Нацрада призначила перевірку одеському каналу через ток-шоу з Панченко та Сухачовим

Нацрада призначила перевірку одеському каналу через ток-шоу з Панченко та Сухачовим

13 Жовтня 2021
1134
13 Жовтня 2021
12:49

Нацрада призначила перевірку одеському каналу через ток-шоу з Панченко та Сухачовим

1134
У програмі, за інформацією регулятора, зафіксовані ознаки розпалювання ворожнечі.
Нацрада призначила перевірку одеському каналу через ток-шоу з Панченко та Сухачовим
Нацрада призначила перевірку одеському каналу через ток-шоу з Панченко та Сухачовим

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила перевірку ТОВ «ТРК "Здоров’я"» з міста Одеси. Таке рішення регулятор прийняв на засіданні 13 жовтня.

Нацрада зафіксувала в ефірі каналу трансляцію програми «Український формат», виробником якої є ТОВ «Тайм Медіа», яке продало львівський канал Перший незалежний співробітникам «каналів Медведчука». 

Ток-шоу вели Діана Панченко та Ростислав Сухачов. За словами голови Нацради Ольги Герасим’юк, у титрах проєкту вказано, що він є спільним виробництвом «Тайм Медіа» та «ТРК "Здоров’я"». При цьому вона звернула увагу на те, що в програмі вийшло інтерв’ю з нардепом від «ОПЗЖ» Іллею Кивою, яке містило висловлювання з ознаками порушення законодавства (розпалювання насильства та ненависті). Ольга Герасим’юк сказала, що ведучі не робили спроб попередити ці висловлювання, або збалансувати їх альтернативною точкою зору.

Члени Нацради підтримали рішення про призначення перевірки.

Нагадаємо, у травні 2021 року Нацрада вже призначала перевірку цьому одеського каналу за ретрансляцію каналу Козака-Медведчука. А у серпні винесла ТОВ «ТРК "Здоров’я"» попередження за результатами цієї перевірки.

ТОВ «Медіахолдинг Новини», яке зараз володіє Першим незалежним, створене 18 лютого 100 працівниками «каналів Медведчука».  Розмір внеску до статутного фонду склав 375 тисяч гривень, хоча статутний капітал ТОВ «Медіахолдинг Новини» складає 100 гривень.

23 лютого стало відомо, що співробітники медіахолдингу Тараса Козака стали власниками львівського каналу Перший незалежний, який до того належав Роману Любицькому. Інформація про це розміщена в Єдиному державному реєстрі. Канал має ліцензію на цілодобове супутникове мовлення, видану 2019 року. 

Сам Роман Любицький заявив, що не мав жодного відношення до продажу каналу новоутвореній юридичній особі ТОВ «Медіахолдинг новини», яку створили 100 працівників «каналів Медведчука».

26 лютого Перший незалежний почав мовити, однак в етері він пробув лише трохи більше години, раптово припинивши мовлення на супутнику.

Скріншот відео: Перший незалежний/YouTube

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1134
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду