Олександр Богуцький: Самостійно знімати не будемо, але точно братимемо участь у проектах разом з іншими компаніями

4 Червня 2009
37962
4 Червня 2009
16:53

Олександр Богуцький: Самостійно знімати не будемо, але точно братимемо участь у проектах разом з іншими компаніями

37962
Олександр Богуцький: Самостійно знімати не будемо, але точно братимемо участь у проектах разом з іншими компаніями

Александр Андреевич Богуцкий родился 2 декабря 1971 года в Львове. Образование высшее. Закончил геологический факультет Львовского университета с красным дипломом и аспирантуру этого же учебного заведения. Но геология молодого специалиста так и не дождалась - Богуцкий неожиданно для многих, но абсолютно сознательно для себя, пошел в журналистику. И успешная карьера именно в этой сфере стала убедительным доказательством того, что решение было верным.

 

В 1991 году Александр Богуцкий работал редактором на первой независимой украинской радиостанции «Радио «Независимость». Был соучредителем газеты «Экспресс», сотрудничал с изданиями «Ратуша» и «Пост-прогресс».

 

В 1994 году возглавил пресс-центр ЗАО «Таврийские игры», был и остается неизменным ведущим этого фестиваля, который сегодня по праву является одним из самых успешных и популярных в стране. Работал над телевизионными проектами на ТК «Мист» (Львов), ТК «Золотые ворота» (Киев), Первом Национальном, был ведущим аналитической программы «Актуальная камера» (канал СТБ).

 

С 2000 года - генеральный директор канала ICTV. С тех пор всего за несколько месяцев канал, который безнадежно находился на последнем месте в рейтинге и нуждался в немедленной реанимации, вышел на четвертую ступеньку популярности. Залогом этого прогресса Александр считает команду профессионалов-единомышленников, которой по силам реализовать самые сложные телевизионные проекты. За эти годы канал получил не только уважение телезрителей, но и официальное признание - ICTV является неоднократным победителем всеукраинских и профессиональных конкурсов, имеет многочисленные правительственные отличия. 15 июня телеканалу ICTV исполняется 17 лет.

 

Работу на должности генерального директора ICTV Александр Богуцкий успешно совмещал с обучением на факультете международных отношений Львовского университета, который он также закончил с красным дипломом.

В 2004 году был удостоен чести принять участие в эстафете пронесения Олимпийского огня по улицам Киева.

 

Женат. Растит дочь Юстину. Увлекается путешествиями, литературой: личная библиотека Александра Богуцкого насчитывает около двух тысяч томов. Неутомимый пропагандист и искренний почитатель современной украинской музыки.

 

Вітаю!
Олександре, підкажіть, чому більшість каналів, в тому числі й ICTV, перетворили випуски новин на фільми жахів? Це є така собі (іронічно посміхаючись) корпоративна соціальна відповідальність медіа перед суспільством?
Не знаю, чи дивитися Ви новини, але будь-який привід вивертається виключно з негативної точки зору. Й боронь Боже, щось показати позитивне, особливо пов`язане не з політичною клоунадою, а з реальним життям мільйонів українців (виробництво, винаходи, нові технології, здобутки).
P.S. Будь-ласка, тільки не потрібно просувати один, типу «позитивний», продукт каналу ;) Дякую та з повагою,

Софія Київська
29.05.09 14:58

 

Доброго дня, читачі і користувачі Ліги. Дякую, що знайшли час задати запитання. Постараємось дати адекватні відповіді, враховуючи рівень користувачів, будемо говорити напряму. Можливо, навіть трохи складніше, ніж зазвичай, але точно по суті, розуміючи, що у більшості людей є вища освіта, знання двох або більше мов, знання економіки та життя більше, ніж однієї країни, і точно більше людей позитивно мислячих, які можуть повісити табличку, що все погано, і держава нічого не робить, щоб я був щасливий, і треба поїхати туди, де банани ростуть на деревах, і є де їсти, є де спати, і слава Богу. Одним словом, постараємось, щоб було цікаво, а може, і корисно.

Добрий день, Софія. Я звичайно дивлюся новини, причому на більшості каналів. Я точно вважаю, що новини нашого каналу інші, і недаремно вони називаються «Факти». Більше того, з березня ми даємо окрему програму з хорошими новинами, і з самого початку створення новин «Факти» орієнтувалися на те, що на будь-яку подію все-таки треба дивитись з тієюї точки зору, що пляшка наполовину повна. Далі була дискусія. Чи є рішення, що у випадку страшної катастрофи є більш правильним показувати загальні плани, чи, смакувати крупним планом смерть. Ми можемо згадати трагедію з паломниками у Львівській області. Ми можемо згадати, хто з яких телеканалів як це показав, і можемо зробити висновки. Ми показуємо загальний план. Ми не смакуємо. Ми справді стараємося, щоб новини про країну, в якій ми живемо, були новинами про країну, в якій хочеться жити. І далі є правила, які оформлені у принципах редакційної політики. Вони не є відкриттям. Вони прості. Наприклад, служити цінностям, а не особистостям. Саме тому, коли ми показуємо національних лідерів, ми пробуємо зрозуміти і донести людям, що вони говорять і що може змінити життя людей на краще, а не що вони говорять, щоб перемогти на найближчих віртуальних чи реальних виборах. З хорошими новинами не все так просто. Олена Фроляк, яка очолює редакцію «Фактів», колись попросила проаналізувати, а от скільки позитивних новин в звичайних стрічках інформаційних агентств. Ну, їх менше 10%. Саме тому ми самі пробуємо, орієнтуємо наших журналістів шукати історії, які показують людей сильнішими за обставини, які показують людей-лідерів, які формують позитивний настрій. Інша справа - вибір інших телеканалів. Хто на війні, на війні з урядом, і в нього все погано, і головна новина - що сьогодні поганого зробив уряд. Хто шукає всі карні злочини сьогоднішнього дня. Хто - всі скандали дня. Ми ж - все-таки факти, і ми стараємося, щоб склянка була наполовину повною.

Окрема історія - програма Костянтина Стогнія «Надзвичайні новини», але це програма особлива, це програма важлива, і все одно загальний настрій, як вберегти себе від можливих цих надзвичайних подій, і що відбувається з суспільством, раз таке відбувається. Це ж не в космосі. Це тут, практично на сусідній вулиці або в сусідньому містечку, або в сусідньому селі.

 

Здравствуйте. Скажите пожалуйста, почему на телеканале ICTV очень много контента российского производства? Неужели на украинском медиа-рынке не достаточно собственного продукта, которым бы можно было б заменить российские ток-шоу?

Катерина
29.05.09 15:28

 

На украинском телевидении очень много российского продукта, потому что все жители страны спокойно понимают и спокойно принимают русский язык, хорошо относятся к российским звездам, и рынок России и российских каналов как заказчиков такого продукта в семь раз больше, чем рынок Украины. Поэтому для того, чтобы на украинском рынке создать программу, сопоставимую с российским, нужно потратить в общем те же деньги, но при этом получив их с рынка, который в семь раз меньше, а ключевых игроков на котором в 1,5-2 раза больше. Согласитесь, непростая задача. И очевидное решение - сопроизводство или покупка российского программного продукта.

 

Добрый день. Нам всем очень жаль коллегу и журналиста Игоря Пелеха. Однако после этого происшествия некоторые СМИ написали о том, что гибель телеведущего не случайна. Они ссылаются на такие факты как смерть в автокатастрофах Ольги Бурой и Александра Дяченко. Как бы Вы прокомментировали такую информацию?

Владислав
29.05.09 15:31

 

Игорь, Ольга, Александр - звезды, и поэтому об их смертях на дороге знают все. В то же время, Украина - лидер по автокатастрофам. Каждый день на дорогах гибнет 7-12 человек, очень редко меньше пяти. Это проблема дорог и скорости, и, конечно же, выбора каждого. В Норвегии в населенных пунктах ограничение по скорости для автомобилей - 40 километров. Поэтому мы сами должны принять решение, что с этим делать. Сами лично и сами как общество.

 

Какие телеканалы и что по ТВ смотрит медиа-менеджер Александр Богуцкий? :) Какой контент предпочитает?

Я)
29.05.09 15:32

 

Я смотрю много новостей, я практически всегда смотрю «95 квартал», «Факты недели» с Оксаной Соколовой, одним глазом - ток-шоу, конечно же, политические, и, конечно же, кино. Недавно в очередной раз смотрел «Храброе сердце» на ICTV, почти плакал.

 

Многие телеканалы с удовольствием меняют оформление программ, студий, заставок и т.д. Телеканал ICTV достаточно консервативен в этом плане. Почему? Будут ли у вас изменения подобного плана?

Костя
29.05.09 15:33

 

Да, будут. И постоянно происходят.

 

Здравствуйте Александр! Почему на «Интере» и «1+1» есть проекты-журналистские расследования, а у вас нет?

телевизионщик
29.05.09 15:35

 

На самом деле, наш максимум, который сделан в партнерстве с телеканалом НТВ, является первым большим проектом журналистского расследования. Поэтому есть, остальные идут за нами. Расследования и в новостях, и в других программах, а среди других программ расследований я бы, конечно, выделил программу «За окнами» на телеканале СТБ.

 

Мне ранее очень нравился ваш канал из-за премьер фильмов, но в последнее время нет ничего интересного только старые и заезженные фильмы. Особенно раздражает, что во время выходных или праздников нет ничего нормального только социальные программы и реклама, сразу появляется «праздничное настроение». Особых претензий нет, но о каком развитии украинского ТВ может идти речь, если всю трансляцию тянет на себя только реклама?:(((.

простота
29.05.09 17:33

 

Реклама - 15%. Иногда 20%. Все остальное время - программы и кино, которое эта реклама и оплачивает. Нет рекламы - нет кино. Это формула бесплатного эфирного телевидения.

 

Олександре, в цьому році канал святкує вагому дату - цілих 17 років. Назвіть найсильніші здобутки каналу за цей час...і що у вас попереду? Кіно зніматимете чи продюсуватимете?

Владимир
29.05.09 17:41

 

Головне - успішний канал, який люблять мільйони телеглядачів. Попереду - зміцнити цю любов і спробувати не розчарувати. З кіно ми спробували з фільмом «Любовь в большом городе», сподобалось. Самостійно знімати не будемо, але точно будемо брати участь в інших проектах разом з іншими компаніями.

 

Почему закодировали свой канал в системе спутникового телевидения? Ведь очень много зрителей сельской местности не могут смотреть Ваш канал. Сообщите где и как можно приобрести карточку? С уважением Николай, г. Житомир.

Николай
29.05.09 19:27

 

Мы показываем продукты, права на которые купили на территории Украины. Поэтому канал закодирован, и раскодировать его могут только те, у кого есть карточка, или подписчики больших пакетов спутникового телевидения, которые самостоятельно кодируют канал. Таких пакетов несколько. Это Вижин-ТВ, Поверхность-ТВ, НТВ+Украина.

 

Пане Олександре, що там із «Плачем Єремії»? Давно їх не чути. Що Ви як продюсер можете сказати з цього приводу?

Robert
30.05.09 01:20

 

Привіт справжнім шанувальникам української рокової музики. Чубай живий-здоровий, хлопці теж. Час від часу грають, грають добре. Але справді пісень не хочуть нових писати. Я пробував Чубая копати - не сильно виходить. Але ми вже обмінялися ідеями з приводу хорошого проекту, може, його зробимо. Дуже багато залежить від Чубая. Ну, спробуємо. Спробуємо посунути.

 

Добрый день!
Я смотрю передачи Посольство Божье на ТРК Киев - очень интересные и полезные, я думаю, что эти передачи должны показывать все телеканалы. А чего на телеканале ICTV не показывают этих передач? Ведь это очень полезно, познавательно и интересно для общества, там рассказывают как проститутки больше не проститутки, как наркоманы больше не наркоманы, как дети улицы обретают родителей и растут в полноценных семьях?
В этом и есть жизнь общества! Спасибо за ответ.

Ольга
30.05.09 12:52

 

Телеканал ICTV не буде показувати Посольство Боже. Для спілкування з Богом, в принципі, є церква, напевно, це можна робити і на стадіоні. Але ми точно залишимось світським телеканалом, який не буде надавати симпатії жодній з конфесій.

 

В свое время Вы вели Таврийские игры, где они сейчас, почему об этом ничего не слышно и будут ли они проводится в дальнейшем?

Швидько
30.05.09 18:56

 

Рік непростий. Наскільки я розумію, Микола Баграєв, засновник фестивалю, робить все для того, щоб знайти якусь модель, яка дозволить провести ігри в цьому році, але все це дуже непросто. Ви, напевно, пам'ятаєте, що це безкоштовний фестиваль в маленькому містечку на півдні нашої країни, робити який з зірками світової величини, нашими найкращими українцями кожного року було все складніше. І я думаю, що він дуже багато працює, щоб його можна було провести ще раз, чи два, чи як там буде в подальшому.

 

Почему исчезает объективность у ваших журналистов, когда на канале ICTV речь идёт о церквях, не принадлежащих к православной деноминации? Не кажется ли вам, что это делается «по-советски»?

Фёдоров Павел
30.05.09 19:16

 

Не согласен. В принципе, существует проблема утвердительных предложений, и вопросов которые сами по себе являются ответом. Конечно, если Вы хотите спросить, не надо утверждать. Вот это как раз - нечестно. Поэтому мне не кажется, и наши журналисты очень аккуратно подходят к такой деликатной теме, как религия. Но в то же время, свобода слова и свобода профессии позволяет видеть то, что, наверное, плохо видно тем, кто внутри.

 

Что надо сделать, чтобы попасть к Вам работать в пресс-службу? Или корреспондентом? Или хоть кем-нибудь?

Работать
01.06.09 11:31

 

Тяжелый год, дополнительных вакансий нет. Корреспондентов без опыта работы не берут. Попасть в резерв можно, прислав свое резюме.

 

Что означает название ICTV?

Георгий
01.06.09 12:03

 

Знаменитый вопрос. Поскольку телеканал - один из первых телеканалов в стране, основанный американцами как коммерческий телеканал, то американцами придумано название, которое за 17 лет стало национальным брэндом, но расшифровать которое, действительно, могут только посвященные. На самом деле, все просто, как в общем в американском подходе. Международная коммерческая телекомпания - International Commercial TV.

 

Бич украинских телеканалов это российские сериалы. Пустые и примитивные - и по сути и по содержанию. Художественные фильмы очень обильно вздабриваюся рекламой минут на пятнадцать. Сейчас есть выбор, и я ухожу на безрекламные кабельные каналы. К сожалению, после Альфа особо нечего и вспомнить о Вашем канале. Когда будете повторять его снова?

Юрий
01.06.09 12:27

 

Альф никогда не покинет ICTV :)

 

Почему на канале так много рекламы? невозможно смотреть фильмы, передачи, просто не хватает терпения!

Оксана
01.06.09 14:54

 

Оксана, реклама проплачивает фильмы. Кроме того, реклама в общем пробует донести информацию о продуктах, которые делают Вашу жизнь лучше, вкуснее, организованнее. Рекламные ролики - не худшее произведение современного кино- и телепроизводства. Не накручивайте себя. Это бизнес-модель телевидения. Реклама приносит деньги, мы на эти деньги покупаем фильмы и создаем передачи. В этом смысле реклама - главный партнер телевидения. Другое дело, что когда рынок рекламы вырастет и мы опередим хотя бы соседнюю Польшу, от которой сейчас отстаем раз в пять, тогда рекламы будет меньше, потому что собранных денег будет хватать для производства и закупок, а зрители получат те телеканалы, где рекламы будет меньше. В этом смысле идеалом либерального решения могло бы стать в общем отмена ограничений на количества рекламы, и рынок телесмотрения - то есть, сами потребители - отрегулировали бы телеканалы своим телесмотрением. Но это идеальный свободный рынок.

 

Добрый день, Александр Андреевич!

Подскажите, пожалуйста, есть ли планы по увеличению эфирного времени, отводимого спортивным передачам и трансляциям?

Сергей
01.06.09 15:37

 

Мы постоянно смотрим в сторону спорта. Как вы знаете, все футбольные трансляции очень дорогие, но футбол - это точно приоритет. И мы скоро сделаем объявление, которое придется по сердцу многим любителям футбола.

 

Пане Олександре,

як телеканал переживає кризу? Дві хвилі скорочень персоналу допомогли знайти баланс між необхідністю скорочення витрат та вимогами до якості новин? Чи такі ж інструменти використали інші канали групи?

На що варто чекати глядачам у новому сезоні? Може якісь телесенсації?

І останнє. Як у Вашої дружини складається депутатська робота? Вона встигає чоловіка нагодувати, за дитиною подивитись і законопроекти перечитати?

Василь
01.06.09 16:08

 

Новий сезон - без телесенсацій. Водночас мені знається, ми зробимо його цікавим. Ми приготували декілька хороших прем'єр. Якщо ж говорити про рішення, які дозволяють переживати кризу, мені здається, ми провели оптимальні рішення, кожне з яких в той чи іншій мірі повторює той чи інший телеканал - як в Україні, так і за кордоном. Оскільки доходи суттєво зменшилися, довелося скоротити закупки, виробництво і мінімально - працівників.

 

Доброго дня, Олександре Анрійович, чому Ваш канал не транслює фільми, які б несли з собою позитивні емоції? Мені здається, що зараз на стільки всі канали загружені негативом і не має такої передачі, яка б дала можливість розслабитись після трудового дня.
Іще в наш час гіподенамії було б не погано як у старі «радянські часи» проводити трансляцію комплексу фізичних вправ, хоча б по вихідних.

Ірина
01.06.09 16:23

 

Повертатись до радянських часів ми не будемо. Ми запровадили колись програму з Катериною Серебрянською, яка якраз робила зарядку, але вона не стала телевізійною подією. Точно треба приділяти увагу спорту, хоча б мінімально промотувати ідею проведення зарядки, але я до кінця не можу зрозуміти, як це зробити правильно. Ми вже ніколи не повернемося в країну, де можна, наприклад, о восьмій годині ранку масово вивести школярів перед школою і робити з ними зарядки до першого уроку.

 

Чего на ваш взгляд не хватает в портфеле ICTV?
И как можно попасть к Вам на прием со своими идеями и предложениями (если наше понимание творческого развития канала совпадут)?

Юля и К`
01.06.09 17:29

 

Не хватает большого качественного шоу. Попасть просто, телефоны приемной на сайте. Там же - все адреса для творческих предложений.

 

ПАНЕ ОЛЕКСАНДРЕ! СЛАБО ПРОВЕСТИ ЖУРНАЛІСТСЬКЕ РОЗСЛІДУВАННЯ ПРО КОРУПЦІЮ В ДЕРЖЦІНІНСПЕКЦІЇ МІНЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ? ТАМ ВЖЕ ЦЬОГО РОКУ АРЕШТОВАНО 7 (СІМ)ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ, В ТОМУ ЧИСЛІ ДЕКІЛЬКА ОБЛАСНИХ НАЧАЛЬНИКІВ ІНСПЕКЦІЙ ЦІН. ДВА АРЕШТИ - МИНУЛОГО ТИЖНЯ!!! І ВСЕ -ЗА ХАБАРІ ВІД ПІДПРИЄМСТВ.ДЕРЖАВНИЙ РЕКЕТ!ДОСЛІДІТЬ - ХТО Є ЗАМОВНИКОМ ТИХ ХАБАРІВ - ЧИ НЕ КИЇВСЬКЕ НАЧАЛЬСТВО З ДЕРЖЦІНІНСПЕКЦІЇ МІНЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ?

СТОПКОРУПЦІЇ
01.06.09 20:45

 

Не слабо. Точно скажу, Соколовій і Фролях. Якщо вони вирішать цим займатись, то займемось. Але ні тій, ні тій не слабо.

 

У вас такая красивая фамилия. Были ли в вашем роду священники?

Антон
02.06.09 11:45

 

Не знаю. У меня есть однофамилец Юрий Петрович Богуцкий, замглавы Секретариата Президента сей час, Министр культуры «дважды» - в недалеком прошлом. Так вот он где-то в Польше нашел истоки этой фамилии, причем эти истоки - в 1400-1600 годах, нашел герб, но в общем я, конечно, те поколения три назад, которые знаю точно - без священников. Но так, как говорит Богуцкий - это важный рыцарский или что-то похожее на это род. Кстати, нас постоянно путают. Ему звонят и что-то просят показать по телевизору, а меня иногда - что-то решить:)

 

Олександр Андрійович! Колись давно я пам'ятаю була ідея зробити конкурс вітчизняних виконавців в рамках фестивалю «Таврійські ігри». Чи планується реалізувати цю ідею, чи нам, тим хто пише свої пісні українською мовою нема що більше робити в своїй країні, на Рідній Україні? Щиро дякую за відповідь.

Сергій Самсоненко
02.06.09 12:56

 

Це знову до Баграєва. Так, як я розумію, на радіо стало значно більше української музики і тим, хто пише свої пісні українською мовою, точно є, що робити, крім того, щоб брати участь у фестивалі. Тут головне - не тільки писати, а й дбати про те, щоб твої пісні ще й слухались. От я в кіно: важливо його не зняти, а показати. Дякую.

 

А не було думки у О.Богуцького зробити телеканал ЛЬВІВСЬКИМ, (приклад «трк україна»- донецький)????? Не хватає телеканалу ФУТБОЛЬНОГО ОГЛЯДУ!!!!!!!!!!!

Олександр
02.06.09 13:11

 

Футбольний огляд точно треба зробити. Ми спробували, вийшло не дуже добре. Але ми цю ідею не полишили, і будемо думати в цьому напрямку і далі.

Телеканал не може бути львівським, оскільки є національним. І робити його львівським точно не планував, але, звичайно, львівська історія, напевно, трошки краще нами висвітлюється тільки в силу того, що більшість хлопців, які попереду, я знаю особисто. До речі, Львів знову всіх здивував - Буняк переміг у судах, і тепер у нас два мери. І Буняк, і Содовий. І один обраний народом, і другий обраний народом.

 

1. Ви хочете, щоб я повірив, що можна одночасно навчатися і бути топ-менеджером?
2. Чому від вас пішла Іванна Коберник?
3. Чому ваш канал крутить одні й ті самі телесеріали багато разів?!
Як ви вже «задрали» тим «Альфом», «героями» й «загубленими»! Невже не можна показати хороше кіно, світові шедеври, культових режисерів?! Де українські фільми на вашому каналі? Не Кіра Муратова і Оксана Байрак, а Параджанов, Вінграновський, Довженко, Левчук та ін.?
4. Навіщо показувати у «прайм-тайм» ментів - і до «Фактів» о 18.45 менти, і після них - інший серіал про ментів! «Менти» починаються із 09.00 і закінчуються о 22.00.
5. Де на вашому каналі пізнавальні передачі, щось про тварин, географію, історію тощо? Замість цього у вас із 13.00 до 18.45 - серіали один за одним. Це канал для домогосподарок? Поставила каструлю й сидить, дивиться безперервно!

Валерій
02.06.09 15:21

 

Дякуючи Вам, скоро Інтернет-конференція з двох-трьох годин може перетворитися на день Інтернет-конференції. Спробую коротко.

1. Я не переконаний, що я хочу, щоб Ви повірили. Але якщо Ви подивитеся біографії будь-якого з топ-менеджерів у різних країнах світу, то зрозумієте: якщо хочеш бути попереду, завжди треба брати про освіту. Світ не стоїть на місці, і якщо моя діяльність є ширшою за 20 см вузькоспеціалізованого рішення, ти маєш постійно вчитися. Це може бути як навчання, так і звичайна спеціальна література. Але ніхто нічого кращого не придумав, як отримати в концентрованому вигляді від фахівців лекції, самостійно дочитати питання, які в цій лекції не поміщаються, зробити самостійну роботу чи розвідку і бути впевнений, що ти у цьому щось розумієш, що ти у цьому фахівець, що ти у цьому один з найкращих і, врешті-решт, спробувати стати найкращим. Загальна формула успіху, в принципі, всім відомий: ти повинен бути готовим робити роботу дуже добре, за менші гроші, ніж за тебе може зробити хтось інший. В ідеалі - робити роботу, яку ніхто більше зробити не зможе. І тоді деякий час можна не вчитися. Але рано чи пізно в двері постукає людина, яка буде готова зробити ту саму роботу за менші гроші, і ця людина точно вчилася той час, коли хтось відпочивав на хмарах.
2. Іванна пішла продовжувати свою кар'єру. Наскільки я розумію, їй було цікаво спробувати себе в ток-шоу, вона спробувала, народила другу дитину. Загалом, наскільки я пам'ятаю, ми випустили спільний прес-реліз в момент її припинення співпраці з телеканалом, де дали відповідь на всі запитання. І така практика, коли всі рішення озвучуються, є правильною з моєї точки зору.
3. Скільки людей, стільки і думок. Зазвичай ми показуємо серіали два рази впродовж 2 років. В інших місцях (інших слотах)
5. У нас виходить прекрасна програма «Про цікаве». Подивіться. І не ображайте домогосподарок. Повірте мені, що життя, коли можна поставити каструлю і сидіти дивитися телевізор - це не про домогосподарок. Можете спробувати один раз прибрати у помешканні, зробити їсти для сім'ї, і співставте це з вашою працею. Дуже часто порівняння не на користь чоловіків, особливо якщо приплюсувати до зони відповідальності жінок догляд за дітьми. Тому точно без зневаги.

 

1.Скажіть, будь-ласка, чому ви вважаєте глядачів настільки тупими, що вставляєте рекламу навіть у випуск новин? Це називається «джинса»... У кожному випуску «Фактів» о 18.45 наприкінці випуску постійно йде розповідь про якусь торговельну марку, якусь фірму...
2. Чому одразу після випуску новин неодмінно має бути реклама горілки?
3. Яким напоям віддаєте перевагу Ви?
4. Які у Вас стосунки із Віктором Пінчуком? Ви з ним ніколи не дискутуєте?

Олег
02.06.09 15:30

 

1.Історія з джинсою у нас спотворена, як і уявлення про свободу слова - як свободу безвідповідальних заяв політиків. Джинса - це коли журналіст бере 50 доларів і, дивлячись в очі редактору, говорить, що це дуже важлива подія, а її герой - єдиний можливий, який міг би дати коментар. Так от, давати гроші журналістам - дуже погано. Як і брати б руки гроші. Інша справа - що розповіді про українські підприємства мають стати загальною практикою випусків новин. Тому що саме українські підприємства платять зарплати, податки і в кінцевому рахунку є основою внутрішнього валового продукту. Можемо пригадати історію довкола «Промінвестбанку». Наша перша розповідь про проблеми банку всіма розцінювалась як спеціальне замовлення, водночас уже через тиждень проблеми довкола цього банку стали національними проблемами. І якщо б ми з самого початку уважніше ставились до інформації журналістів, напевно, і національних проблем було б менше. Щоб завершити -я ще не бачив жодну людину, яка б вважала, що розповідь про нову модель Ай-фону є джин сою. Але ці ж самі «експерти», як тільки побачать когось з українських виробників - наприклад, електронних книжок - у випуску новин, миттєво повісять ярлик. Це неправильно. Навпаки, треба вітати увагу журналістів до української економіки.
4. Стосунки з Пінчуком робочі. Дискутуємо, обговорюємо, обмінюємося думками.

 

Александр, а какая на канале ICTV динамика доходов от рекламы в этом году по сравнению с прошлым?

Маргарита
02.06.09 15:58

 

По сравнению с началом года - уже значительно лучше :)

 

Вітаю! Хочу запропонувати Вам декілька проектів. Деякі з них не мають аналогів. Повідомте, будь-ласка, на e-mail куди можна надіслати матеріали?

Віктор
03.06.09 09:04

 

ictv@ictv.ua

 

Здравствуйте!
Спасибо за канал, но есть маленькие пожелание:
1. На телеканале много насилия! С самого утра нас «радует» передачи в которых показывают насилие.
2. Было бы неплохо завести на канале какую то хорошую утреннюю передачу!
3. Когда-то канал показывал польский сериал «Справи Кепських» хотелось бы его посмотреть, знаю много людей, которые его ищут и в Интернете, но результатов нет! Очень большая просьба показать его! У него большая аудитория!!!

Саша
03.06.09 12:18

 

«Справи Кепських» точно мають бути в Інтернеті. Ми його вже не зможемо показати, але цей серіал мені теж дуже подобався. Загалом, звичайно, це дуже непросте питання. Чому, наприклад, польські продукти не такі успішні в Україні, як російські? Це ще одне питання про цінності. Поляки усвідомлено зробили свій вибір, і навіть найуспішніші російські програми у них ніхто не дивиться. Це непросте питання, але відповідь телеглядачів очевидна: російські гумористичні серіали набагато успішніші польських. Але «Справи Кепських» залишаться в історії українського телебачення як один з перших сіт-комів. В цьому сенсі це майже відкриття.

 

Планируете ли Вы на своем канале пропаганду уважения и любови к своему Отечеству? Будут ли на Вашем канале театральные постановки? Желаю удачи и уважения Ваших зрителей.

Любовь Алексеевна
03.06.09 12:26

 

Ми підтримуємо ініціативу «Сім чудес України», яка перетворилась в «Сім природних чудес України», і зараз активно підтримуємо заповідник «Асканія-Нова» в його бажанні прорватися в «Сім світових природних чудес». Я думаю, що ролики (Це твоя країна), які транслював наш канал і канали нашої групи, до сьогодні залишається найкращим, що було зроблено для пропаганди поваги і любові до України. Для нас промоція краю - одне з основних питань. Ми любимо свою країну і хочемо, щоб у ній все було добре. Звичайно, складовою цього питання є любов до країни її громадян.

 

Добрый день! На Вашем сайте давно не появлялись вакансии. Всему виной кризис? Сейчас есть набор сотрудников на телеканал? Когда будут доступны вакансии? На что вы обращаете внимание при отборе на работу на Ваш канал?

Анна
03.06.09 13:01

 

Согласитесь, не очень честно брать на работу новых сотрудников, сокращая старых. Дальше мы хотим брать людей адекватных для работы. В идеале - супер-людей, готовых работать за приемлемые деньги. Таких мало :).

 

Есть ли шанс, что предложенный мною новый ТВ-проект будет рассмотрен и внедрен Вашим телеканалом? Или вы нацелены покупать ЛИШЬ готовые форматы с хорошими рейтингами в других странах? В какую службу телеканала обращаться с идеями? Это должен быть бизнес-план?

Анна
03.06.09 13:05

 

Да, Анна, шанс есть. Можно обсуждать и идеи, и готовые бизнес-планы. Идея должна понравиться. Дальше над ее реализацией можно работать уже с телеканалом. Преимущество готовых форматов - люди во всем мире, в принципе, не сильно разные. Поэтому успешный формат из другой страны при прочих равных имеет больше шансов на успех за счет того, что цена эксперимента - ниже, он уже успешен.

 

Добрый день! Не буду задавать вопросы, тем более из заданных половина риторических. Но на Вашем канале есть «Свобода слова» с Куликовым, есть потрясающие «Леся + Рома» и за это Вам огромное СПАСИБО!

Ольга
03.06.09 15:09

 

Спасибо, Ольга. Мне тоже нравится «Свобода слова с Куликовым» и «Леся и Рома». Жаль только, «Леся и Рома» нравится не всем :)

 

Что, по вашему мнению, нужно сделать начинающим журналистам, чтобы достичь успеха в украинском телевидении? Что сейчас и в ближайшем обозримом будущем будет востребовано на телевидении (какого рода информация или передачи) и где можно получить необходимые навыки, чтобы поучаствовать в создании такого телевидения с креативной точки зрения? Спасибо.

Ира
03.06.09 15:50

 

Ничего нового в формуле успеха нет. Важно запомнить, что твоя добавочная стоимость - это ты сам. Вот количество знаний, количество контактов, количество языков, на которых ты разговариваешь, умение делать своими ручками, количество сопряженных знаний о производстве сюжетов, в том числе основы режиссуры - все это то, что востребовано и позволяет зарабатывать больше. Конечно, больше всех зарабатывают ведущие, но тут уж надо, чтобы сложилось со внешностью, с дикцией, с импровизацией, и с чувством юмора. В чем-то можно преуспеть, обучаясь, но что-то все-таки должно быть внутри. Поэтому точно можно сделать все, чтобы достичь успеха на телевидении, и, кстати, выбор большинства топ-менеджеров между талантливыми и неорганизованными - менее талантливые, но организованные, непьющие, некурящие, качественные сотрудники. Наверняка то же самое есть и в других бизнесах.

 

Олександре, скажіть, будь-ласка, чи є взагалі у Ваших планах, нехай далеких, хоча б раз в тиждень показувати фільми (англомовні, італійські, французькі і т.д.) мовою оригіналу? Це було б цікаво і, думаю, багато молодих людей підтримали таку ініціативу.
Дякую.

Іра
03.06.09 16:52

 

У нас є два канали кіно. Це точно ідея для них. Кількість молодих людей, які хочуть дивитись кіно мовою оригіналу, ще занадто мала для національного каналу. Водночас це бажання спокійно задовольняє можливість дивитись ці фільми на ДВД.

 

Пане Олександре, я випускник кафедри шоу-бізнесу. Маю честь запропонувати вашому телеканалу свій орігінальний спортивний телепроект хронометражем від 5-6 хв. до 45 хв. 8 097 906 42 58, 8 091 906 23 32, чекаю на Ваш дзвінок.

вадим
03.06.09 17:46

 

Вам подзвонить Андрій Ковальский, керівник спортивної редакції.

 

Доброго дня, пане Олександре. Як ви оцінюєте звинувачення Оксаною Соколовою у непрофесіоналізмі вашого підлеглого кореспондента Олексія Кутєпова? Через який, за словами Соколової, було вбито людину(героя сюжету О. Гончарова) (за публ. «Детектор медіа»). Чи згодні ви, що, за словами Соколової, саме «непрофесійні дії журналіста призвели до трагедії, яка сталася»? Якщо так, то які, на вашу думку? Чи дійсно телеканал не підтримав кореспондента у складному становищі? На скільки я знаю, ситуація обертається звільненням журналіста. Ви особисто розібралися у цій ситуації? Це питання принципове для всієї розслідувальної журналістики нашої держави. Поясніть, будь-ласка. Дякую!

Марфа
04.06.09 00:32

 

Я підтримую Оксану Соколову.

 

Олександре, скажіть, будь-ласка, чи вважаєте Ви, що «помаранчева революція», якщо цей протизаконий бунт чи переворот можна назвати революцією, принесла користь Україні? Тільки не говоріть про «розцвіт демократії в Україні».

дід грицько
04.06.09 05:27

 

Очевидно, ми багато сперечалися з цього приводу. Я пригадую один із епізодів помаранчевої революції, коли наші друзі, львів'яни, повернувшись з Майдану, говорили, що вже наступного року ми будемо членами Європейського Союзу, тому що це пообіцяла їм на Майдані людина, яка не може говорити неправду. Наші друзі точно дуже адекватні люди, з хорошою освітою, з реальним бізнесом, вірили в те, що неможливо було в принципі без ключових реформ, без бажання всієї країни побудувати якісну демократичну країну. Тому що вступ в ЄС - це не комплімент. ЄС - це система стандартів, які характеризують роботу влади, роботу бізнесу, ключовими в яких є природній порядок речей. Коли політики, як і всі інші люди в країні, живуть на зарплату. Коли більш розумні, більш освічені досягають більше, ніж менш розумні і менш успішні. Коли корупція є злом, а не метою для бюрократичних машин. Мені здається, що великою проблемою стало те, що боролися не за цінності, а за особистості. Тоді як справжній поступ можливий тільки тоді, коли ми будемо боротися саме за цінності. Такими цінностями повинні бути свобода слова, свобода ведення бізнесу, свобода віросповідання. Всі вони відомі, виписані, і достатньо декілька якісних документів для того, щоб зрозуміти, що успішно побудовані країни у світі прямо говорять про можливість побудови успішної країни в Україні. І ключовою проблемою в цьому є те, що сама перемога Ющенка стала ніби виконанням мети, а вона мала стати початком руху до мети, початком великої самовідданої праці на всіх рівнях, початком роботи всіх заради реалізації цілей. Я спеціально говорю всіх, тому що не може бути, з моєї точки зору, справедливості в тезах, що от тільки дякуючи комусь ми втратили українську мрію. Щоб запитати, чи було це погано, чи це було добре. Всі люди, які були на Майдані, яких я знаю, говорять звичайно про те, що вони розчаровані кінцем того, за що вони боролись тоді. Але ніхто не говорить про свій жаль за рішення, яке вони прийняли тоді. Єдина проблема, яку я бачу - що поступ починається не з поодинокої дії, наприклад, прийти на Майдан, а далі все буде добре, - а з щоденної праці. От якраз щоденної праці, щоденної перевірки за принципом «почни з себе» і бракує країні для того, щоб вона стала успішною.

 

Добрый день! Александр Андреевич, хочу предложить телепроект http://www.horse.spacehook.com Есть команда.

Андрей Викторович
04.06.09 10:48

 

Дякую.

 

ПОТРЯСАЮЩИЙ ОПЫТ ОБЩЕНИЯ С ICTV. Работая на топовой должности одного из иностранных телеканалов, решил приехать в Киев, чтобы запустить парочку своих проектов на украинском ТВ. До поездки в Украину принципиально решил не использовать свою базу контактов руководителей укр. телеканалов. Стало интересно зайти «просто с улицы». Потрясающе, но в первый же день пребывания в Киев, мне удалось договориться о встрече со всеми ген.продюсерами (или, как минимум зам.глав.продюсерами) центральных каналов, используя обыкновенный телефон и статус «простака с улицы». И лишь один телеканал ICTV оказался неприступной крепостью. Я звонил несколько раз по телефону, который взял с официального сайта ICTV. По моей просьбе соединяли с приёмной, но каждый раз поднимала трубку новая девушка, которая не помнила наш прошлый разговор (!?). В конце концов, одна из девушек представилась заместителем генерального, но имени не назвала. Я сказал, что в Киеве буду 3 дня и хочу увидеться с кем-нибудь из топ-менеджмента, чтобы презентовать проекты, на которые у меня есть деньги(!). Далее, объяснения девушки меня ПОРАЗИЛИ НА ПОВАЛ! Она констатировала факт, что все пропуска выписывает лично Богуцкий, но так как генеральный очень-очень занят, как и она, его заместитель, поэтому времени на меня ни у кого нет. Я предложил встретиться с программным директором, но девушка объяснила мне , что действительно, есть два человека на канале (специалист по закупкам и программам), НО (!) они ничего не решают, поэтому нужно говорить сначала с ней, заместителем генерального, а потом, с генеральным и то, при условии, если он решит назначить встречу. Но, опять-таки, Богуцкий и она безумно заняты, поэтому предложила выслать мои предложения и дэмо в 700 Mb(!) на мыло. Далее, произошло невероятное и девушка стала диктовать свой адрес по телефону! Я сказал, что очень тяжело воспринимать адрес на слух. Ответ на повышенных тонах был следующий: у меня нет времени Вами заниматься!... Уважаемый Александр Богуцкий! Мой 20-летний опыт продюсера позволяет «ходить через стены» и решать нерешаемое. Но даже имея такие качества, мне не удалось пообщаться с Вашими специалистами, т.к. это оказалось невозможным в оприоре, не используя свою «волшебную» телефонную книжку с контактами украинского теле топ-менеджмента. А как же быть с обыкновенными скромными телезрителями или телевизионщиками, которые не имеют связей и не будут идти «на пролом»? Почему у Вас не налажен этот механизм? Повторюсь, мне удалось встретиться в Киеве со всеми, кому я позвонил «с улицы», кроме Вас. Рассказал про этот случай на своём транснациональном (!) телеканале в другой стране - все смеялись. P.S. Фамимлию девушки, которая со мной разговаривала, мне удалось узнать. Если Вам интересно - детали через e-mail, который я пишу в шапке. Спасибо, что прочли. И хотелось, всё-таки, встретиться. Извините за длинный пост.

Вадим
04.06.09 11:00

 

Честно говоря, я рад, что оказался единственным, с кем не удалось встретиться человеку с улицы. В то же время, все известные мне случаи качественной организации встречи были реализованы. Просто письмо от имени транснациональной компании с конкретным описанием цели встречи и сути все бы упростило и, наверное, является каким-то бизнес-стандартом. Но идея организовать сервис для людей с улицы - тоже правильная. Мы линию подчистим.

 

Олександре, чи не здається вам, що чесно було б віддати місце керівника умовного холдингу Володимиру Бородянському? Він демонструє більшу ефективність, ніж ви, в управлінні своїм телеканалом, успішніше веде бізнес, дає кращі рейтинги. Чи не пора вам із ним помінятися?

некоректно
04.06.09 11:06

 

Не здається. Рішення будуть приймати акціонери, а наскільки я розумію, в наш час успіху досягають команди. Членами такої команди є і я, і Бородянський.

 

Доброго дня.
1. Які з программ вашого каналу, на ваш погляд, прививають молоді (населенню взагалі) правильні, гуманні, людські ціності, а не лише бажання бути таким-ж «жосткім» як герої російськіх гостросюжетних серіалів? Результат такї пропаганди вже лякає, досить тільки придивитись та прислухатись до молоді. Таке в мене враження, щодо контенту вашого телеефіру.
2. Хотілося б мати можливість дивитись документально-пізнавальні программи, хоча б щось на кшталт «в мире животных».
3. З приводу музики, щодо я кої ви є «Неутомимый пропагандист и искренний почитатель современной украинской музыки», - чи транслюєте ви виступи НЕкомерційних гуртів (тобто не попсу)? Вважаю хто як не телеканали можуть допомогати молодим альтернативним гуртам досягти визнання.

Довгий, Харків
04.06.09 11:06

 

Я ще раз хочу згадати програму «Про цікаве». Вона справді про цікаве. Що стосується світу країн, то є цілі окремі канали в кабельних мережах. Світ телебачення чим далі, тим більше дає індивідуальні відповіді на потреби споживачів. І вибір - тільки між рішенням, безкоштовне телебачення чи телебачення платне. Платне телебачення на заході розвивається швидкими темпами, але і в Америці лідерами є національні мережі, які безкоштовно розповсюджують продукт і живуть за рахунок доходів з реклами. І - раз ми закінчили з телебаченням - трохи про музику. Я справді люблю українську музику, справді виріс з неї, але чітко розділяю особисте і роботу. І ми не музичний телеканал. Можливо, варто подумати, як ми можемо допомогти. Як фестиваль Альтернатива свого часу був у Львові. Але знову ж таки, це точно не моє пряме завдання на сучасній роботі.

 

Фото: Liga.net

 

Liga.net

 

 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Liga.net
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
37962
Читайте також
07.07.2009 15:09
Анатолий Шарий, From-ua.com
27 834
07.07.2009 13:55
Олег Кашин, OpenSpace.ru
23 433
07.07.2009 09:17
Ирина Миронова, «Коммерсантъ»
18 146
03.07.2009 16:58
М. Ф. Рибачук, 2000.net.ua
38 924
03.07.2009 16:28
Олеся Сафронова, ІнтерМедіаКонсалтинг
47 651
02.07.2009 15:21
Дмитрий Спивак, «Українська правда»
37 849
05.06.2009 09:35
Евгения Продаева
22 313
01.06.2009 22:16
Олексій Кутєпов, для «Детектор медіа»
23 592
29.05.2009 08:42
Валентина Самченко, «Україна молода»
20 852
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду