12:00
Четвер, 21 Березня 2019

РНБО вирішить питання санкцій щодо «112 Україна» та NewsOne після їх перевірки СБУ (ДОПОВНЕНО)

2 050
Рада національної безпеки та оборони України доручила Службі безпеки України завершити перевірку можливої причетності до терористичної діяльності каналів «112 Україна» та NewsOne.
РНБО вирішить питання санкцій щодо «112 Україна» та NewsOne після їх перевірки СБУ (ДОПОВНЕНО)
РНБО вирішить питання санкцій щодо «112 Україна» та NewsOne після їх перевірки СБУ (ДОПОВНЕНО)

Про це йдеться в рішенні РНБО «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеним у дію указом президента № 82/2019 від 19 березня 2019 року.

Як повідомляє сайт РНБО, РНБО ознайомився з пропозиціями парламенту щодо санкцій до семи компаній, яким належать ліцензії «112 Україна» та NewsOne.

«Відповідно до ст. 1 і 5 Закону України Про санкції санкції застосовуються до юридичних осіб – резидентів України, виключно якщо вони причетні до здійснення терористичної діяльності», – повідомляє державний орган.

Саме тому РНБО доручила СБУ «завершити перевірку наявності в діяльності юридичних осіб … підстав для застосування санкцій згідно з частиною другою статті 1, статтею 3 Закону України "Про санкції", зокрема здійснення терористичної діяльності».

Питання щодо застосування санкцій, ініційованих Верховною Радою України щодо цих каналів, РНБО розгляне після завершення перевірки СБУ, йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, що в постанові Верховної Ради про пропозицій санкцій щодо «112 Україна» і NewsOne наведено перелік із шести юридичних осіб телеканалу «112 Україна»: ТОВ «ТРК "112-ТВ"» (компанія, яка володіє супутниковою ліцензією каналу), ТОВ «Аріадна ТВ», ТОВ «Лідер ТВ», ТОВ «ТВ Вибір», ТОВ «Новий формат ТВ» і ТОВ «Партнер ТВ» (п'ять компаній, що володіють цифровими ліцензіями каналу), а також юридична особа каналу NewsOne – ТОВ «Новини 24 години».

Генеральний продюсер телеканалу NewsOne Василь Голованов заявив, що це рішення РНБО є прямим тиском на свободу слова в країні напередодні виборів президента, повідомляє прес-служба каналу.

Як повідомляв «Детектор медіа», 4 жовтня Верховна Рада прийняла постанову, якою схвалила пропозиції санкцій щодо семи компаній, яким належать ліцензії телеканалів «112 Україна» та NewsOne. Свої пропозиції парламент скерував до РНБО, яка могла розглянути їх і винести своє рішення про санкції, яке далі вводиться в дію указом Президента України. Деякі медіаексперти в коментарях «Детектору медіа» назвали рішення парламенту наслідком «неефективної роботи Нацради».

Появі постанови передувала петиція про припинення діяльності «112 Україна» та NewsOne, яка за 10 днів набрала необхідні 25 тис. підписів для подальшого розгляду. Автор петиції – Артур Переверзєв. У ній телеканали «112 України» та NewsOne названі «інформаційними активами Кремля в Україні», які «активно транслюють інформаційнійну політику “руского міра” в Україні та перебувають під управлінням кума Путіна – Медведчука та регіонала Мураєва, який виступає проти декомунізації та називав Олега Сенцова терористом».

Після ухвалення постанови Верховної Ради власником обох телеканалів став народний депутат Тарас Козак – близький соратник українського політика, лідера руху «Український вибір» і партії «За життя», кума Володимира Путіна Віктора Медведчука, їхні брати – бізнес-партнери. 5 жовтня 2018 року Тарас Козак став власником телеканалу NewsOne. 14 грудня 2018 року він став кінцевим бенефіціаром ще й каналу «112 Україна».

Фото: president.gov.ua

~insertother~



Читайте також
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2050
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду