Парламентський комітет звернеться до СБУ з проханням перевірити «Український тиждень»

20 Травня 2009
25725
20 Травня 2009
16:50

Парламентський комітет звернеться до СБУ з проханням перевірити «Український тиждень»

25725
Парламентський комітет звернеться до СБУ з проханням перевірити «Український тиждень»

Члени комітету з питань свободи слова та інформації Верховної Ради на плановому засіданні, що відбулося 20 травня 2009 року, розглянули питання стосовно ситуації, що склалася в журналі «Український тиждень», і вирішили звернутися до СБУ з проханням провести там перевірку.

 

«Минулого тижня стався прикрий випадок, який, я думаю, змусить нас попрацювати за нашим функціональним призначенням і захистити свободу слова в Україні, - сказав народний депутат Віктор Уколов. - Я отримав документи від працівників журналу "Український тиждень", які тепер вивчаю. Але суть полягає в тому, що на редакційних комп'ютерах знайдено програму, яка дозволяє переглядати електронну пошту працівників. Про це було оголошено на прес-конференції, скандал став публічним. Прошу наш комітет звернутися до СБУ провести розслідування цього інциденту».

 

Голова комітету Ганна Герман висловила скепсис з приводу того, що звернення до СБУ матиме позитивний результат.

 

Після короткого обговорення члени комітету одноголосно проголосували за пропозицію Віктора Уколова.

 

«Детектор медіа»

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
25725
Читайте також
25.12.2009 15:55
Ростислав Паранько
, для «Детектор медіа»
44 021
27.07.2009 10:45
Євген Тейзе, Тетяна Бондаренко, Dw-world.de
25 819
07.07.2009 09:03
Яна Рощіна, Інна Гогой, Галина Корба
37 274
03.07.2009 16:28
Олеся Сафронова, ІнтерМедіаКонсалтинг
47 665
02.07.2009 15:21
Дмитрий Спивак, «Українська правда»
37 864
13.06.2009 13:43
Сергей Цыгипа
, для «Детектор медіа»
23 628
19.01.2009 12:05
Сергій Грабовський
, для «Детектор медіа»
28 052
Коментарі
42
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Знающий
5658 дн. тому
Потрібно доручити парламентському комітету, спільно з СБУ, МВС та Генпрокуратурою перевірити діяльність телеканалу КДРТРК відносно тих зловживань, яких припускається в своїй діяльності пан Пасак та його головний бухгалтер, яку він вже зробив державним службовцем. Вказані особи продуктивно витрачають час на розкрадання держаних коштів від проведення тендерів, проведення закупівель кінострічок, їх виробництво та ін. Саме головне знайти "кришу", яка б покривала вказані дії, на сьогодні це пан Мурахівський, який має можливість і бажання отримувати кошти від проведення протиправних дій з боку Пасака. На телеканалі почались масові похорони (за 10 днів - 3 особи) і люди вже в розмові між собою кажуть, що краще вигнати Пасака поки, не перемерли всі люди на каналі через його крики та розборки. Також доцільно передивитися законність перебування на посаді пана Мурахівського, який призначений був на посаду Прутником, в той день, коли його самого Верховна Рада змістила з посади, у звязку з обранням народним депутатом, цікаво чи діє в цьому випадку трудове законодавство? Скоро піде вже в народ детективна історія, як Пасак закуповував обладнання за японський кредит, та розповів, де ділися 5 000000 (мільйонів доларів США) на які проводилась інсталяція програмного забезпечення і чому його головний інженер, зібравши компанію фахівців їздив по регіонам і проводив саме цю інсталяцію, але вже за інші кошти (1500 грн). Запитань багато, але коли ми отримаємо на них відповіді? І чому пан Мурахівський принципово тисне на Пасака з призначення на посаду першого заступника КДРТРК пана Великодного, хто його на полюванні про це попросив дуже сильно?
Ку-ку
5662 дн. тому
А.Джолі Почему Вы говорите, что Цуприку легче закрыть проект? Кто такой Цуприк? Откуда у него миллионы на выпуск журнала? Он не олигарх, он простой деревообработчик. Кто настоящий хозяин Тыжня? Цуприк простой исполнитель чьей то воли. И не он принимает решение о закрытии проекта. Скажет ли кто нибудь, на чьи деньги выпускается проект? Какая партия его крышует, какой бизнесмен? ВЫпуск журнала - это солидные инвестиции, такие деньги нельзя заработать на деревообрабатывающем комбинате.
Купер
5662 дн. тому
а ТЕЛЕКРИТИКА виявляється також стежить за журналістами, і вони чомусь щиро обурюються: http://dusia.telekritika.ua/Buduar/12196
Купер
5662 дн. тому
Перевертачеві пінгвінів. журналістика дійсно чутлива до подібних скандалів. Але також чутлива вона до фактів, до порівнянь. Факт - працівники у робочий час займалися листуванням, яке хотіли б приховати від роботодавця. На його ж обладнанні. Відчули за собою стеження, яке намагаються довести. Ще, до речі, не довели. Хоча довели інше: що стежили самі, лізли у програмне забезпечення. Що, до речі, можна привітати: це і є суспільним обовязком журналіста - збирати і оприлюднювати інформацію. Припистимо, дійсно за кимость стежили (ця стаття мене не пореконала, однак для простоти припустимо). гіпотеза: цей вірус-шпигун запустив хтось із журналістів, стежачи за іншими. Бо ж кваліфіковане стеження автора статті за компьютерами редакції - це доконаний факт, оприлюднений самим А. Бондаренком. От як до цього ставитися? Хто запустив шпигуна - Шейко, Гузь чи Бондаренко? особисто я вважаю, що фах журналіста - публічний. А секрети, що у тебе є, варто тримати там, де й годиться: у сейфі в банку, удома під паркетом, а не у Цуприка під кріслом. Порівняння з мінєтом - соррі, ніяк не тичеться до ситуації. Це типове бажання образити опонента (заочно), умістивши його у принизливий дискурс. Порівняння з дітьми краще. Відразу стає зрозуміло. ключова претензія: журналістів, мовляв, не попередили, що за ними стежитимуть. див. вище: фах журналіста - публічний. Якщо журналіст не розуміє, що не тільки він дивиться і пише, а й на нього дивляться і про нього теж збирають інформацію, то він - наївний непрофесіонал.
Перевертач пінгвінів
5662 дн. тому
А.Джолі Основна проблема нашего непопрозуміння саме в тому, що між журналістикою і виточуванням деталей( іншими видами бізнесу) є суттєва різниця, і звичайно, зовсім інакше соціальне навантаження. Ця сфера апріорі дуже чутлива до подібного роду скандалів. Коли пан Цуприк переносить в медіа-бізнес правила деревообробки, якою він займався довгий час, то на виході отримує протидію. І навіть весільний генерал Макаров не рятує і не врятує.
Oleg
5663 дн. тому
А.Джолі - Вам человеческий респект, оказывается у Вас есть не только "губы" :). Сравнение бизнеса с ребенком, как раз в точку и я как владелец своего дела, пусть и маленького, согласен с Вами, я за "свое дитя" буду бороться и грызть глотки всем, кто на него будет посягать. Поэтому скажу что господа журналисты и иже с ними - ЗАНИМАЙТЕСЬ РАБОТОЙ, А НЕ ОБСУЖДЕНИЕМ СВОИХ РАБОТОДАТЕЛЕЙ. И ЕСЛИ ВАМ НЕ НРАВЯТСЯ УСЛОВИЯ РАБОТЫ НЕ МУЧАЙТЕ СЕБЯ И ДРУГИХ ПОПРОБУЙТЕ СЕБЯ В ДРУГИХ ДЕЛАХ, МОЖЕТ ПОЛУЧИТСЯ ЧТО-ТО ПОЛЕЗНОЕ.
А.Джолі
5663 дн. тому
to Перевертач Пінгвінів: а) бізнес - це теж дитина, це знає кожен, хто його має; б) їх не попереджали, просто ставили і слухали... а потім звільняли.... від цього і почалася дискуссія. І до тогож - ви нижче написали, що умови подальшої роботи були озвучені - або профспілка, або робота. А на останок (бо дискуссія такого формату може тривати вічно...) - тут хтось написав, що у Тижні добре платили зарплату :) Шановні! Ви рубаєте сук, на якому сидите! Шукайте роботу, бо Цуприку простіше закрити проект ніж розбиратися з СБУ - цеж як інквізиція - до чтого взялася, то вже не живе... Шкода. хороший був проект!...
Oleg
5663 дн. тому
еще добавлю, не говорите, что Вы нашли эту программу просто порывшись в файлах компьютера или через диспетчер задач, это просто нереально, потому как разработчик такую программу прячет ОЧЕНЬ ХОРОШО!!! Такая программа в принципе своей маскировки напоминает вирус...
Олег
5663 дн. тому
Читаю вашу переписку и смеюсь. Вы как дети малые, Ниже было уже написано, что нормальный сисадмин и без шпионов прочитает всю вашу почту и инфу на корпоративном компе, а по поводу того что на ваших компьютерах якобы нашли программу "шпиона" могу сказать с полной уверенностью - заказуха!!! Даже опытный "сис" не всегда в состоянии вычислить так называемые программы "Keylogrы", потому как пишутся эти программы специально для того. чтобы у кого-то, что-то украсть(в частности пароли, явки, ставки :)).
Перевертач Пінгвінів
5663 дн. тому
А.Джолі Звичайно невдала, тому що а) це діти, б) нянь попередили Чи попередили працівників УТ що в разі активності профспілкового руху їх будуть слухати і звільняти за це? Ні, звичайно)
А.Джолі
5663 дн. тому
to Перевертач Пінгвінів: ну якщо з Ваших слів моє порівняння невдале, то Ваше - перепрошую ні в тин ні в ворота! наскільки я розумію, мова йде про те, що в компах редакції знайшли шпигуна, здійняли бучу, керівництву це не сподобалось - і до чого тут мінєткунілінгус? Якщо попереднье порівняння було невдалим, спробую інше: нещодавно на одному мамському сайті (сайт, де спілкуються мамочки, а в менеж 5 діточок ;)) зайшла мова про те, як няні під час відсутності батьків спілкуються з дітьми. Деякі мами силько радять ставити камети та диктофони, бо іноді з дітьми ТЕКЄ витворяють..!! Здійнялася буча (точно як у вас) - няні вимагали пояснень - чому це вони мають працювати під наглядом?! це ж не тюрма! вони ж ба чесні та порядні! це принижує їх гідність!! Ось і де правда? Залишити дитя з нянею, якій ти апріорі маєш довіряти... поставити прослушку і принизити її гідність задля збереження гідності сім`ї і здоров`я дитини? Ви можете сказати знову що аналогія невдала, але я САМЕ ТАК це і бачу. Дякую за дискуссію.
Перевертач Пінгвінів
5663 дн. тому
А.Джолі Порівняння відверто невдале. Можу провести таку саму аналогію. Уявіть, що ви на місці інвестора крім журналу хочете щоб вам класно робили мінєт( чи пак вам як жінці кунілінгус) всією редакцією, а коли люди відмовляються то ви починаєте казати - як це так, це ж мій журнал! І починаєте виганяти всіх хто відмовляється лизати)
А.Джолі
5663 дн. тому
to Muha: можливо це просто збігі, але при таких збігах керівництво має повне право на контроль. Давайте не будемо заглиблюватися у нетрі.. я свою думку висловила.. якби я була керівником - допобачення і можна без пояснень... криза - скорочення штату!
А.Джолі
5663 дн. тому
to Перевертач Пінгвінів: Я нікого не виправдовую, я просто розумію людину, яка за свої гроші хоче отримати те, що вона хоче, а не те, що хочуть люди, яким вона платить гроші за роботу (пардон за сумбур). Наприклад: Ви захотіли зробити ремонт, наймаєте працівників, даєте їм план дій, а коли вертаєтесь згодом, а у вас не Ваше любиме барокко, а готика! і ось коли Ви починаєте їх висварювати за свовілля, вони починають тицяти вам законом про своє право на самовираження і свободу слова та думок! Приблизно так це і виглядає...
Перевертач Пінгвінів
5663 дн. тому
2А.Джолі "Я вважаю, що якщо листування не носило нічого протиправного" Чи протиправно організовувати осередок профспілки в виданні? Адже саме це заявив Цуприк на зібранні колективу: "Якщо буде профспілка, я закрию журнал. Так що вибирайте". І потім саме тема профспілки фігурувала в натяках, а потім і стала неофіційною причиною звільнення. Навіщо виправдовувати відвертих ретроградів?
Muha
5663 дн. тому
to А.Джолі: Я зробив, значить є кроти, а також є збіги, а ще кореспондент опуститись не міг )))))))))
А.Джолі
5663 дн. тому
to Muha: Це дає підстави для підозр та перевірок. Ще раз повторююсь - якщо нема чого скривати то і кіпішувати нема чого. Як брацця росяни кажуть "на воре и шапка горит" - робыть висновки :)
Muha
5663 дн. тому
to А.Джолі: Отже ви згодились , що ніхто ні у кого нічого не тирив?
А.Джолі
5663 дн. тому
to Muha: № 48 - останній тиждень листопада, рахуємо листопад-грудень-січень (№1-2+4) - взагалі виходить 3 місяці, але дійсно, після цього (лютий-березень-квітень-травень) подібностей не помічала..Загалом виходить 7 місяців :)
Muha
5663 дн. тому
to А.Джолі:І ви думаете Що з приводу обкладинок був злив інформації?чи один і той самий дизайнер зробив два ока одночас но і одне віш відправив кору , а іншу УТ
Muha
5663 дн. тому
to А.Джолі: Отже можна повірити в співпадіння, якщо обкладинки вийшли одночасно?
Muha
5663 дн. тому
to А.Джолі: І перепрошую, але цей аналіз був зроблений не за півроку, а за рік)))
А.Джолі
5663 дн. тому
to Muha: Такі так - запальна суміш вийшла ранійще, але... невже Кор опустився до копіювання чужих обкладинок? Око - перепрошую, але абсолютно не погоджуюсь з Вами - вони ідентичні (за виключенням фону) і що найцікавійше - вийшли одночасно - їйбо! - дивно було бачити на полицях дві однаковісінькі обкладинки!
А.Джолі
5663 дн. тому
to Перевертач Пінгвінів: Я вважаю, що якщо листування не носило нічого протиправного, що могло б нашкодити та скомпрометувати власну та корпоративну репутацію - хвилюватися абсолютно немає приводу! Але якщо наслідком такого листування став виклик на "кавёр" - значить у тому був сенс бо промисловий шпіонаж ще ніхто не відміняв і.. як на мене.. - власник має повне право захищати свій бізнес! На роботі працювати треба, все особисе - у вільний від роботи час - інтернет зараз дякувати Богу дешевий :)
Muha
5663 дн. тому
to А.Джолі: перше , що до запалювольноюсумішшю- у тижня обкладинка вийшла раніше)))) Око - як на мене не схоже не главредывсяьке і меседж інший, з гральним автоматом згоден))))))))
Перевертач Пінгвінів
5663 дн. тому
А.Джолі Тобто ви вважаєте, що роботодавець, уважно почитавши листування підлеглих, має право потім цією інформацією тицяти у вічі і погрожувати звільненням? І це, не зважаючи на законодавчі норми, треба було б на державному рівні дозволити?
А.Джолі
5663 дн. тому
to Muha: Приклади? Прошу дуже: Запальна суміш № 48 - в Кореспонденті, тільки на синьому тлі; око №1-2 - в Главреде, тільки на біолму тлі, №4 Барабан тільки з Ахметовим - у Фокусі - ще питання? І До Піта - чоловіченьку мій дорогесенький, я у справи, у яких нічого не петраю, не лізу - це псує імідж і призводить до появи передчасних зморшок!!!
Перевертач пінгвінів
5663 дн. тому
А.Джолі Подленько мстить? А вуайеризмом займатися не подлєнько?? Ну ви даєте Анджеліно, а ще багатодітна мати)
Б.Пітт
5663 дн. тому
2А.Джолі - Angy, where you f...cking go? А ну мотай додому, борщ стигне! І не лізь в те, в чому ніфіга не петраєш!
Muha
5663 дн. тому
A.Джолі, Прошу, коли співпадали обкладинки з конкурентами, накзвіть приклади!!!!
А.Джолі
5663 дн. тому
to Слон Вася: За моїми данними Український тиждень є комерційним проєктом, а тут як у приказці "хто платить гроші, той і замовляє музику". Не подобається - ніхто ж не тримає! Багато писати не хочеться, історія гидка і брудна... Цільковито погоджуюся із "Гость" - тайна переписки - дома, а на роботі будте ласкаві - працюйте! Хіба це жарт: за останні півроку обкладинка Тижня ТРИЧІ співпадала з обкладинкою конкурентів - напевно варто замислитися... А піти і потім "подленько мстить" - це вже з іншої опери!
Слон Вася
5663 дн. тому
2Гость Смотря когда вы последний раз видели журнал, он действительно неплохой, спорить трудно. Но..оттуда со скандалом за последние полгода уволилось с десяток ведущих журналистов. Стал ли он от этого лучше? Сильно сомневаюсь. НМПУ - незабывайте, профсоюз журналистов, публичность у них в крови, так что скандальность и публичность неизбежна. А касательно того, что руководство просматривает и прослушивает есть совершенно четкие законодательные нормы - Защищенная Конституцией тайна переписки, Закон "О информации", запрещающий несанкционированный сбор этой самой информации, и Криминальный кодекс, статья 163 которая предусматривает криминальную ответственность за подобный сбор информации. Поменяйте законы и можете сколько угодно писать "да все так делают". Политики дерибанят бюджет, но это же не значит, что это законно.
Гость
5663 дн. тому
Да любой сисадмин при желании прочитает и вашу почту и аську и что хотите. Не нужно прикидываться идиотами и возмущаться, мол а мы и не подозревали. Хочешь абсолютной интимности - пиши по нерабочим вопросам дома, с личного компа, подключенного в Инету за личные средства, а в рабочее время за деньги и на оборудовании работодателя пиши по работе. Как по мне, НМПУ - весьма неприятная организация, была бы журналистом - вряд ли вступила бы. Почитайте подборку любой давности в Инете, да или хоть на ТК - у них же сплошные скандалы. Когда скандалить снаружи не с кем - выясняют отношения друг с другом внутри своей НМПУ, всенепременнейше вынося все это на всеобщее обозрение. А работодателям урок, зачем наступать все время на одни и те же грабли. Принимая человека на работу, о нем можно достаточно узнать, чтобы понимать, как он будет работать. Правда, если теперь "Тижнем" займется СБУ, урок этот может стоить им слишком дорого (хотя при чем здесь СБУ, тоже не понимаю, нашли у кого защиты от "прослушки" или т.п. просить )))))))). А жаль, в последнее время журнал действительно стал лучше, и говорят одно из немногих ныне медиа, где регулярно платили з/п.
Слон Вася
5663 дн. тому
Вобще-то, муссировать имя Макарова в контексте прослушки не совсем верно. Не исключено, что и за ним следили. А то, что он не защищал журналистов перед инвестором - это вопрос сугубо его личных качеств. Думаю, следует проверять и Цуприка ( который был замечен за подобным еще в Книжнике), и Шейко, и Решетника, который по моим данным, занимался как раз компьютерной безопасностью. Но теперь они хоть не будут отмазываться внаглую как делали это поначалу. И "смешно" теперь Шейко не будет совершенно. А вы господа думали, что все обойдется?
Кто хозяин Тыжня?
5663 дн. тому
С. Чеканову А Макаров и не изменял своим принципам. Он всю жизнь был провокатором и сексотом. И в старости занимается тем же - подличает и продает коллег. СБУ нужно обратить внимание не только на прослушку в Тыжне, но и на происхождение денег, за которые журнал финансируется. Вопрос адресую всем посетителям Телекритики!!!!!!!!!!!!! На чьи деньги выпускают журнал? Кто его хозяин? Кто нибудь знает?
читаДтч
5663 дн. тому
Теперь, когда все сексоты УЖЕ уволены, СБУ может проверить оставшихся на лояльность.
Vit
5663 дн. тому
А при чём тут СБУ? Бред!
дайте два
5664 дн. тому
Ну всьооооо, тепер купую Тиждень по дві штуки в одні руки. Підтримаю так скаать матеріально, бо шось вся ця істерія дурно попахує
м-р Мельниченко
5664 дн. тому
стукнути на свою колишню редакцію в СБУ – це справді вчинок
[t[t
5664 дн. тому
Макаров - националюга, от него всего можно ожидать
Yale
5664 дн. тому
Людям з редакції УТ, яких звільняли при повній байдужості Макарова, теж важко було припустити, що він може так поводитися.
С.Чеканов
5664 дн. тому
Не верю и никогда не поверю, чтобы Ю.Макаров занимался подобной гадостью. Я слишком хорошо знаю этого человека, чтобы допустить мысль, что он на старости лет изменил своим принципам.
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду