«Будєм! Гєй!»

4 Січня 2010
14394
4 Січня 2010
11:17

«Будєм! Гєй!»

14394
Мюзикл «Як козаки...» продемонстрував відсутність навіть натяку на ідею, гумор та смак.
«Будєм! Гєй!»

Телеканал «Інтер» та українські політики зробили все можливе, щоби зіпсувати новорічний застільний телеперегляд щонайменше чотирьом українським громадянам віком від 27 до 39 років: вашому автору та ще трьом людям, у компанії яких він зустрічав Новий рік. Хоча я не схильний думати, що готуватися до новорічної ночі для когось означає всерйоз готуватися дивитися телевізор. За не нами придуманою традицією «ящик» із блакитним екраном - лише незмінний супровід, фон, але аж ніяк не головний атрибут новорічної ночі. Тому з року в рік не перестаю розуміти, як до цього не дійшли голови в телевізійного керівництва і чому вони вперто думають: у ніч із 31 грудня на 1 січня ми всі чекаємо телесюрпризів і бажано - приємних.

 

На телесюрпризи новорічний ефір справді виявився небагатим. Навряд чи слід вважати несподіванкою пряме включення концерту українських артистів «із громадянською позицією» на підтримку Юлії Тимошенко. Абсолютно очікуваною виявилася так само присутність у святковому телевізорі народного артиста України Філіпа Кіркорова та найкращого друга родини Повалій-Ліхута - Ніколая Баскова. Мало в кого виникали сумніви, що українські телеканали закуплять російські «блакитні вогники» або, як варіант, покажуть старі: яка різниця, все одно склад учасників (включно з Кіркоровим) не змінюється ось уже років десять, а гримери та пластичні хірурги допомагають самим артистам не змінюватися з плином часу. Навіть нагородження глупої ночі харчів та алкогольних напоїв на 5-му каналі в програмі «Вибір року» не виглядало на тлі всього цього аж таким уже безглуздим, цілком вписавшись у новорічний контекст.

 

Ніхто з нас (маю на увазі нашу невеличку і, на жаль, у силу цілої низки обставин тверезу компанію) так само не здивувався, коли з боєм годинників, навіть в унісон із цим сакральним бомканням, почали вистрибувати, мов чортики з кадру, кандидати в президенти України, бажаючи щастя в новому році. Цим самим роздратували хіба мене, бо не дали толком зосередитись і загадати бажання. Очевидно, Янукович, Литвин, Тігіпко й Арсеній передбачили - я загадаю, щоби в наступному році або не бачити й не чути їх та їхніх колег, або хоча б зменшити їхню присутність в інформаційному просторі. Тому рвонули наввипередки, втручаючись навіть у цей, найінтимніший у світі процес загадування бажань. Мої гості лише знизали плечима і сказали, що все одно на вибори не підуть. Гроші, втрачені на безглузду покупку перших, найдорожчих хвилин нового ефірного року, політики могли б справді пустити на щось корисніше. Наприклад, на різдвяні подарунки для своїх політтехнологів, креативників, піарників, маркетологів чи хто у них там ще розумний.

 

Словом, старання більшості тих, хто показував і кого показували новорічної ночі, виявилися здебільшого марними: їм не вдалося викликати ані цікавості, ані навіть емоцій. Хіба СТБ, запустивши повтори «Україна має талант!», та Новий канал, упорядкувавши нічний ефір випусками «Файної Юкрайни», довели: українське телебачення таки мало успішні проекти. Бо цей телевізійний продукт, розрахований, як будь-який телевізійний проект, на одноразове споживання, виявився поживним вдруге, а «Файна Юкрайна» - навіть у ранкових повторах. Знову ж таки, транслюю тут загальну думку нашого невеличкого тверезого колективу телеглядачів.

 

Але є все ж таки винятки. Каналу «Інтер» та «Студії "Квартал 95"» вдалося те, на що не спромоглися інші канали: викликати в нас хоч якісь емоції. Бо подив, який за мить переходить у стійкий негатив відносно побаченого - теж емоції, хоча й не найкращі в новорічну ніч. Тим не менше, анонсований мюзикл «Як козаки...», прем'єра якого почалася ще в 2009-му (31 грудня, 23.20), а закінчилася 1 січня після 01.00, перериваючись на новорічне вітання поки що президента України та рекламу, викликав щире обурення.

 

Одразу зазначу: наше обурення не має нічого спільного з прогнозованим обуренням активістів товариства «Просвіта», ВО «Свобода», особисто Олега Тягнибока, вусато- вишиваних лишенців ще з часів першого, зразка 1988-1989 років, Народного Руху, представників української діаспори, котрі в ті ж самі часи ладні були розбудувати Україну за сто «американшьких долярів» - словом, комерційний телевізійний розважальний продукт під назвою «Як козаки...» (режисер Ігор Іванов) жодним чином не образив наших національних та патріотичних почуттів.

 

Бо замахом ані на перше, ані на друге плід колективної творчості продюсерів та сценаристів Володимира Зеленського, Бориса Шефіра та Сергія Шефіра вважати не слід. Для того, щоб образити чиюсь гідність, треба цим самим у якості альтернативи захищати чи бодай мати власну. А відсутність останньої кварталівці давно і вперто демонструють, братаючись із Кіркоровим (зокрема, перед цим Новим роком у святковому випуску «Вечірнього кварталу» вони носили свого кумира на руках), заграваючи з політиками, які на кожному концерті сидять у залі та ржуть із жартів про себе.

 

За задумом, «Як козаки...» мусив стати переспівом популярного із 1970-х років і дотепер мультсеріалу Володимира Дахна: «Як козаки куліш варили», «Як козаки в футбол грали» і так далі. Троє козаків - єдині україноцентричні персонажі мультфільмів, популярні в нашій візуальній рекламі на рівні з Чебурашкою, Вовком&Зайцем, котами Леопольдом та Матроскіним і Карлсоном ще з радянських часів. До речі, факт появи цих (двомовних, російською мовою їх показували в РСФСР, українською - на УТ-1, ми дивилися обидві версії) мультиків три десятиліття тому і популярності персонажів у шароварах та з оселедцями підтверджує: якщо вийшов якісний продукт, він буде популярним незалежно від того, бореться з нашою національною ідентичністю російська імперія чи ні.

 

Тут я підводжу до того, що запропонований «Інтером» і кварталівцями у нинішню новорічну ніч продукт - насамперед низької якості. Це просто неможливо було дивитися, хоча ми дуже старалися. Більше того: на нашу концептуальну тверезість я таку реакцію не списую. Нетверезі телеглядачі теж, думаю, не могли б це дивитися і напевне перемкнули канали з одного зображення Кіркорова на інше.

 

Тут я готовий сперечатися з думкою, яку не раз чув від українських продюсерів: ідея в наш час не важлива, головне - кого вмовили зніматися. Але варто хоча б нагадати давній провал проекту «Красотки», який виходив у ефірі НТН у 2006 році. Після успіху серіалу «Не родись вродливою» заманухою шоу повинна була стати «зірка» цього серіалу Неллі Уварова, проте дивитися на Катю Пушкарьову в образі телеведучої програми, ідея якої висмоктана з пальця, фанатки серіалу чомусь не захотіли. Можна довго перераховувати інші провальні проекти із залученням медійних облич. Ще свіжіший - «Танцюю для тебе»: успіху «Танців з зірками» він не повторив, хоча танцювали і вели шоу відомі персонажі. Ідеї або не було, або вона була невдалою, або хорошу ідею спаплюжили. В будь-якому разі винні не ті, хто втілював чужий задум, а ті, хто все це придумав і знайшов на реалізацію гроші.

 

У випадку з «Як козаки...» фінансування, як я розумію, знаходилося досить легко. По-перше, «Студія "Квартал 95"» та «Інтер» - партнери чесні. Пообіцяли показати логотипи спонсорів за їхні ж гроші в новорічну ніч - показали. По-друге, хіба в нас є розумна альтернатива цим партнерам? Принаймні, багаті власники відомих брендів думають, що немає. Між тим, як відомо, монополія не сприяє підвищенню якості. Та все ж таки мені цікаво: невже тим, хто дає гроші під такі проекти, дійсно по барабану якість? Невже справді головне - напис «Хортиця» крупними літерами на заднику бутафорського воза, показаний по телевізору за 5 хвилин до появи в кадрі президента України зі своєю вітальною промовою, а не сумнівний навіть для розважального продукту контекст, у якому цей та інші написи виникають?

 

А контекст досить промовистий. Перед прем'єрою мюзиклу «Як козаки...» на тому ж «Інтері» той самий Зеленський, який грає роль козака Остапа, у «Вечірньому кварталі» виступив у звичній для себе ролі Ющенка, який катався п'ять років на велосипеді під назвою «Україна» і поламав його. Лишився від велосипеда бардачок. Вже за кілька хвилин цей самий «бардачок», а точніше - повний бардак, відтворили в мюзиклі про козаків. Ряджені в шароварах бухають, волають, хапають закусь брудними руками і запихають у ротяки, знову запиваючи це горілкою з сакральних сулій та споюючи іноземця. Дівчата в червоних чоботях та вишиванках витанцьовують канкани на столах із бухлом та жрачкою, демонструючи не лише акробатику, а й спідню білизну. Всього цього розгуляю вистачає на 20 хвилин, а потім з'являється власною персоною і організатор «бардачка» - Віктор Ющенко. По тому - пошуки «горілки з бульбашками» (ну не тягне шампанське на такий титул), знову бухання, Кіркоров, тиха Російська імперія з царицею Катериною, реклама в сюжеті мюзиклу, реклама в призначених для неї паузах, політики, п'янка ряджених - і відсутність навіть натяку на ідею (Бог з нею, з національною, хай би інтернаціональна була), гумор (нехай і брутальний) та смак (нехай і поганий, бо поганий смак - теж смак).

 

В сухому залишку - освоєння бюджету, отриманого для створення продукту, який покажуть у новорічну ніч і де буде задіяний Кіркоров. Воістину, згадується Бургомістр із «Того самого Мюнхаузена», який вимагав програми-мінімум для успішного панського полювання: «Чтобы через час в лесу было сухо, светло и медведь!».

 

Отакий візуальний ряд. Як зустрінеш Новий рік, таким він і буде. Можна хіба заднім числом прикинути: Зеленський брав участь у «Танцях з зірками», тепер, після цього мюзиклу, в Могилевської було б більше шансів на перемогу. Ну, і наостанок варто дорікнути авторам проекту за непослідовність. Якщо вже персонажі у вишиванках та шароварах вирішили в перервах між п'янками говорити російською, чому не менш бутафорський тост «Будьмо! Гей!» вони викрикують мовою оригіналу? Кричали б уже: «Будєм! Гєй!» - для остаточної довершеності образів та підтримки загального настрою свого дійства...

 

Фото - www.inter.ua

 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
, для «Детектор медіа»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
14394
Читайте також
07.10.2010 10:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
11 135
15.09.2010 09:45
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
28 716
30.07.2010 10:51
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
41 500
26.07.2010 14:57
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
25 463
10.06.2010 14:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
18 611
11.05.2010 07:45
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
37 981
18.03.2010 12:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
20 311
16.03.2010 12:12
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
28 177
09.03.2010 19:22
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
13 982
25.02.2010 07:37
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
38 291
15.02.2010 07:17
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
18 510
03.02.2010 07:42
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
25 622
15.01.2010 10:29
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
21 908
30.12.2009 12:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
23 364
22.12.2009 08:40
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
27 662
15.12.2009 09:00
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
17 729
26.11.2009 09:16
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
28 584
19.11.2009 10:41
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
17 497
09.11.2009 19:09
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
14 118
Коментарі
42
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Jack
5459 дн. тому
Такая мягкая статейка о фуфлыжном говнопродукте - кокотюха, пиши жестче! Давно пора порвать этих жидомоскальских педерастов во главе с Зеленским, редким членосососм и Киркоровым, петухом в пассиве, превратили Украину в отстойник их извращенных секс-фантазий!
Злой
5459 дн. тому
Андрей! Не переживай, я не обижусь на "ТЫ". У нас нигде не написано, как надо обращаться к другому человеку, а правила хорошего тона, это не закон. И дело не в фамилии анонима, ни я придумал инет с его никами, и эти правила игры. Я не журналист, а человек который работает в области телекоммуникаций. Читаю ТК, в том числе и Ваши статьи. И коль есть графа "Коментарі наших відвідувачів:", имею полное право выссказать свою точку зору, тем более если она идет в разрез с автором статьи. И не мне тебе рассказывать - "на вкус и цвет...", "на чужой роток...", "что посеешь, то и ..". Ну, по данному мюзиклу.(это к примеру) Ты посмотрел, твое настороение на тот момент, это только тебе известно, какие то личные неприязни, кто -то разлил шампусик тебе на брюки, на других каналах полная ерунда, пол Киева стоит без кабельного, куча народу доси сидит без света, гривня падает и т.д. Эти казаки уже достали - на выходе статья в ТК, как все хреново и этот лимон с ножками тоже. Ты не забыл - это к примеру. И мы все дружно должны согласиться с мнением автора, и в едином порыве осссудить эту безвкусицу. Я (к примеру) не навижу геев. Их тупые парады и почему обязательно в столицах. Как ты думаешь, если я напишу об этом статью, все воссторженно меня поддержат, или кто - то и на ... пошлет. В одном я могу тебя успокоить. У нас в стране НИКТО, НЕ ЛЮБИТ КОГДА ЕГО КРИТИКУЮТ, Это кредо страны. И потом, зайди на УНИАН оставь пару комментов, тебе там все расскажут, и заметь не так как здесь на ТК. С праздниками! Надеюсь еще поругаемся. (я не всегда под твоими статьями оставляю комменты).Удачи!
кокотюха
5459 дн. тому
я даже у девушек не прошу. и нету у меня интерактива с каждым анонимом. напиши альтернативный текст под своей фамилией, все похвали. обращаюсь на "ты" не потому, что возомнивший о себе хам, потому, что с анонимами по-другому мама не разрешает.
Злой
5460 дн. тому
Андрей! Это уже настораживает. Ты уже у меня второй раз деньги просишь. Я думаю ТК за эту статью с тобой поделиться. А остальное, извини не поменяется. Страна такая.
кокотюха
5460 дн. тому
нечем крыть. давай бабло - сделаю. только и ты сделай - под своей фамилией. слабо?
Злой
5461 дн. тому
Жалко Андрюшу. Давайте сделаем приз "За терпение перед ТВ в новогоднюю ночь". Лидер номер один - Кокотюха. Я вспоминаю прошлый год, коментарии, статьи, типа "задолбали российкие передачи, их песни, мюзики" и т.д. Некоторые патриоты орали, "давайте скинемся, свое создадим, мы такие, да мы их". В этом году еще больше российских программ и фильмов. ОДНО ПОПЫТАЛИСЬ ПОКАЗАТЬ ПО ИНТЕРУ И ТО, КокотюхУ всю ночь рвало. Интересная штука жизнь. А мне понравилось, и настроение эта вещь, не испортила, хотя тоже листал каналы не скрою, в захлеб не смотрел. Андрюша, у тебя очень хорошая жизненная позиция. НИ ХРЕНА НЕ ДЕЛАТЬ, А ВОВРЕМЯ ГАВКНУТЬ! Сделай дорогой, новогодний подарок стране, сними пару интересных передач. А ?
кокотюха
5463 дн. тому
не ображайте кліпмейкерів - багато хто з них прийшов у кіно, і не лише в нас та кацапів. причому кінороботи достойні виходять або, принаймні, не противні. ще раз кажу: подивіться кіно про штірліца, 11-ту серію, чорно-білий варіант. він каже мюллеру: "У ВАС БЫЛО ВСЕ, КАК ОБЫЧНО, У ВАС НЕ БЫЛО ВДОХНОВЕНИЯ, ВАМ БЫЛО СКУЧНО". тепер перекладыть на мьюзикл "козаки..." - та ж сама формула: бабло було, впізнавані лиця були, час ефірний був (під нього бабло дали), час для роботи був - натхнення не було ні фіга! тому таке воно все - без натхнення, як оплачений наперед секс із втомленою 40-річною проституткою.
оленка
5464 дн. тому
так, вони (тобто кліпмєйкери і зірки ТВ) - професіонали, тільки не в області кіно! одні гарно кліпи знімають , інші - співають... а справжнє кіно вони не вміють знімать. і думають що те, шо вони роблять на ура піде. для мене быльш-менш нормальний - це самий перший - "Вечора на хуторі.." а от в "за двома зайцями" я гадаю Пугачова там була зайва
micka
5464 дн. тому
а "виховані" на такому "гуморі", ми можемо ТІЛЬКИ посміятися над джерелами статків наших президентів, депутатів і т.д., над нашою податковою системою, над нашою журналістикою, над нашим правосуддям, над нашим рівнем життя, над нашим... та над усім нашим мля!
micka
5464 дн. тому
загроза цивілізації це наша словянська впертість у своїй неандертальській тупості і юридичному невігластві. це загроза тій цивілізації, яка у нас починається прямо за нашим західним кордоном, перетинаючи який середня зарплата (у польщі) зразу стає у 10 разів вищою, ніж у нас, а державний бюджет на західному кордоні європи (у франції) у 25 разів більше, ніж у нас. звичайно, що ми становимо для них загрозу. якщо такими дурнями залишимося... а все до того якраз і йде. (нічого особистого)
кокотюха
5464 дн. тому
політкоректінсть та фемінізм - вороги земної кулі та загроза цивілізації. тому до скетча про геїв-націоналістів особисто я жодних претензій не маю. це справді смішно, нема тут теорії змови та руки москви. і до чого тут взагалі юридичні дискусії, коли почалося все зі спроби обговорити неякісний мюзикл, котра традиційно звелася до анонімних закидів на адресу автора, який підписався своїм прізвищем, а не до спроби хоч трохи розібратися, чому воно мьюзикло -таке вийшло.
micka
5464 дн. тому
я без претензій до конкретного каналу. назва каналу абсолютно не грає ролі. і не грає ролі яка продюсерська група зняла той чи інший продукт. будь-хто у творчому екстазі може начудити маманєгарюй, але для того є юристи, щоб зважити ризики перед випуском в ефір. а чи є вони - юристи? чи є від них користь в обмін за ту зарплату, яку вони отримують? може просто скоротити всі юридичні відділи на телеканалах - нічо ж не зміниться. чи ви думаєте, що наші телеканали багаті і з ними тяжко судитися? це навіть не смішно, адже будь-який мобільний оператор може скупити всю першу десятку наших каналів і навіть сильно не розориться при цьому.
micka
5464 дн. тому
koko, по-перше, я не miska. ви ж не кажете sosa-sola замість coca-cola. по-друге, з гумором у мене якраз усе в порядку. але з геями вийшло політ-некоректно. немає симетрії, невже невидно? на бібісі б подібне ніколи не випустили, якби там були наприклад геї-англійські торіі геї-всі ірландці. ви хоч розумієте чому? коли немає симетрії, зявляється законне право на відповідь несиметрично ображеної сторони - а це загрожує судом. я не український націоналіст, якщо хочете, але з правом треба дружити головою, а не срати на нього і на всіх своїх глядачів. і що гірше - асиметрія у файній юкрайні не на користь країни-виробника цієї програми, а на користь іншої країни. а це вже комплекс меншовартості як мінімум, або рука москви як максимум. нічого хорошого в будь-якому випадку. хоча, зізнаюся, смішно, але сумно, що до такого опускаються. і не важливо, чи геями обзивають, чи мазохістами, чи педофілами - асиметрія в підході до двох сторін у правовій країні вимагає права на відповідь і призводить до суду. це вам скаже будь-який медійний редактор з нормальної країни і без погодження свого юридичного відділу він не поставить це в ефір, якщо хоче зберегти посаду (звичайно, у совку ж країн немає, самі лише дикунські території з тупими редакторами і ще тупішими юристами, які тільки протирають штани на телеканалах). в європі канал з подібним контентом уже би втратив і ліцензію, і став би банкрутом, і його олігархічна природа йому б не допомогла...
Alex
5464 дн. тому
Какой генеральный спонсор, такой и продукт.... Яблочко от яблоньки.
Леся
5464 дн. тому
Нічого. Тільки те, що в Притули і Зеленського, маубть, смаки однакові, відповідно і продукція.
преображенський
5464 дн. тому
ну і шо, шо притулі сподобався? а кому не подобається притула, як бути з козаками?
Равчев
5464 дн. тому
Статья очень емоциальная. Заметно, что автор будучи растроеным по поводу телеефира, придрался к каждой, даже не заметно 90% телезирителей мелочи. Смотрел "Як козаки..." - честно говоря от 95-го квартала ожидал большего, но многие вещи понравились и оставили положительное впечатление. Плюс мюзикл был полностью реабилитирован двумя вещами: - сценой сожения на костере Козловского - "НеАнгелами" в образе проституток.
Леся
5464 дн. тому
Щойно прочитала, що Сергію Притулі мюзикл на Інтері сподобався.
кокотюха
5464 дн. тому
miska, а ось тут як раз ви гумору і не зрозуміли: чому українські націоналісти не можуть бути геями, або - чому українські гоми не можуть бути націоналістами? те. що показала файна, науковою мовою називається "моделювання ситуації". принаймні, це хоч смішно... місцями... певними...
micka
5465 дн. тому
до речі, Файна Юкрайна Нового каналу, яка так сподобалася кокотюсі, теж страждає паплюженням українства: це ж додуматися українських націоналістів назвати геями - після того тернопільський сірий може на батьківщину ні ногов) на фоні такого самоприниження "геї-москалі" виглядають уже навіть необразливо - ну є в росії геї, так як і у нас є, але ж автори файної юкрайни засцяли назвати їх "геями-єдіноросами" наприклад - всього лишень для симетрії. А так без симетрії такий насмішливий гумор більше б'є по українству, відповідно очевидно, що міфічній "рукє москви" навіть вигідно таке фінансувати. так усе й починається: спочатку насмішка, висміювання, потім заборона, а потім ізгнаніє... не зчуємося, як прокинемось у срср зразка 2020 року приміром( під акомпанемент файних юкрайнів, камеді клабів, ретро ефемів і каналу ностальгия... продовжуйте в тому ж дусі, хахли - бо це якраз про таких цей термін і є.
Кандибобер
5465 дн. тому
О! Інтер - канал для пенсіонерів, що постійно п'ють!
Кандибобер
5465 дн. тому
Згоден з Кокотюхою! Але в душі залишилася образа та незадоволення, що я та моя сім'я теж глядачі, а наші смаки так і не задовільнили. Жоден з каналів не додумається зробити хоча б елементарне: зібрати докупи україномовних виконавців, проаналізувати їх репертуар, відібрати справді веселі пісні, найняти позитивних ведучих і зробити передачу від 60х до 2010х, з багатим візуальним рядом, з сімейними історіями співаків, з анекдотами, з гуморесками, з клоунськими номерами. Щоб було цікаво і старим і молодим. Але... будем чекати...
Знающий
5465 дн. тому
Согласен с автором. Очень похоже на безвкусные новогодние работы Паперника прошлых лет.
Тарас
5465 дн. тому
Автор правий на всі 100!!!! Як десять років тому паплюжили все українське так і нині це продовжується... Нема в українців національної гордості. Правильніше сказати, не доросли українці до xoxлів...
ingvar
5465 дн. тому
О чем речь,господа?Нас,критикующих вышеупомянутую фигню - жалкий процент,а смотрящих подобное -легион.Посмотрите,что делается в зале на концертах М.Поплавского,послушайте какие этому "метру" эстрады пишут письма представители простого(уж куда проще) народа.Мы все к этому шли со времен перестройки и продолжаем идти.Как говорил персонаж В.Шукшина в "Калине красной",опускаюсь все ниже и ниже,даже самому интересно.Попса захватывает весь мир и не только нас.Если все рекорды по кассовым сборам в мире(!)бьет такая хрень как фильм "Аватар",то украинский зритель уж никак не дебильнее остальных,жующих поп-корн в кинозалах всего мира или перед ТВ-экраном на Новый год.
Taras2010
5465 дн. тому
Дуже мяко написана стаття про цей кисіль "Як козаки". Ми, весела невелика групка молодих людей, СПРОБУВАЛИ ЦЕЙ МЮЗИКЛ ПОДИВИТИСЯ, але надовго не вистачило терпіння. ні жартів, ні танців, ні пісень, ні цікавих артистів. Більшість ніби-то нових пісень представляють із себе "венігрет-нарізку " із музичних фраз інших попсових пісеньок. дивно, що у цього вінегрету не посоромився об'явитися батьком-композитором Клімашенко. талант плагіатора, безумовно, у нього є: краде так, що не відразу власники схопляться. Про інші складові цього дійства під назвою "Як козаки" говорити не буду- добре сказав Кокотюха, та й лінь витрачати час на спогади про примітивну кічеву самодіяльність. Шкода тих спонсорів, що купуються на штучно роздуті імена і дають гроші на подібне г-но. думаю, що крім родичів задіяних в мюзиклі учасників ( "артистами і співаками" язик не повертається їх називати) це дійство повністю не дивилася жодна НОРМАЛЬНА людина. Хоча б уже тому, що шкода святковий вечір витрачати на самозакоханих нездар.
кокотюха
5465 дн. тому
ну-ну, подивлюся, як вони викинуть бедросовича: а) зі свого шоу; б) з українського телевізора. якщо кіркоров дозволив себе викинути і ще радів при цьому, значить, оці ваші зауваження, мовляв, пропустив чувак реальне викидання пилі кіркорова - м`яко кажучи, неадекватні. значить, якщо наступного разу в них буде кіркоров на сцені, то вони його що - недовикинули? поїхали далі: як так можна приколюватися з політиків, що політикам ці приколи подобаються? не пригадаю тепер, хто з авторів Телекритики писав про перетворення дебілів-політиків у народних героїв саме завдяки ось такому "вишучіванію". до речі, оленко: кліпмейкери, до Вашого відома, професіонали, а "зірки ТВ" - теж професійні зірки. мюзикл "за двома зайцями" (хоч там і псував усе кіркоров-2, тобто - галкін) реально смішний, там є не лише ідея, а й смак. ясно, не для інтелектуалів, але він хоч не противний. успіхів у створенні фан-зони так званому мюзиклу "як козаки..." до речі, крім претнзій на адресу автора та слів на захист кіркорова більше жодних аргументів на користь цього продукту не чув від шановних анонімних коментаторів.
ЗахарI
5465 дн. тому
чортики з кадру, кандидати в президенти України + «Як козаки...» на «Інтері» + Кіркоров енд Ротару з Повалій та Басковим = МИ ВЖЕ ДАВНО НЕ ДИВИМОСЯ ТЕЛЕВІЗОР БІЛЬШЕ, НІЖ ПІВГОДИНИ НА "ЄВРОН*ЮЗ" та інтернет:) Хазяї та продюсери каналів вирішили, що український глядач - дебіл. Ви своєю статтею нам підтвердили - економити на електриці можна. Зокрема на телебаченні. Дякуємо, тепер знаємо що було на новорічному телебаченні:)
оленка
5465 дн. тому
ці штамповані мюзікли, які знімають не професіонали, а кліпмекери, де знімаються не професіонали, а "зірки ТВ", напічкані рекламою, опускають високі ідеї і тільки розчаровують. і цей не виключення. Дискотека 80х на 1+1 і то виглядала більш розваживою і піднімала настрій, хоча я і не палка прихильниця цієї музики
Дмитро
5465 дн. тому
Бездарно написано
эхо
5465 дн. тому
там, где "носили" киркорова на руках- это номер про выбрасывание ненужных вещей перед Новым годом( Киркорова несли "выбрасывать"). Ой, Кокотюха, лучше бы вы выпили в новогоднюю ночь, тогда и не мерещилась бы фуйня
кокотюха
5465 дн. тому
а я не скрегочу зубами на донцову: вона хоч на щось схожа. посто жінки її купують, а я - ні. те, що нам показали, ні на що не схоже. між іншим, я не платив за можливість подивитися сей так званий мюзикл. може - дурна ідея, але! - спробувати якось так зробити, аби за це якось брати гроші з людей? тоді б люди, один раз заплативши за каку, другий раз не робили б цього? між іншим, я десь читав, що за право дивитися чергову серію Хауса в америці якось платять... 6 баксів, здається... чи я помилясь?
ingvar
5465 дн. тому
Подобные новогодние проекты - ни что иное как индикатор интеллектуальных запросов нашего общества.И нечего "кокотюхам" скрежетать зубами.Донцову как покупали,так и будут покупать не заезжие москали,а наши сограждане.То же самое и попсой,шансоном и пр.
кокотюха
5465 дн. тому
дякую читачу "макс", фанату кіркорова, за високу оцінку потенціалу автора та вимогливість до чистоти коментів
Максим
5465 дн. тому
Насколько я понимаю, сайт "Телекритика" позиционирует себя, как сайт достаточно интеллектуальный в том плане, что люди, которые на нем публикуются, пишут без ошибок, пишут оригинально и аргументировано. Так вот. В статье, которая обсуждается, нет ничего из вышеперечисленного. Есть набор журналистских штампов. Кстати, фраза «так званий ______ навіть не ________ за жанром, така собі "порнуха з сюжетом". Хоча ні, навіть порнуха краща» - это штамп, который я встречаю раз уже десятый за последний год. Так что повторюсь. Скачай мюзикл из Интернета, посмотри внимательно. И тогда уже напиши нормальную, пусть и разгромную статью. У тебя, парень, получится! Только надо немного потрудиться, а не как обычно: сел, и, не отрывая пальцев от клавиатуры, за полчаса настрочил.
кокотюха
5465 дн. тому
а від кіркорова що хорошого? а від політиків? яку радість ці люди принесли в ваш собистий дім? хто вони вам? чи готові ви носити їм передачі в лікарню і витирати носи, коли в них соплі?
Захар
5465 дн. тому
чортики з кадру, кандидати в президенти України + «Як козаки...» на «Інтері» + Кіркоров енд Ротару з Повалій та Басковим = МИ ВЖЕ ДАВНО НЕ ДИВИМОСЯ ТЕЛЕВІЗОР БІЛЬШЕ, НІЖ ПІВГОДИНИ НА "ЄВРОН*ЮЗ" та інтернет:) Хазяї та продюсери каналів вирішили, що український глядач - дебіл. Ви своєю статтею нам підтвердили - економити на електриці можна. Зокрема на телебаченні. Дякуємо, тепер знаємо що було на новорічному телебаченні:)
кокотюха
5465 дн. тому
не треба ображати чтиво. спробуйте написати так аби читали, як донцову. я, до речі, не можу це читати, хоча чтиво без претензій як раз люблю. але, раз на те пішло, згадайте когось крім донцової і навпаки - назвіть кілька позицій того, що Ви вважаєте інтелектуальним. знайдуться десятки чи навіть сотні людей, які скажуть вам: це не інтелектуальне, не досить інтелектуальне тощо. тоді як донцова - дівчаче чтиво, але написане - повірте мені! - не зовсім тупою людиною, яка знає, що робить і для кого (чого). тоді, як названий так званий мюзикл - навіть не мюзикл за жанром, така собі "порнуха з сюжетом". хоча ні, навіть порнуха краща, там хоч усе ясно... повторюся: йдеться про неякісний продукт, а не про вічну боротьбу між чтивом та інтелектом.
Максим
5465 дн. тому
Я тоже не знаю лично Андрея Кокотюхи, но уважением к нему после прочитанного не проникся. А не проникся потому, что автор, требуя профессионализма от других, образцом в этом отношении не является. Но по порядку. Меня тоже этот новогодний мюзикл не зацепил. Поэтому я щелкал между двумя телеканалами: «Интером» и ICTV. На ICTV шла «Большая разница» (по-украински), причем без рекламы. Когда мне что-то не нравилось на «Интере», я переключал на ICTV и наоборот. Поэтому мне настроения в Новогоднюю ночь телевизор не испортил. Есть же свобода выбора! Кто мешал автору щелкать каналами? По ОРТ вроде что-то интересное было… Такое впечатление, что Кокотюху и его друзей заставили смотреть именно «Интер». Но ладно. Предположим, что автор не просто отдыхал, но и работал. Перед ним стояла нелегкая задача - пройтись сатирическим пером по бездарности новогодних проектов. А особенно по «Козакам». Я, конечно, посмотрел процентов 50 мюзикла. Кое-что понравилось, кое-что нет. Мне он показался слишком затянутым; далеко не все звезды были адекватны в своих ролях; музыка оставляла желать лучшего. Но были и хорошие шутки. Ну, и задумка что один из козаков – Фандорин, может, и странная, но, по крайней мере, оригинальная. Это я все понял из тех отрывков, что видел. Также я понял, что корни сюжета лежат не в мультиках про казаков, в гоголевском «Ночь перед Рождеством». Только там ездили в столицу за черевичками, а тут за шампанским. Это, как говорится и коню ясно. Коню, но не автору. Видимо, все-таки не совсем трезвым он проводил этот Новый Год, раз не понял совершенно ясного, прозрачного сюжета. Как и всякому выпившему человеку, ему запомнились отдельные картинки, о которых он нам и поведал в своей длинной статье ни о чем. Ведь если ты действительно пишешь критическую статью о мюзикле, посмотри его от начала и до конца. Покритикуй за то, что, в самом деле, было плохо, а не за то, плохо приготовленное кем-то оливье испортило настроение и пищеварение в Новогоднюю ночь. И еще. Что это за бред: у кварталовцев нет достоинства, потому что они братаются с Киркоровым? Что, Киркоров теперь враг Украины и украинцев? Это он пишет оскорбительные письма нашему президенту? Или это он призывает сделать Крым российским? Чем тебе, Андрюша, Филипп не угодил? Ну, не нравится он тебе, но это твои личные проблемы. Да, и что касается выноса Филиппа на руках. Если б автор был трезв во время показа «Квартала», то, конечно же, заметил бы шутку о том, что в Новый Год выбрасывают все ненужное, после чего вынесли выбрасывать Киркорова, естественно, на руках. Так что никакого облизывания «лучезарного» там не было, а как раз, наоборот, над ним посмеивались. Так что совет Кокотюхе: в следующий раз смотри и пиши на трезвую голову, иначе снова ерунда получится…
micka
5465 дн. тому
якщо б ви дивилися польське ТБ, ви не побачили би подібного образливого паскудства над самими поляками ні тепер, ні навіть за часів русифікаційного соціалізму. там культура на порядки вища - на жаль для нас. і ви це відчуєте навіть в супермаркеті навіть маленького міста - де є цілі книжкові коридори з високоінтелектуальною публіцистикою, а не тупим чтивом аля донцова і тп. і раз продають, значить є попит, а отже це все ще й читають (!). просто сльози навертаються за нашу тупість, яка лише грубішає з кожним роком(((
antiinter
5465 дн. тому
товариш Гоготюха отжег привильно. Интер треба дивитися так, щоб поруч стояв тазік для блювотини
rider
5465 дн. тому
Не знаю Андрія Кокотюхи особисто, але після цієї статті уже поважаю. Ріспект автору, як каже нині ""молодєж и подростки". Лишень боюся,що всі інші цифірні критики покажуть вам такі рейтинги і долі аудиторії, що це справді дебільне "повидло" буде найкращим і найзмістовнішим. Мало того, звинуватять автора, що він взагазі сидів не з того боку телевізора... І скажуть, що це саме "повидло" якраз "формат" для новорічної аудиторії. Вибачте за грубість, але те, що показали "Як козаки..." інакше як блювотиною не назвеш... Р.S. Дивився і дивлюся на все це тверезими очима. Так що, пардон за сказане
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду