15:42
Вівторок, 10 Грудня 2019

Мураєв відкинув чутки про продаж каналу «Наш»

3 107
Телеканал «Наш» не продають українському бізнесмену, власнику холдингу «Медіа Група Україна» Рінату Ахметову.
Мураєв відкинув чутки про продаж каналу «Наш»
Мураєв відкинув чутки про продаж каналу «Наш»

Про це представник власника каналу Євген Мураєв повідомив у коментарі «Детектору медіа».

«Канал "Наш", якщо буде продаватися, ви побачите це в Нацраді, там бенефіціари не змінювалися», – сказав він.

Інформацію про ймовірний продаж каналу поширили в Telegram-каналі «Темний лицар», а також – народний депутат від «Слуги народу» Олександр Дубінський.

Крім того, Євген Мураєв додав, що колишній генеральний продюсер телеканалу NewsOne Дмитро Носиков на каналі «Наш» не працює і не буде. Раніше пан Мураєв повідомляв «Детектору медіа», що співпрацює з паном Носиковим в ІТ-сфері.

Водночас він сказав, що нічого не знає про звільнення керівника телеканалу «Наш» Тиграна Мартиросяна. «Тигран у відпустці і знаходився вчора в Парижі. <…> Для мене це не відомо. Тигран у відпустці, все нормально», – розповів він.

Пан Мартиросян не спростував і не підтвердив «Детектору медіа» інформацію про звільнення. «Я у відпустці зараз, до кінця тижня. Повернуся і зможу говорити про роботу», – сказав він.

Як писав ДМ, з осені на ринку ширяться чутки про те, що майже завершено продаж каналу «Наш/Максі-ТВ» Рінату Ахметову. Зокрема, 1 жовтня Євген Мураєв уже спростовував інформацію про продаж телеканалу «Наш/Максі-ТВ» Рінату Ахметову.

Нагадаємо, 7 листопада 2018 року в ефір вийшов новий інформаційний телеканал «Наш», власником якого став батько на той час народного депутата Євгена Мураєва, очільника партії «Наші», Володимир Мураєв. «Наш» розпочав тестове мовлення на супутнику і в кабельних мережах на базі нішевого жіночого телеканалу «Максі-ТВ» (ТОВ «Наша Прага»).

У грудні 2018 року Нацрада винесла попередження ТОВ «Наша Прага» за самовільне переформатування жіночого телеканалу «Максі-ТВ» на інформаційний телеканал «Наш». Пізніше Нацрада ще раз перевірила канал, виявила, що він не виконав розпорядження про усунення порушень, і 28 березня 2019 року вирішила звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії ТОВ «Наша Прага». У травні 2019 року суд зупинив провадження у справі про анулювання ліцензії, оскільки канал ще оскаржує рішення Нацради від 28.03.2019 про звернення до суду щодо анулювання ліцензії.

У жотвні 2019 року ТОВ «Наш 365», власниками якого є співробітники каналу «Наш/Максі-ТВ», отримав ліцензію на супутникове мовлення з логотипом «Наш».

Представник власника каналу Євген Мураєв 19 листопада повідомив «Детектору медіа», що телеканал «Наш» перезапустять на початку грудня. Канал повністю оновить сітку, у його ефірі з’являться нові програми та ведучі. Перезапуск відбудеться на базі нової ліцензії та нової юридичної особи ТОВ «Наш 365», власником якої є трудовий колектив. Він також розповів, що співпрацює з колишнім генеральним продюсером телеканалу NewsOne Дмитром Носиковим в ІТ-сфері.

«Україна 24» інформаційний телеканал, який запускає «Медіа Група Україна» Ріната Ахметова. 7 листопада телеканал «Ескулап TV» (ТОВ «Аспера 2011»), який входить у «Медіа Група Україна», переоформив ліцензію, змінивши логотип і концепції мовлення на «Україна 24». На початку грудня канал «Україна 24» розпочав мовлення в мережі цифрового ефірного провайдера «Зеонбуд» замість телеканалу «Ескулап TV».

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3107
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2020 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду