Низка провайдерів на виконання рішення суду закрили доступ до «Апострофа», «Главкома» та інших ЗМІ

Низка провайдерів на виконання рішення суду закрили доступ до «Апострофа», «Главкома» та інших ЗМІ

25 Березня 2021
2800
25 Березня 2021
20:50

Низка провайдерів на виконання рішення суду закрили доступ до «Апострофа», «Главкома» та інших ЗМІ

2800
Інтернет-провайдери Triolan і «Інформаційні технології» заблокували доступ читачів до низки ЗМІ на всій території України.
Низка провайдерів на виконання рішення суду закрили доступ до «Апострофа», «Главкома» та інших ЗМІ
Низка провайдерів на виконання рішення суду закрили доступ до «Апострофа», «Главкома» та інших ЗМІ

Низка провайдерів на виконання рішення суду закрили доступ до «Апострофа», «Главкома» та інших ЗМІ. Про це йдеться на сайті «Апострофа».

«Колишній керівник "Спецтехноекспорту" Павло Барбул намагається заблокувати роботу ряду інформаційних видань, прикриваючись скандальним рішенням Печерського районного суду. Низка загальноукраїнських інтернет-провайдерів і мобільних операторів закрили доступ користувачів до центральних засобів масової інформації, серед яких виявилося інформаційне видання "Апостроф"», – йдеться в повідомленні.

18 лютого суддя Печерського районного суду Тетяна Ільєва ухвалила рішення за позовом Павла Барбула, яким наклала арешт на майнові права інтелектуальної власності доменних імен 12 видань, серед яких «Апостроф», «Главком», «Голос» та інші ЗМІ. Суд постановив блокувати їх роботу всім інтернет-провайдерам і мобільним операторам на території України.

10 березня старший слідчий Печерського управління поліції Василь Поплавський зазначив безпідставність претензій Павла Барбула. Але 24 березня, незважаючи на закриття провадження, мобільний оператор «Лайфселл», а також інтернет-провайдери Triolan і «Інформаційні технології» заблокували доступ читачів до низки ЗМІ, закривши до них доступ користувачів інтернету на всій території України.

«Судове рішення про блокування сайтів за вказівкою колишнього чиновника - це кричущий прецедент, який не має нічого спільного з дотриманням принципів свободи слова. Якщо так піде і далі, то будь-який ЗМІ в нашій країні може бути закрито після клацання пальця, на тій лише підставі, що його публікації не сподобалися впливим людям», – заявив головний редактор інтернет-видання «Апостроф» Денис Попович.

У свою чергу, шеф-редактор «Главкому» Віктор Шлінчак зазначив, що видання буде подавати до суду.

«В принципі, це можна назвати простим словом - «Дожилися». Бо блокування Главком Роскомнадзором п’ять років тому було хоч очевидним, а от коли вітчизняна Феміда це робить...Ну що ж, будемо судитися», – написав Шлінчак у Facebook.

Інтернет-видання «Апостроф» працює із серпня 2014 року, його фінансує Міжнародний центр перспективних досліджень. Видання запускала команда закритої газети «Коммерсантъ-Украина», але за деякий час відбулися ротації в колективі. Протягом перших двох з половиною років у виданні змінилося кілька головних редакторів. Концепція видання теж зазнала змін.

Інформаційний телеканал «Апостроф TV», який у 2019 році отримав ліцензію на супутникове мовлення строком на 10 років, 1 червня 2020 року запустив мовлення на супутнику Astra 4aЛіцензіатом Нацради стало ТОВ «Апостроф ТВ». 

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2800
Читайте також
26.02.2020 10:36
Інститут масової інформації
ГО «Детектор медіа»
«Детектор медіа»
2 702
23.04.2019 18:47
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
7 733
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду