ПРОЕКТИ
15:00
Понеділок, 3 Квітня 2017

«ПравдаТУТ» уже у Львові

Нацрада дозволила львівському цифровому каналу «Захід новини» змінити назву на «ПравдаТУТ Львів». Канал раніше належав холдингу «Вести Украина», але два місяці тому був проданий власнику каналу «ПравдаТУТ»
«ПравдаТУТ» уже у Львові
«ПравдаТУТ» уже у Львові

30 березня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення дозволила ТОВ «Мультиплексресурс», що володіє ліцензією на місцеве цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 у Львові, змінити логотип «Захід новини» на «ПравдаТУТ Львів» і внесла відповідні зміни до його ліцензії.

Компанія «Мультиплексресурус» донедавна належала холдингу «Вести Украина», але на початку лютого 2017 року її було продано львівському ТОВ «Правдатут Львів медіа». Ліцензіат просив у Нацради змінити йому не лише логотип, а й переоформити ліцензію у зв’язку зі зміною місцезнаходження (де-юре компанія переїхала зі Львова до міста Вишневого під Києвом), керівника (директором стала Марія Гричко), складу редакційної ради, власників і кінцевого бенефіціарного власника (контролера).

Власником ТОВ «Мультиплексресурс» стало львівське ТОВ «Правдатут Львів медіа», яким порівну володіють двоє співвласників: Іван Гришин і Анатолій Свирида. Але кінцевим бенефіціаром ТОВ «Мультиплексресурс» при цьому виступає тільки пан Гришин.

Іван Гришин – підприємець, громадський діяч і політик з міста Вишневого Київської області. У 2015 році він балотувався до Київської обласної ради за списком партії «Нові обличчя», головою якої є мер Ірпеня Володимир Карплюк, але партія не пройшла. Також пан Гришин є директором і власником телеканалу «ПравдаТУТ» (ТОВ «Інформаційне агентство "Правдатут"»), який почав мовити у 2014 році в кабельних мережах передмість Києва – Вишневого, Боярки та Софіївської Борщагівки. Восени 2015 року телеканал отримав супутникову ліцензію, після чого почав розширювати свою присутність у кабельних мережах по всій Україні. У листопаді 2016 року телеканал «ПравдаТУТ» потрапив до локального київського мультиплексу компанії «Ера продакшн», отримавши право мовити в цифровому ефірі Києва на 41 ТВК. А 30 березня «ПравдаТУТ» отримав дозвіл на тимчасове мовлення на період АТО у цифровому мультиплексі у Волновасі.

У своїй заяві до Нацради ТОВ «Мультиплексресурс» подало ще новий перелік пов’язаних осіб, але серед них не виявилося членів родин Івана Гришина та Анатолія Свириди. На це звернула увагу заступниця голови Нацради Уляна Фещук. Вона запропонувала колегам відкласти переоформлення ліцензії, щоб компанія доповнила заявні документи. У відповідь Іван Гришин сказав, що півтора місяці подавав документи, готовий доповнити перелік пов’язаних осіб, але йому терміново потрібно змінити хоча б логотип, щоб вийти в ефір під новою назвою. Члени Нацради пішли назустріч його проханню та дозволили телеканалу змінити логотип, а переоформлення ліцензії в частині інших змін перенесли.

Під час засідання Іван Гришин розповів членам Нацради про власників і партнерів телеканалу, про їхні плани. «Детектор медіа» занотував цей діалог:

- Чому компанія переїхала зі Львова до Вишневого?

- У нас адміністративний центр телеканалу «ПравдаТУТ» знаходиться у Вишневому, адреса юридична така ж, як у телеканалу «ПравдаТУТ».

- Чи буде змінюватися програмна концепція?

- Програмна концепція не змінюється і не співпадає з програмною концепцією телеканалу «ПравдаТУТ». Це не формат каналу «112 Україна» (який на базі регіональних створив загальнонаціональний телеканал і безрезультатно добивається в Нацраді внесення цих змін до ліцензій. – ДМ). Це місцевий телеканал у Львові. Логотип «ПравдаТУТ Львів» відрізняється від логотипа «ПравдаТУТ».

Ми маємо наміри розвивати місцеві телеканали по території країни. Починаємо зі Львова, тому що там найбільш вигідні економічні умови для розвитку. Туди заходять багато рекламодавців, і ми зможемо сформувати місцевий телеканал, який вийде на самодостатність найближчим часом. Потім будемо переміщуватися в інші регіони, а закінчувати будемо найменш економічно розвиненими регіонами.

Єдиний виключення – мовлення на Донбасі (30 березня «Правда тут» отримала дозвіл на тимчасове мовлення на період АТО у цифровому мультиплексі у Волновасі. – ДМ). Там не буде окремого мовлення, буде тільки одна група, яка буде надавати новини. І це виключно через те, що там є інформаційний голод. В іншому випадку ми будуємо телебачення без олігархів, і будуємо саме там, де є гроші. І де комерційна реклама може продаватися.

- Хто стоїть за цим каналом, який політик, хто платить гроші? Ми знаємо, що ви спортсмен, книжки видавали.

- Перший капітал я заробив спортом, і заробив не в Україні, а в Туреччині. З 2011 року займаюся різними бізнесами. У мене були ще фотостудії, про які я не розповідав. Багато бізнесу. Скажу чесно: 2011-2013 роки були дуже вигідним часом для бізнесу. Революція трохи це підкорегувала. Гроші на сьогодні для підтримання життєдіяльності каналу ми заробляємо. А також у мене є однодумці, які готові надавати невеликі суми у вигляді допомоги для реалізації глобальних ідей.

- Хто ці люди і які суми вони вам дають?

- Суми – не більше 50 тис. грн на місяць. У нас немає жодного партнера або товариша, однодумця, який би давав більше. І я відмовляюся від більших сум, тому що вступаю в залежність від їхніх грошей. На сьогодні ніхто не може мені сказати, що я щось винен політичним чи іншим чином.

Також ми заробляємо комерційно. Телебачення не є для нас профільним бізнесом. У нас є продакшн, ми організовуємо концерти, у нас рентал-бізнес, івент-бізнес. Минулого року ми провели майже всі дні міст у Київській області. У нас є ПТС, 8 камер, і ми заробляємо на одному концерті до 200 тис. грн.

У нас немає жодного спонсора. У нас є економічні проблеми, як і на будь-якому підприємстві – нам не вистачає коштів на розвиток. Усе, що ми заробляємо, ми витрачаємо. У нас дуже економний канал. У нас журналіст новин виробляє 2-3 подієвих сюжет на день. У нас 12 журналістів. І вісім журналістів у нас зараз уже у Львові.

Чому іншим бракує грошів? Бо в них є олігарх. І завдання топ-менеджера каналу – робити видимість праці та брати якомога більше коштів у власника. Тому й студії будуються за мільйони доларів. А наша студія коштує 15 тис. доларів – це з усім обладнанням відеозйомки, зі світлом.

- Чи є серед ваших партнерів забудовники?

- Забудовників у нас троє з майже 50 партнерів. Хто саме – не можу вам сказати. Бо в нас багато перевіряючих органів хочуть загнати бізнес у кут. Якщо я вам скажу – це буде приводом до ще одного кроку в удавці нашого бізнесу.

Ми на сьогодні ні з ким не домовляємося. Мені сьогодні людей з 20 дзвонить на день – що ми якусь новину не так зняли, не ту зняли, що не треба показувати, бо будуть проблеми. У нас була ситуація з прокуратурою – з багато ким. Люди знаходять методи тиску різними перевірками, проблемами. Поки що в нас усі проблеми вирішуються в штатному режимі. Я не звертаюся за допомогою, коли можу вирішити все сам.

Якщо я буду публічно заявляти про людей, які нас підтримують незначними сумами, це може вилитися в тиск на них і може створити загрозу для їхнього бізнесу.

- У державному реєстрі власниками вказані ви та Анатолій Свирида, який теж має 50% у статутному капіталі. Відповідно, він так само має можливість впливати на політику підприємства. Але чому ви вказуєте кінцевим бенефіціарним власником тільки себе?

- У нас у статуті прописано, що я керуючий партнер, і Анатолій Свирида не має ніякого відношення до управління. Я нікому в житті не віддав би можливість управління і якогось впливу під брендом «ПравдаТУТ». І ми на 100% керуємо всім. І найголовніше – що директора неможливо змінити за наявності 50%. А Марія Гричко є директором. І по факту єдина людина, яка має вплив на інформаційне наповнення телеканалу, - це Марія, а не я й не Анатолій.

- Хто такий Анатолій Свирида?

- Ми зареєстрували фірму «Правдатут Львів медіа», яка буде нашим продакшном у Львові. А ТОВ «Мультиплексресурс» буде купувати контент за договором спільного виробництва. Саме це підприємство (ТОВ «Правдатут Львів медіа») є власником ТОВ «Мультиплексресурс». У мене є партнер Віталій Новосад (колишній очільник і ведучий Галицької ліги КВН, колишній комерційний директор Львівської ОДТРК, видавець «RIA-Львів», громадський діяч і бізнесмен зі Львова. – ДМ). Анатолій Свирида – це його людина, яку він увів у власники «Правдатут Львів медіа».

Читайте також

***

Нагадаємо, ТОВ «Мультиплексресурс» було створене у 2011 році, а у вересні 2012 року на повторному цифровому конкурсі Нацради виграло місце в мультиплексі МХ-5 у Львові, подавши концепцію місцевого телеканалу з логотипом «Захід новини». Тоді ж місце в МХ-5 у Києві з логотипом «Всі новини» отримало новостворене ТОВ «Медіамережі». Через рік, у жовтні 2013 року, власником обох телекомпаній став холдинг «Мультимедіа інвест груп», власником якого себе називав Ігор Гужва. Він пояснив, що придбав компанії для розширення мережі покриття майбутнього телеканалу холдингу «Вести TV» (перед тим він придбав ще й супутниковий телеканал UBR, на базі якого планував створювати «Вести TV»).

Але плани із запуску телеканалу «Вести TV» так і не було реалізовано. Усі три телеканали холдингу «Мультимедіа інвест груп», який з 2015 року позиціонує себе як медіахолдинг «Вести Украина», продовжували мовити з попередніми логотипами і програмними концепціями.

ТОВ «Мультиплексресурс» за цей час отримало два попередження Нацради у листопаді 2014 року та в лютому 2015 року за відхилення від програмної концепції (Нацрада виявила, що програмне наповнення каналу складалося переважно з повторів, за винятком програми «Новини»). У лютому 2015 року представниця ТОВ «Мультиплексресурс» у Нацраді підтвердила, що компанію виставлено на продаж.

Перед новим 2017 роком стало відомо, що холдинг «Вести Украина» закриває телеканал UBR через економічну ситуацію в Україні, «упередженість до ліцензійних активів холдингу» та «необгрунтовані претензії Нацради». 12 січня Нацрада анулювала ліцензію на супутникове мовлення телеканалу UBR (ТОВ «ЄС продакшен груп») за заявою самого ліцензіата.

На початку лютого 2017 року холдинг «Вести Украина» продав свій львівський цифровий канал (ТОВ «Мультиплексресурс») львівському ТОВ «Правдатут Львів медіа», кінцевим бенефіціаром якого виступає власник телеканалу «ПравдаТУТ» Іван Гришин.

Наприкінці лютого холдинг «Вести Украина» продав свій київський цифровий канал (ТОВ «Медіамережі) помічникам на громадських засадах позафракційного народного депутата Вадима Рабиновича, лідера партії «За життя», Йосипу Аксельруду й Андрію Альошину.

Фото: стоп-кадр з YouTube-каналу «Правда тут»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3260
Переглядів
Коментарі
Тарас
18:57 / 05 Травня 2017
Значить,цей канал на грошах рабіновича і ко,а всякі гришини просто підставні особи
Доброжелатель
16:15 / 05 Квітня 2017
Львівяни, вітаю!Тепер настала ваша черга працювати без зарплати. Були вже такі і в Києві, і в Житомирі, і в Одесі. Десятки справ в судах і прокуратурі - всі повертають з приписками - "Іванов" працював на загальних засадах", тобто, безкоштовно. Женіть Гришина і Гричко **аними мітлами!!!
Якарізниця
13:01 / 04 Квітня 2017
Перший капітал заробив спортом? А ви бачили його контракт із турецькою спортивною установою, де вказано величину гонорару? Може, бачили його квитанції по зарплаті у тій турецькій установі? Можливо, вони компенсували йому грошима на їжу, спортивну форму, проживання і трансфер, але я дуже сумніваюся, що йому платили такі гроші, яких вистачило би на подальший бізнес. Крім того, його не взяли на Олімпійські ігри ні від Туреччини, ні від України. Біля його ави Вконтакті був тоді припис "Спорткомітет - гандони" чи щось таке. Було якесь погане слово, яким він називав представників спортивного комітету. Вони і справді, гандони, але не гірші його самого. Що стосується фотостудії, то вона була неприбутковою, адже цей вид послуг не надто затребуваний; і штат працівників він роздув дуже. Стояв кожного дня із тими працівниками біля дверей фотостудії і щось емоційно обговорював. І коли вони працювати встигали? До того ж, він напозичався грошей на ту фотостудію. Якщо такий багатий, нехай сплатить людям борги по зарплаті.
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop