Перший незалежний поновив мовлення на супутнику

Перший незалежний поновив мовлення на супутнику

7 Грудня 2021
3221
7 Грудня 2021
22:04

Перший незалежний поновив мовлення на супутнику

3221
Канал Шуфрича доступний з відкритого супутника.
Перший незалежний поновив мовлення на супутнику
Перший незалежний поновив мовлення на супутнику

Телеканал Перший незалежний, який належить народному депутату Нестору Шуфричу і колишнім працівникам каналів Медведчука, поновив мовлення на супутнику. Канал з’явився на супутнику SES Astra. Факт його мовлення редакція «Детектора медіа» перевірила за допомогою телевізора з підключеною супутниковою антеною.

За інформацією джерела «Детектора медіа», канал поновив мовлення з 1 грудня 2021 року.

«Детектор медіа» звернувся у компанію SES і очікує на коментар.

Запис ефіру Першого незалежного 7 грудня опублікував також медіаексперт Олександр Глущенко:

Співробітники медіахолдингу Тараса Козака стали власниками львівського каналу «Перший незалежний», який до того належав Роману Любицькому, у лютому 2021 року. Канал має ліцензію на цілодобове супутникове мовлення, видану 2019 року. Однак коли 26 лютого почав мовити оновлений Перший незалежний, створений командою співробітників холдингу Тараса Козака, в етері він пробув лише трохи більше години, після цього раптово припинив мовлення на супутнику. Секретар Ради національної безпеки і оборони Олексій Данилов прокоментував вимкнення каналу іронічно: «чи то технічна помилка, чи Божа кара». Перший заступник голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Валентин Коваль заявив, що СБУ попереджала про можливі загрози інормаційній безпеці у зв’язку з початком мовлення каналу Перший незалежний.

Офіційних коментарів влади щодо причин вимкнення не було.

Команда «каналів Медведчука» звинуватила владу у відімкненні мовлення каналу.

Нагадаємо, наприкінці вересня 2021 року народний депутат України від «Опозиційної платформи — За життя» Нестор Шуфрич оголосив, що став мажоритарним акціонером телеканалу Перший незалежний. За повідомленням сайту колишнього телеканалу «112», частка Нестора Шуфрича — 60%. Решта 40% залишилась у власності колективу. Згодом Шуфрич купив телеканал Ukrlive, який ретранслює заблокований Перший незалежний. 

У кінці листопада моніторинг щоденних новин «Детектора медіа» зафіксував різке зниження кількості матеріалів з ознаками замовності в новинах Першого незалежного. 

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3221
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Підтримай нас! Стань частиною проєкту!
Щодня наша команда готує для вас найсвіжі та незалежні матеріали. Ми будемо надзвичайно вдячні за будь-яку вашу підтримку. Ваша підтримка – це можливість зробити ще більше!
Підтримати нас
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду