ІМІ: В українських онлайн-виданнях втричі зросла кількість прихованої реклами грального бізнесу

ІМІ: В українських онлайн-виданнях втричі зросла кількість прихованої реклами грального бізнесу

27 Березня 2024
546
27 Березня 2024
17:56

ІМІ: В українських онлайн-виданнях втричі зросла кількість прихованої реклами грального бізнесу

546
Зокрема, моніторинг Інституту масової інформації виявив, що два матеріали з популяризацією гемблінгу на сайтах «РБК-Україна» і Telegraf не марковано взагалі.
ІМІ: В українських онлайн-виданнях втричі зросла кількість прихованої реклами грального бізнесу
ІМІ: В українських онлайн-виданнях втричі зросла кількість прихованої реклами грального бізнесу

У популярних онлайн-медіа України втричі зросла частка згадок про гральний бізнес протягом першого кварталу 2024 року (від 3,5% у грудні 2023-го до 10,6% у березні 2024-го). Про це свідчать результати щоквартального дослідження Інституту масової інформації, проведеного 5–7 березня 2024 року у 23 інтернет-виданнях.

Кілька таких матеріалів на сайтах УНІАН і ТСН марковано саме як рекламу, тоді як більшість публікацій на користь гемблінгу в медіа не марковано в належний спосіб. Окрім цього, в ІМІ помітили, що два матеріали з популяризацією грального бізнесу на сайтах «РБК-Україна» і Telegraf узагалі не має жодного маркування.

Скриншот ІМІ із сайту Telegraf

Скриншот ІМІ із сайту PБК-Україна

Моніторинг виявив, що на користь комерційних замовників розміщено 75% матеріалів з усіх виявлених публікацій з ознаками джинси.

Ігровий бізнес посідає третє місце за кількістю замовних матеріалів в онлайн-медіа. На першому місці серед таких публікацій — комерційні компанії. Їхня частка зростає щоквартально приблизно на 2–3%.

На другому місці за кількістю матеріалів з ознаками замовності залишається Рінат Ахметов. Частка його присутності сягає 19%. Найбільше згадок про бізнесмена та його бізнеси й фонди помітили на сайті Obozrevatel.

У грудні-січні 2024 року ІМІ виявив 600 згадок про компанії та фонди Ріната Ахметова. «РБК-Україна», Obozrevatel і «Гордон» — видання, які опублікували протягом моніторингового періоду найбільше матеріалів на користь Ріната Ахметова. Найменше згадок про бізнесмена-благодійника та його структури зафіксували на сайті Zaxid.net.

Моніторинг проведено 5–7 березня 2024 року у 23 популярних онлайн-медіа: «Бабель», Суспільне, Громадське, ZN.UA, «Українська правда», «Еспресо», «Укрінформ», Liga.net, NV, «Слово і Діло», LB.ua, «РБК-Україна», «Цензор.НЕТ», «Інтерфакс-Україна», ТСН, «Кореспондент.net», Zaxid.net, «Фокус», УНІАН, 24 канал, «Гордон», Telegraf, Obozrevatel. Вибірка охоплює всі новини поспіль, що вийшли на сайтах протягом зазначеного періоду.

Колаж: ІМІ

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
546
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду