Роскомнагляд заблокував сайт Держдепу США ShareAmerica

Роскомнагляд заблокував сайт Держдепу США ShareAmerica

2 Серпня 2022
924
2 Серпня 2022
18:39

Роскомнагляд заблокував сайт Держдепу США ShareAmerica

924
Онлайн-платформа інформує про зовнішню політику США за кордоном.
Роскомнагляд заблокував сайт Держдепу США ShareAmerica
Роскомнагляд заблокував сайт Держдепу США ShareAmerica

Роскомнагляд на вимогу Генпрокуратури заблокував у Росії сайт про зовнішню політику Сполучених Штатів ShareAmerica.

Онлайн-платформу Державного департаменту США у РФ внесли до Реєстру забороненої інформації на підставі статті 15.3 закону «Про інформацію», що регламентує обмеження доступу до інформації, що містить заклики до «масових заворушень та участі в несанкціонованих акціях, екстремізму, а також до недостовірної суспільно значущої інформації, яка розповсюджується під виглядом достовірних повідомлень (фейків)».

У кінці липня Держдеп США в рамках програми Rewards for Justice оголосив про винагороду до 10 мільйонів доларів США за інформацію про іноземне втручання у вибори в США. Зокрема, Держдеп цікавиться інформацією про компанію Internet Research Agency LLC (IRA, «Агентство Интернет Исследований») російського бізнесмена Євгена Пригожина та пов’язані з нею російські організації і партнерів щодо їхнього ймовірного втручання у президентські вибори США 2016-го року.

За даними правозахисного проєкту «Роскомсвобода», після початку великої війни в Україні у РФ було заблоковано понад п’ять тисяч видань. Серед них Deutsche Welle, The Insider, «Радио Свобода», «Голос Америки», New Times, «Дождь», «Медуза» та інші.

Зокрема, регіональні служби «Радіо Свобода» отримували десятки повідомлень від російського регулятора із вимогою видалити матеріали російського Фонду боротьби з корупцією Олексія Навального протягом 24 годин. Редакція «Радіо Свобода» відмовилась видаляти матеріали. 

Подібні вимоги були висунуті й до інших російських видань: Znak.com, «Медуза», «Эхо Москвы», «Свободные новости» тощо. Сайт каналу «Дождь» зняв публікації зі свого сайту. Так само зробила «Медуза» через загрозу блокування свого ресурсу.

Не вилучила публікації на вимогу Роскомнагляду і редакція «Настоящего времени». Регулятор надіслав журналістам перелік із 14-ти матеріалів.

Ілюстрація із сторінки у фейсбуку Держепартаменту США

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
924
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду