Нацрада призначила перевірку одеського каналу за ретрансляцію каналу Козака-Медведчука

Нацрада призначила перевірку одеського каналу за ретрансляцію каналу Козака-Медведчука

20 Травня 2021
1717
20 Травня 2021
11:58

Нацрада призначила перевірку одеського каналу за ретрансляцію каналу Козака-Медведчука

1717
Ознаки порушень регулятор зафіксував в ефірі каналу «Здоровье».
Нацрада призначила перевірку одеського каналу за ретрансляцію каналу Козака-Медведчука
Нацрада призначила перевірку одеського каналу за ретрансляцію каналу Козака-Медведчука

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила перевірку ТОВ «ТРК «ЗДОРОВ’Я» з міста Одеси. Таке рішення регулятор прийняв на своєму засіданні 20 травня, оскільки зафіксував ознаки низки порушень.

За словами члена Нацради Максима Онопрієнка, були зафіксовані ознак ретрансляції каналу Перший незалежний. Цей канал створений командою співробітників холдингу Тараса Козака.

«Через недосконалість законодавства говорити про ретрансляцію не можемо, бо транслюється через інтернет. Але ми відстежуємо такі випадки і хочемо наголосити що це неприпустимо і наша реакція буде відповідною. Адже ми реагуємо на меседжі в ефірі. Це має спонукати нас вносити зміни до законодавства», – сказав він.

Регулятор з цього приводу отримав лист від СБУ, відомство закликало перевірити та вжити заходи.

Також моніторинг регулятора зафіксував недотримання умов ліцензії, зменшення обсягу кінопоказу, «розміщення взаємовиключної інформації» про виробників програми. А також ознаки порушення рекламного законодавства. Зокрема, наявність  прихованої реклами та не відокремлення реклами від інших програм.

Голова Нацради Ольга Герасим’юк додала, що канал також «знімає «венець безбрачиия»: «І за декілька днів можна вийти заміж».

З огляду на всі зазначені ознаки порушень регулятор одноголосно проголосував за призначення перевірки.

Нагадаємо, 23 лютого співробітники медіахолдингу Тараса Козака стали власниками львівського каналу Перший незалежний, який до того належав Роману Любицькому. Сам Роман Любицький заявив, що не мав жодного відношення до продажу каналу новоутвореній юридичній особі ТОВ «Медіахолдинг новини», яку створили 100 працівників «каналів Медведчука».

26 лютого в Єдиному державному реєстрі з'явилася інофрмація, що керівником ТОВ «Тайм Медіа», яке продало львівський канал Перший незалежний співробітникам «каналів Медведчука», став менеджер медіагрупи Тараса Козака Павло Єгоричев. ТОВ «Медіахолдинг Новини», яке зараз володіє Першим незалежним, створене 18 лютого 100 працівниками «каналів Медведчука».  Розмір внеску до статутного фонду склав 375 тисяч гривень, хоча статутний капітал ТОВ «Медіахолдинг Новини» складає 100 гривень.

26 лютого 2021 року Перший незалежний почав мовити, однак в ефірі він пробув лише трохи більше години, раптово припинивши мовлення на супутнику. Офіційних коментарів влади щодо причин вимкнення досі немає. Секретар Ради національної безпеки і оборони Олексій Данілов прокоментував вимкнення каналу іронічно: «чи то технічна помилка, чи Божа кара». 

Перший заступник голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Валентин Коваль заявив, що СБУ попереджала про можливі загрози інормаційній безпеці у зв’язку з початком мовлення каналу Перший незалежний. Однак за його інформацією регулятор вказівки відклчати Перший незалежний не давав.

Ілюстрація: скріншот

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1717
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду