13:10
Четвер, 17 Січня 2019

В Україні з’явиться ще один інформаційний телеканал – «Перший незалежний»

17 січня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення проліцензувала новий супутниковий інформаційний телеканал «Перший незалежний». Ліцензіатом стало ТОВ «Тайм медіа» з Києва.
В Україні з’явиться ще один інформаційний телеканал – «Перший незалежний»
В Україні з’явиться ще один інформаційний телеканал – «Перший незалежний»

Власником і керівником ТОВ «Тайм медіа» є Роман Любицький – генеральний директор львівської телекомпанії НТА і медіахолдингу «Вголос», у минулому він був директором телеканалу ZIK. Медіахолдинг «Вголос» пов’язують зі львівським бізнесменом, екс-нардепом від ВО «Свобода» Ігорем Кривецьким. Телекомпанія НТА теж вважалася з 2015 року пов’язаною з ним, а наприкінці 2017 року її співвласниками стали члени політради партії «Народний контроль», соратники народного депутата Дмитра Добродомова Андрій Кісера та Андрій Мисик. Наразі НТА не здійснює супутникового мовлення.

Нацрада розглядала питання «Першого незалежного» на двох засіданнях – 10 і 17 січня. 10 січня йшлося про концепцію каналу та його власника.

Представник телеканалу «Перший незалежний» розповів, що це буде «перший інформаційно-регіональний канал», який акцентуватиме на регіональних проблемах, а не загальнонаціональних.

На запитання Уляни Фещук, навіщо нова ліцензія, якщо є супутникова ліцензія телекомпанії НТА, яка не здійснює мовлення, представник каналу відповів, що Роман Любицький у НТА не є засновником чи власником, а є менеджером, і зараз він вирішив створити свій канал. «Телеканал НТА має іншу специфіку мовлення – львівське регіональне мовлення. А Перший незалежний повинен бути всеукраїнського формату», – додав він.

На запитання Юрія Артеменка, чи є в Романа Любицького кошти на свій канал, представник компанії відповів: «Плануються не лише його особисті заощадження, а й залучення додаткових інвестицій. Про це можна буде говорити після отримання ліцензії».

Канал планує мовити з Києва, де побудує апаратно-студійний комплекс і центральну апаратну. «Але також будемо залучати відео регіональних мовників, розбудовувати з ними співпрацю та запозичувати їхнє відео, і у форматі Euronews крутити ці сюжети. Будемо створювати розмовні програми і залучати в них регіональних експертів, проводити телемости з різними регіонами, щоб зрозуміти проблеми, з якими стикаються українці у своїх регіонах», – додав представник «Першого незалежного».

Сергій Костинський висловив застереження, що телеканал може припинити мовлення після виборчої кампанії і Нацрада муситиме витратити до двох років на те, щоб через перевірки та суди анульовувати ліцензію. Ольга Герасим’юк запитала, чи створюється цей канал під вибори. Представник відповів, що «Перший незалежний» у найкращих перспективах планує розпочати мовлення у вересні 2019 року, але за реалістичим прогнозом очікує зробити це в грудні 2019 року. «На той час усі виборчі кампанії вже завершаться», – сказав він.

Уляна Фещук запропонувала перенести розгляд заяви каналу, щоб ретельніше вивчити подані документи: розширену програмну концепцію, фінансово-інвестиційні зобов’язання, структуру власності. «Вважаю, що кількість інформаційних каналів зашкалює. Ми розуміємо, що в такій кількості конкурувати вони не можуть, розміщувати рекламу не можуть. Ці проекти можуть створюватися з метою розміщення джинси і замовних матеріалів», – зауважила вона.

17 січня представники каналу показали членам Нацради відеопрезентацію. У ній ішлося про те, що в Україні більше десятка інформаційних каналів, у фокусі яких переважають загальнонаціональні події. Глядачі знають імена народних депутатів і деталі видатків державного бюджету, але не знають місцевих депутатів і нюансів місцевих бюджетів. «Що відбувається в українській глибинці та як змінювати події на місцях – покаже Перший незалежний», – йшлося в презентації.

Уляна Фещук сказала, що переглянула подані документи і переконалася, що закон недосконалий і його треба змінювати: «Я подивилася фінансово-інвестиційні зобов’язання: три сторінки тексту для нового телеканалу – це смішно», – сказала вона.

Вона зауважила, що в списку пов’язаних осіб немає медіахолдингу «Вголос», а є лише НТА. А логотип каналу ще не має державної реєстрації, що може викликати претензії когось із мовники щодо подібності логотипів. «Але юридичних підстав відмовити вам немає», – додала вона.

Члени Нацради одноголосно підтримали видачу каналу ліцензії.

Нагадаємо, 13 грудня 2018 року Нацрада проліцензувала новий інформаційний телеканал Ukrlive (ТОВ «Телепростір»), який запускають члени політради партії «Народний контроль» Андрій Кісера та Андрій Мисик, які також є власниками інформаційного 4-го каналу (ТОВ «ТРК “Інтеррадіо”») і львівської телекомпанії НТА.

Також 13 грудня 2018 року Нацрада вирішила видати ліцензію на супутникове мовлення ще одному інформаційному телеканалу – полтавському «Останньому бастіону» (ТОВ «Останній бастіон»), який раніше виграв чотири частоти в Полтавській області на цифровому конкурсі на вільні місця в мультиплексі МХ-5. Власник і директор каналу – Віталій Собакарь, директор аграрного ПрАТ «Полтавське», інвестором каналу себе називає полтавський бізнесмен, громадський активіст і екс-кандидат у мери Полтави Геннадій Сікалов. За інформацією джерел «Детектора медіа», до проекту «Останній бастіон» має стосунок телепродюсер Дмитро Носіков, який перезапускає телеканал TVi.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1160
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop