16:33
Понеділок, 20 Серпня 2018

Про припинення співпраці «112 Україна» домовився з «Радіо Свобода» ще на початку серпня – Марчевський

Генеральний продюсер телеканалу «112 Україна» Артем Марчевський повідомив, що публікація «Радіо Свободи» про одностороннє припинення співпраці не відповідає дійсності
Про припинення співпраці «112 Україна» домовився з «Радіо Свобода» ще на початку серпня – Марчевський
Про припинення співпраці «112 Україна» домовився з «Радіо Свобода» ще на початку серпня – Марчевський

«Детектор медіа» дає коментар генпродюсера повністю:

«В один день, 20.08, на сайті "Радіо Свобода" вийшли дві публікації. Одна називалась "Канал 112 Україна розірвав співпрацю з Радіо Свобода", а друга – "Хто купив телеканал "112 Україна"? (Розслідування)". Я оцінюю їх як пов'язані, такі, що не відповідають дійсності та підготовлені без дотримання журналістських стандартів.

Про припинення співпраці телеканал домовився з "Радіо Свобода" ще на початку серпня цього року, тоді була вказана і причина цього – запуск декількох нових проектів у наступному сезоні. В результаті було підписано додаткову угоду про припинення співпраці. Тому інформація на сайті "Радіо Свобода" про розірвання співпраці в односторонньому порядку не відповідає дійсності.

Додатковим і несподіваним результатом припинення співпраці між "112 Україна" та "Радіо Свобода" стала друга, вийшла у той самий день, публікація – "Хто купив телеканал "112 Україна"? (Розслідування)". Вона готувалася тим самим ЗМІ, який був незадоволений припиненням співпраці з нами. Це перше, що ставить під сумнів об'єктивність матеріалу. Іншим таким підтвердженням суб'єктивності "розслідування" є спосіб спілкування журналіста. Зокрема питання від журналістки "Радіо Свобода" (далі цитата питання): "Хто вас призначив генпродюсером – Медведчук Віктор чи Чорний Віктор?". Очевидно, що журналіст, що задає таке питання, не допускає третього варіанту, не бажає і не збирається почути відповідь. Я неприємно здивований підходом до підготовки редакцією "Радіо Свобода" вказаних матеріалів. Ще раз заявляю, що вони взагалі не відповідають дійсності та грубо порушують журналістські стандарти», – відповів він.

Нагадаємо, 20 серпня «Радіо Свобода» повідомила, що телеканал «112 Україна» в односторонньому порядку розірвав з нею співпрацю. На каналі виходила телепрограма «Радіо Свободи» «Донбас.Реалії».

У своїй заяві «Радіо Свобода» з посиланням на «Детектор медіа» зауважує, що у червні 2018 року на каналі «112 Україна» змінився генеральний продюсер і українські медіа-експерти відтоді помітили зміщення акцентів у редакційній політиці, зокрема різке збільшення цитування українського політика, наближеного до Кремля, Віктора Медведчука.

Згодом головний продюсер української редакції «Радіо Свобода» Наталя Симоніна повідомила у коментарі «Детектору медіа», що пов’язує відмову каналу «112 Україна» співпрацювати з проектом «Радіо Свобода» зі зміною редакційної політики та топ-менеджменту каналу у червні 2018 року. За її словами, програма «Донбас. Реалії» продовжить виходити в ефірі регіональних партнерів «Радіо Свободи».

Нагадаємо, канал «112 Україна» з 2017 року транслював щотижневу телевізійну програму «Радіо Свобода» «Донбас.Реалії», у співпраці виходили щотижневі проекти «Воєнний Щоденник» і «Завтра».

На фото - Артем Марчевський

Фото: Facebook

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
985
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop