ПРОЕКТИ
15:08
Середа, 27 Грудня 2017

«ПлюсПлюс», «дочка» Прямого каналу та 6 одеських мовників перемогли в одеському цифровому конкурсі Нацради (+ІНФОГРАФІКА)

27 грудня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення визначила переможців конкурсу на 8 місць у регіональному мультиплексі Концерну РРТ у 22 містах Одеської області.
«ПлюсПлюс», «дочка» Прямого каналу та 6 одеських мовників перемогли в одеському цифровому конкурсі Нацради (+ІНФОГРАФІКА)
«ПлюсПлюс», «дочка» Прямого каналу та 6 одеських мовників перемогли в одеському цифровому конкурсі Нацради (+ІНФОГРАФІКА)

На 8 місць претендували 13 мовників, перемога дісталася таким компаніям:

  1. ТОВ «ТРК Клуб-ТВ», Одеса (GTV)
  2. ТОВ «ТРК Андсер», Одеса (А1)
  3. ТОВ «ТРК Південна хвиля-ТВ», Одеса («Южная волна»)
  4. ТОВ «ТРК Моя Одеса», Одеса («Думская.TV»)
  5. ТОВ «Реноме інет», Одеса (Olvia)
  6. ТОВ «ТРК Одеса 1», Київ («Одеса 1») – дочірня компанія Прямого каналу
  7. ТОВ «Гравіс», Київ («ПлюсПлюс»)
  8. ТОВ «ТРК Нова Одеса», Одеса («Первый городской»)

За сім компаній члени Нацради голосували одноголосно. За канал «Плюсплюс» проголосували п’ятеро членів Нацради (мінімальна необхідна кількість голосів), а утрималися Олекандр Ільяшенко та Сергій Костинський.

Без місць у мультиплексі залишилися:

  1. ТОВ «Балінформкомпанія», Балта Одеської обл. (БІК)
  2. ТОВ «УНІАН ТБ», Київ (УНІАН)
  3. ТОВ «ТРК “Медіа-юг”», Київ («Бессарабия ТВ»)
  4. ТОВ «ТРК “Здоров’я”», Одеса («Здоровье»)
  5. ТОВ «Одеська обласна медіакомпанія», Вишневе Київської обл. («ПравдаТУТ Одеса»)

Ще два претенденти не були допущені до участі в конкурсі через несплату конкурсної гарантії:

  1. ТОВ «ТРК "Міський телеканал"», Одеса (Gnews)
  2. ТОВ «Радіо Маяк», Одеса («Маяк»)

Мотивацію голосування пояснив відповідальний секретар Нацради Олександр Ільяшенко: «У мене мотивація проста: є 13 компаній, я вислухав усіх і вибрав для себе 8, за які й проголосував. По-перше, вибрав дві, які мають ефірне аналогове мовлення (це написано і в Плані розвитку – щоб ми під час цифрових конкурсів надавали перевагу ефірним мовникам). По-друге, я дивився, хто відповідає конкурсним вимогам, у кого передбачено місцеве мовлення. Наостанок, я підтримав ті компанії, які не мають зауважень до поданих документів».

Нині Нацрада розглядає питання про збільшення ємності мультиплексу на Одещині до 10 телеканалів, що дасть змогу провести додатковий конкурс на ще два місця. І під час цього конкурсу Нацрада, можливо, ліцензуватиме мовників окремо по всіх населених пунктах, а не пропонуватиме мовникам одразу всі 22 міста. У такому разі ліцензію зможе отримати «Балінформкомпанія», яка в цьому конкурсі претендувала на п’ять міст із 22.

Розповімо детальніше про учасників конкурсу.

GTV (ТРК «Клуб-ТВ») – молодіжний телеканал, що мовить у кабельних мережах Одеси. А1 (ТРК «Андсер») – телеканал для дорослішої аудиторії, мовить в аналоговому ефірі Одеси і в кабельних мережах. Обидва канали представляв медіаменеджер Олександр Козир – до його медіахолдингу входять ці канали. Телеканали мають спільного власника – ТОВ «Джі ем джі груп» та спільного кінцевого бенефіціара – громадянина Великої Британії Ігоря Гусєва. «Наші інвестори – будівельний бізнес в Одесі, який хоче, щоб у країні був мир», – розповів Олександр Козир.

БІК (ТОВ «Балінформкомпанія») – місцевий телеканал з міста Балта Одеської області, належить місцевому бізнесмену Ігорю Балагулі та його синам. Канал подав заявку на 5 міст Одеської області на частоту 60 ТВК, але запевнив, що готовий покрити всю синхронну зону 60 ТВК у 10 містах.

«Южная волна» (ТРК «Південна хвиля-ТВ») – одеський телеканал, мовить у кабельних мережах Одещини. Мають п’ять редакції нацменшин і випускають програми п’ятьма мовами. Власниця каналу – Тетяна Дімчогло, дружина заступника голови Одеської облради Юрія Дімчогло.

«Думская.TV» (ТРК «Моя Одеса») – телеканал мовить у кабельних мережах Одеси в режимі прямого ефіру з 15:00 до 21:00 за форматом інформаційних телеканалів «112 Україна», NewsOne, «Еспресо». Тісно інтегровані в інтернет, оскільки співпрацюють з одним з найпопулярніших одеських сайтів «Думская». Готові відкривати корпункти в Одеській області, мають знімальну групу в Києві. Власник телеканалу – колишній голова Одеської обласної ради Михайло Шмушкович.

Olvia («Реноме інет») – кабельний та супутниковий одеський телеканал, що належить місцевому забудовнику Пантелісу Бумбурасу. Нещодавно отримали супутникову ліцензію, хочуть вийти і в цифровий ефір.

«Одеса 1» (ТРК «Одеса 1») – нова компанія, афілійована з Прямим каналом, створена спеціально під конкурс. Власники – ТОВ «Телеканал “Прямий”» (99%) і Євгенія Захарова (1%), кінцевий бенефіціар – Володимир Макеєнко. Володимир Макеєнко пообіцяв створити мережу регіональних телеканалів без контролю місцевої влади з незалежною редакційною політикою. У єдиному державному реєстрі зареєстрована ще одна афілійована з Прямим каналом компанія – ТРК «Харків 1» у Харкові. Генпродюсер Прямого каналу Олексій Семенов пообіцяв, що «Одеса 1» не ретранслюватиме Прямий канал, а створюватиме окремий локальний контент, там працюватиме окремий колектив, який пройде навчання на Прямому каналі.

Логотип телеканалу «Одеса 1»:

УНІАН – супутниковий інформаційний телеканал групи «1+1 медіа» Ігоря Коломойського. Володіє також цифровою ліцензією в неіснуючому мультиплексі МХ-4. Хочуть розвиватися в регіонах, тому й подалися на конкурс, шукають альтернативні шляхи для виходу в цифровий ефір з огляду на те, що мультиплекс МХ-4 не працює та не має оператора. «Ми не відмовляємося від амбіцій бути загальнонаціональним телеканалом, але заявляємо також готовність розвивати регіональний продукт у рамках загальнонаціонального мовлення – створювати локальні новини», - розповів керівник каналу Владислав Свінченко.

«ПлюсПлюс» – дитячий супутниковий та регіональний ефірний телеканал групи «1+1 медіа» Ігоря Коломойського. Телеканал хоче потрапити в цифровий ефір. У попередньому конкурсі на загальнонаціональну цифрову ліцензію мовник програв телеканалу «Рада», тому вирішив узяти участь хоча б у регіональному цифровому конкурсі.

«Бессарабия ТВ» (ТРК «Медіа-юг») – телеканал з Білгорода-Дністровського, мовить у кабельних мережах півдня Одеської області. Телеканал не надав Нацраді документів, які підтверджують кінцевого бенефіціарного власника. Нацрада мала підстави відмовити у видачі ліцензії, сказала заступниця голови Нацради Уляна Фещук. Представник телеканалу пояснив, що просто не встигли. У єдиному державному реєстрі відсутня інформація про кінцевих бенефіціарів телеканалу. Через ТОВ «Молодість дистриб’юшн» і ТОВ «Ентрі-7» мовник належить двом офшорам з Белізу та Сейшельських островів. Судячи з юридичних адрес і керівників, цей місцевий телеканал пов'язаний з групою «1+1 медіа» Ігоря Коломойського. ТРК «Медіа-юг» зареєстрована по вулиці Хрещатик, 4 у Києві (там же зареєстровані інформаційне агентство УНІАН і телеканал УНІАН-ТБ), ТОВ «Молодість дистриб’юшн» зареєстроване по вулиці Кирилівській, 23 у Києві (адреса «1+1 медіа»), а керівником цієї компанії є юристка «1+1 медіа» Ірина Стройко.

«Первый городской» (ТРК «Нова Одеса») – одеський телеканал, що мовить в аналоговому ефірі та в кабельних мережах Одеси. У 2017 році телеканал змінив власника, кінцевого бенефіціара і керівництво. Новим кінцевим бенефіціарним власником телеканалу став Олег Райвич – громадянин США, власник будівельного бізнесу в Одесі. Раніше власником каналу де-юре був Максим Цимбалюк, хоча одеські ЗМІ називали «Первый городской» телеканалом Володимира Немировського – одеського бізнесмена, екс-голови Одеської облдержадміністрації.

«Здоровье» (ТРК «Здоров’я») – одеський телеканал, мовить у кабельних мережах. У 2016 році телеканал змінив власників і керівника. Він належить Анастасії Лашкарьовій – дружині народного депутата з фракції «Блоку Петра Порошенка» Дмитра Голубова, голови Інтернет-партії України. Представники каналу на конкурс не приїхали.

«ПравдаТУТ Одеса» («Одеська обласна медіакомпанія») – новостворена під конкурс компанія. Власник – бізнесмен і громадський діяч з Київської області Іван Гришин, власник телеканалу «ПравдаТУТ». Телеканал запускатиме та ж команда, що запустила у Львові цифровий ефірний телеканал «ПравдаТУТ Львів». Підтримати телеканал «ПравдаТУТ» прийшов представник спілки ветеранів АТО, колишній боєць батальйону «Айдар», який попросив Нацраду надати ліцензію саме цьому каналу, який, на його думку, не пов’язаний з олігархами. Голова Нацради Юрій Артеменко висловив свої сумніви в тому, що не розуміє, звідки в Івана Гришина кошти на купівлю та створення мережі регіональних телеканалів.

Після конкурсу ще один прихильник телеканалу «ПравдаТУТ» (він представився просто громадянином, а не представником інтересів телекомпанії) звинуватив Нацраду в корупції та заявив, що, за його інформацією, Нацрада розподілила місця в мультиплексі за гроші та за квартири від одеських забудовників. Також він звинуватив Нацраду в «розправі» з молодим проукраїнським телеканалом «ПравдаТУТ», у підтримці одеських мовників, яких він вважає «сепаратистськими». «Ви розтоптали перспективу українізації Одеської області», - заявив він. Члени Нацради обурено відкинули всі звинувачення та здивувалися, як служба безпеки пропустила до приміщення людину, яка, на думку членів Нацради, їм погрожувала.

Зона покриття цифрових передавачів Концерну РРТ - клікніть для збільшення:

Читайте також

Нагадаємо, конкурс на багатоканальне мовлення у стандарті DVB–T/T2 у 22 населених пунктах Одеської області Нацрада оголосила 27 вересня. На конкурс було виставлено частоти у 22 населених пунктах, на кожній частоті пропонувалося запустити по 8 цифрових телеканалів із цілодобовим обсягом мовлення.

Населений пункт

Частота і кількість телеканалів на частоті

Одеса

27 (8 програм)

Миколаївка Овідіопольського району

51 (8 програм)

с. Петрівськ Тарутинського району

51 (8 програм)

Сарата

51 (8 програм)

Тарутине

51 (8 програм)

Болград

59 (8 програм)

Вилкове Кілійського району

59 (8 програм)

Городнє Болградського району

59 (8 програм)

Ізмаїл

59 (8 програм)

Кам’янське Арцизького району

59 (8 програм)

Кілія

59 (8 програм)

Рені

59 (8 програм)

Балта

60 (8 програм)

Березівка

60 (8 програм)

Велика Михайлівка

60 (8 програм)

Ковбасова Поляна

60 (8 програм)

Кодима

60 (8 програм)

Вестерничани

60 (8 програм)

Любашівка

60 (8 програм)

Миколаївка

60 (8 програм)

Петровірівка Ширяївського району

60 (8 програм)

Роздільна

60 (8 програм)

Рішення про оголошення конкурсу на створення на Одещині мультиплексу з восьми телеканалів у 22 населених пунктах Нацрада прийняла на засіданні 14 вересня. Запуск цифрового телевізійного мовлення в регіоні запланований на кінець 2017 – початок 2018 років.

За тиждень до цього, 7 вересня, Нацрада замовила в УДЦР прорахунок багатоканальної цифрової мережі стандарту DVB-T на 22 частотах у населених пунктах Одеської області.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1456
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop