У Раді розглянуть припинення мовлення Першого незалежного

У Раді розглянуть припинення мовлення Першого незалежного

3 Березня 2021
2895
3 Березня 2021
10:40

У Раді розглянуть припинення мовлення Першого незалежного

2895
Комітет свободи слова також розгляне проєкт постанови про призупинення акредитації працівникам «112 Україна», NewsOne і ZIK.
У Раді розглянуть припинення мовлення Першого незалежного
У Раді розглянуть припинення мовлення Першого незалежного

Комітет Верховної Ради з питань свободи слова та парламентський Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики 3 березня на своїх засіданнях розглянуть питання про припинення мовлення телеканалу Перший незалежний, який належить компанії колишніх працівників холдингу Тараса Козака. Про це йдеться в порядку денному Комітетів.

«Ми з’ясували, що причиною відключення мовлення журналістів стало, навіть не рішення РНБО. А просто лист СБУ, яка звернула увагу на те, що засновники нового телеканалу є особи, пов’язані з тими, на кого були накладені санкції», – сказав народний депутат від «Опозиційної платформи – За життя» Нестор Шуфрич.

Після його виступи з трубину парламенту відбулася нарада щодо припинення мовлення телеканалу Перший незалежний, за результатами якої прийняли рішення в двох Комітетах «розглянути питання законності дій Служби безпеки». За словами Шуфрича, питання можуть повернути на розгляд голів фракцій, якщо рівнів Комітетів буде недостатньо.

Крім того, Комітет свободи слова розгляне проєкт постанови про тимчасове призупинення акредитації журналістів і технічних працівників телеканалів «112 Україна», NewsOne і ZIK.

Нагадаємо, 23 лютого співробітники медіахолдингу Тараса Козака стали власниками львівського каналу Перший незалежний, який до того належав Роману Любицькому. Сам Роман Любицький заявив, що не мав жодного відношення до продажу каналу новоутвореній юридичній особі ТОВ «Медіахолдинг новини», яку створили 100 працівників «каналів Медведчука».

26 лютого в Єдиному державному реєстрі з'явилася інофрмація, що керівником ТОВ «Тайм Медіа», яке продало львівський канал Перший незалежний співробітникам «каналів Медведчука», став менеджер медіагрупи Тараса Козака Павло Єгоричев. ТОВ «Медіахолдинг Новини», яке зараз володіє Першим незалежним, створене 18 лютого 100 працівниками «каналів Медведчука».  Розмір внеску до статутного фонду склав 375 тисяч гривень, хоча статутний капітал ТОВ «Медіахолдинг Новини» складає 100 гривень.

26 лютого 2021 року Перший незалежний почав мовити, однак в ефірі він пробув лише трохи більше години, раптово припинивши мовлення на супутнику. Офіційних коментарів влади щодо причин вимкнення досі немає. Секретар Ради національної безпеки і оборони Олексій Данілов прокоментував вимкнення каналу іронічно: «чи то технічна помилка, чи Божа кара». 

Перший заступник голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Валентин Коваль заявив, що СБУ попереджала про можливі загрози інормаційній безпеці у зв’язку з початком мовлення каналу Перший незалежний. Однак за його інформацією регулятор вказівки відклчати Перший незалежний не давав.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2895
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду