21:29
П'ятниця, 14 Вересня 2018

Портнов прокоментував оголошений «Народним фронтом» і БПП бойкот NewsOne

14 вересня під час вечірнього прямого ефіру на телеканалі NewsOne керуючий каналу Андрій Портнов включенням з Відня заявив, що «якщо хтось оголошує бойкот каналу, значить цей хтось має бути чистим, прозорим і повинен мати моральне право про це говорити»
Портнов прокоментував оголошений «Народним фронтом» і БПП бойкот NewsOne
Портнов прокоментував оголошений «Народним фронтом» і БПП бойкот NewsOne

Під час ефіру ведучий Василь Голованов заявив про «тиск» на телеканал, при цьому наголосивши, що юридична підтримка та юридичний захист каналу в особі Портнова забезпечать NewsOne кращий захист.

«Про тиск на канал хочеться поговорити, бо ми бачимо заяви офільників фракцій — БПП та „Народного фронту“, які заявили, що вони до нас ходити не хочуть, не будуть та спрямують вказівки на фракціях до нас не ходити, — поскаржився Голованов. — Незважаючи на це деякі депутати все одно до нас ходять. Не буду називати їхні прізвища зараз, аби зайвого разу, ймовірно, не наражати на небезпеку. І що ми будемо робити в цій ситуації? Ми ж заявляємо, що всі сили представлені: ось, будь ласка, в нас — калейдоскоп думок — й провладні, й опозиційні. А, виходить, влада не хоче ходити. То, може, їм просто нема чого сказати?»

Андрій Портнов, до цього розповідав, буцімто на нього — захисника телеканалу, покликаного «забезпечити захист на незалежність» NewsOne — тиснуть з Адміністрації Президента, а лідери БПП та «Народного фронту» погрожують каналу, пов’язуючи його з Кремлем.

«Не дивлячись на бойкот, який оголосив "Народний фронт", сьогодні та вчора NewsOne Народному фронту присвятив дуже багато часу. Наприклад, суд по справі міністра інфраструктури Омеляна. Також потрібно показувати все злодійство в армії, за яким стоїть БПП. Це все потрібно показувати, щоб тут про бойкот і не було мови», – відповів Портнов.

«Нам кажуть, що не можна на NewsOne ходити, тому що там Портнов цим каналом керує. Так до Портнова саме ви, хто є владою, не змогли сформулювати ніяких претензій, але у вас є під контролем телеканал "Еспресо" і Прямий канал... У телеканла "Еспресо" непрозоро пройшла угода заднім числом. Лідер "Народного  фронту" Арсеній Яценюк нібито купив акції каналу "Еспресо". Це явно операція з відмиву грошей. Це кримінальний злочин. І відмиті гроші він вніс собі в декларацію. Ось на "Еспресо" не можна ходити», – сказав він.

Пан Голованов одразу ж заявив, що саме на цьому етапі не згоден з паном Портновим, адже, на його думку, на будь-який канал будь-який політик має ходити та публічно заявляти про свою позицію.

«Якщо хтось оголошує бойкот каналу, значить цей хтось має бути чистим, прозорим і повинен мати моральне право про це говорити», – пояснив Портнов.

Він також заявив, що Прямим каналом «володіє офшорна кіпрська компанія Макеєнка, який майже все життя був партнером Петра Порошенка».

Під час ефіру він також заявив, що канал «не має прокремлівської позиції», і що «Віктор Медведчук не має відношення до цього телеканалу».

Зазначимо, що у серпні Громадська організація «Комітет виборців України» заявила, що її експерти та представники не братимуть участь в ефірах телеканалу NewsOne.

Нагадаємо, 27 серпня батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв передав в управління колишньому першому заступнику глави Адміністрації президента Андрію Портнову 100% акцій телеканалу NewsOne терміном на три роки. Про це повідомили в одному з новинних сюжетів каналу.

Згодом на своїй Фейсбук-сторінці Андрій Портнов написав, що протягом наступних трьох років власник каналу не має права втручатися в його діяльність. 

Частина медіаекспертів, зокрема колишній голова Незалежної медіа-профспілки України Юрій Луканов, голова ГО «Детектор медіа» Наталія Лигачова, вважають, що телеканал NewsOne наближений до українського політика Віктора Медведчука, який є кумом президента Російської Федерації Володимира Путіна. Про це опосередковано свідчить присутність на каналі людей, які в минулому працювали з Медведчуком – В’ячеслав Піховшек, Володимир Грановський, Денис Жарких.

На каналі NewsOne виходить найбільш маніпулятивне, за даними моніторингів ГО «Детектор медіа», політичне ток-шоу «Український формат».

Колишній власник каналу NewsOne Євген Мураєв – один з очільників партії «За життя» разом з Вадимом Рабиновичем. Нещодавно в цю партію вступив Віктор Медведчук.

Андрій Портнов – колишній заступник і перший заступник глави Адміністрації президента за часів президентства Віктора Януковича.

Голова Служби безпеки України Василь Грицак заявив, що СБУ буде відстежувати контент телеканалу NewsOne з точки зору можливої агітації за посягання на територіальну цілісність України.

Як повідомляв «Детектор медіа», в кінці 2017 року Арсеній Яценюк продав свою частку телеканалу «Еспресо» американській компанії, що належить синові народного депутата Костянтина Жеваго. Жеваго обраний за мажоритарним округом, є позапартійним і позафракційним. Його компанія заявила, що інвестуватиме в «Еспресо» та інші медіа в Україні.

Свою частку васності каналу також продала дружина міністра внутрішніх справ Арсена Авакова. Керівник проекту «Наші гроші» Олексій Шалайський припустив, що угода може бути корупційною, натомість колишній власник і засновник каналу «Еспресо», народний депутат України Микола Княжицький, наголосив на прозорості угоди.  

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2306
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop