«Багато піару та невирішених проблем...»

22 Січня 2008
47570
22 Січня 2008
16:56

«Багато піару та невирішених проблем...»

Медіаексперт, президент Благодійного фонду сприяння ініціативам газети «День»
47570
Щодо питання про призначення Ігоря Куруса головою Держкомтелерадіо. Відкритий лист до РНБОУ.
«Багато піару та невирішених проблем...»
Редакція «Детектор медіа» сьогодні, разом з іншими виданнями, отримала відкритий лист від Миколи Гриценка (на фото), начальника відділу зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення. Повідомляючи про свою відставку з посади, Микола Гриценко, звертаючись до РНБО,  наводить аргументи проти призначення Ігоря Куруса, першого заступника голови Нацради, на посаду голови Держкомтелерадіо. Нагадаємо, що відповідне посадове подання уже зробив Кабмін, голосування Верховної Ради з цього та інших кадрових питань заплановане на 25 січня 2008 року.
 
Як профільне видання та з огляду на важливість піднятих у листі проблем, «ТК» не вважає можливим замовчувати факт існування такої позиції. Ми також не  вважаємо  за можливе редагувати висловлювання пана Гриценка.  Водночас ми пропонуємо звернути увагу читачів на викладені в листі аргументи. Зокрема, дискусійним, на нашу думку, є 100%-во негативна оцінка Миколою Гриценком  меморандумів між мовниками та Нацрадою щодо дотримання Закону Україну «Про телебачення та радіомовлення». «Детектор медіа» чудово пам’ятає аргументи щодо недостатнього розвитку ринку телевиробництва, які під час укладення-переукладення меморандумів наводили і Нацрада, в особі не лише  Ігоря Куруса, і телеканали, і вони здавалися нам слушними. Тож, сподіваємося, у дискусії, яка, треба думати, розгорнеться на наших сторінках після публікації тексту листа, висловляться й ті суб’єкти ринку, які позитивно оцінюють меморандуми Нацради.
 
Так само викликає запитання і покладення паном Гриценком стовідсоткової відповідальності на пана Куруса за «мільйони покалічених душ сценами насилля, порнографією, шаленою рекламою алкоголю в ефірі…». Такий висновок автор листа робить на підставі того, що до жовтня 2007 року Ігор Федорович Курус входив до складу Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі як відповідальний в Національній раді за напрямок, який стосується програмного наповнення ТРО…
 
Читаючи відкритий лист Миколи Гриценка, відчуваєш, що для колеги це був мужній і відчайдушний крок. Проте  все ж зазначимо: в цій ситуації виважений аналіз діяльності першого заступника голови Нацради видавався б набагато адекватнішим журналістським жанром, ніж емоційна інвектива.
 
Публікуючи лист, «ТК» одночасно скеровує його копію на адреси Ігоря Куруса та  голови Нацради Віталія Шевченка і сподівається на їхню реакцію. Також ми закликаємо корпорацію до обговорення викладених у листі проблем.  
 
 Раді національної безпеки і оборони України
 
 
Відкритий лист
 
Високоповажні панове!
 
Звертаюся до вас у світлий День Соборності України з питанням, яке безпосередньо стосується інформаційної безпеки нашої держави, зі сподіваннями, що мій голос буде почуто.
 
Написати відкритого листа мене змусила офіційна інформація про те, що Кабінет Міністрів України рекомендує Верховній Раді України для затвердження на посаду голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України кандидатуру першого заступника голови Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Куруса Ігоря Федоровича.
 
З огляду на суспільну значущість посади голови Держтелерадіо та беручи до уваги результати нинішньої діяльності претендента, вважаю своїм громадянським обов’язком звернутись із застережними аргументами щодо цієї кандидатури.
 
Відкритий лист вважаю цілком логічним з огляду на попередні мої публічні виступи щодо розвитку телебачення і радіо в Україні. Тому жодних підтекстів чи замовних речей у ньому не варто шукати. Свою позицію щодо сучасного стану телерадіомовлення та методів діяльності Національної ради зокрема я висловлював у проблемних статтях: «Телерадіотитанік» («Україна молода», 12 жовтня 2006 р.); «Чи телерадіотитанік?» («Детектор медіа», 12 жовтня 2006 р.); «Роздуми захисника Вітчизни в День захисника Вітчизни» (27 лютого 2007 р.); «Російський патріотизм в українському телеефірі» («Детектор медіа», 9 листопада 2007 р.); «Свобода порно» («Детектор медіа», 17 грудня 2007 р.); «Заручники «гріховних сестер» («Детектор медіа»,  10 січня 2008 р ).
 
Ось і в останньому числі газети «Літературна Україна» (№ 2, 17.01.08.) відомий поет і громадський діяч Борис Олійник пише, ні – кричить: «Нинішній український інформаційний простір окупували зарубіжні інформаційні політтехнологи, яким байдужі наші духовні запити й проблеми. ...Телеканали всупереч нормам моралі, вдаються до жаргонної лексики, героїзації злочинців, пропагують насильство та порно». Подібних виступів у пресі, листах і зверненнях телеглядачів дуже багато.
 
Як відомо, кожен із наслідків має свою причину. Так, у 2006 році всупереч чинному законодавству   заступник голови   Національної ради Ігор Курус активно підтримав ініціативу укладання так званих Меморандумів про співпрацю між Національною радою (контролюючим органом!) – з одного боку, та вітчизняними телекомпаніями і радіокомпаніями – з другого. Національна рада на деякий час фактично усунулася від виконання своїх прямих обов’язків – контролю за діяльністю електронних ЗМІ. Передусім це стосується загальнонаціональних мовників – підписантів меморандумів. Про укладені меморандуми я писав у статті «Телерадіотитанік» як про невиправданий крок, який, окрім жаху й насилля в ефірі та завдання шкоди авторитету самій Нацраді, нічого не дасть.
 
Лише через два роки Національна рада офіційно відмовилася від цих меморандумів із причини невиконання телерадіоорганізаціями своїх зобов’язань.   Але хто відповість за роки фактичного безвладдя в ефірі?! Хто відповість за мільйони покалічених душ сценами насилля, порнографією, шаленою рекламою алкоголю в ефірі?!   Варто додати, що до жовтня 2007 року Ігор Курус входив до складу Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі як відповідальний в Національній раді за напрямок, який стосується програмного наповнення ТРО.
У разі проходження на посаду голови Держтелерадіо Ігорю Курусу доведеться займатися стратегічними питаннями. Ними він займається і в Нацраді. Так, 9 листопада 2006 року на виконання вимог законодавства Національна рада прийняла План розвитку національного телерадіоінформаційного простору на 2006 – 2007 роки. Цей документ потребує окремого аналізу фахівців. Але цинізм у ставленні до вирішення стратегічних питань полягає навіть у тому, що План прийняли наприкінці року (фактично «заднім числом»). А за яким Планом жили телерадіоорганізації в 2006 році до 9 листопада? І чи дасть Ігор Курус, як один із керівників Нацради, відповідь на запитання: за яким планом живуть і розвиваються телерадіоорганізації в нинішньому, 2008 році?
 
Наступне. Нині спостерігається різке зменшення кількості ефірних місцевих телерадіоорганізації (може, це передбачено Планом?). Однією з основних причин є неможливість конкурувати із загальнодержавними мовниками,   які всупереч п. 3 статті 44 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» займаються рекламним здирництвом через свої «корпункти» на місцях, відбираючи рекламні кошти. Інформація від представників на місцях про ці порушення подається керівництву Нацради. Чому на засідання не виноситься жоден проект рішення з цього кричущого питання?
 
Вітчизняні телерадіоорганізації за моїм глибоким переконанням можуть бути законослухняними за однієї умови – справедливого, рівного контролю їхньої діяльності. Вони стомилися від так званих «вибіркових» моніторингів (хто вибирає?). Необхідні цілодобові моніторинги ефірів бодай потужних загальнонаціональних телерадіомовників із постійною фіксацією основних параметрів: рекламної квоти, дотримання норм моралі, мовного законодавства... Лише оприлюднені щомісячні, щоквартальні порівняльні результати моніторингу можуть дати відповідь на запитання, хто ж насправді є найбільшим порушником.
 
Цифрове телемовлення. І цей процес у Нацраді очолив Ігор Курус. Почали з експериментального мовлення в Києві. Далі – практичне запровадження в Сумській, Закарпатській, Одеській областях... Багато піару, та ще більше невирішених проблем. Основна з них – відсутність Державної цільової програми із впровадження цифрового мовлення, затвердженої Кабінетом Міністрів та відповідного, реально прорахованого бюджетного фінансування.
 
Чи є в світі країна, окрім нашої, де високопосадовці займаються впровадженням цифрового мовлення без офіційно затвердженої Державної програми? Якийсь нонсенс. Хоча, напевне, у когось відповідь є й на це запитання.
 
Тепер щодо національних інтересів. У незалежній Україні чи не єдиним електронним засобом масової інформації, який упродовж багатьох років принципово відстоює у ефірі позиції патріотизму, просвітництва, української культури, є Національна радіокомпанія України. На жаль, нині активізовано   наступ на керівництво Національного радіо, в тому числі й з боку Нацради, яка начебто й логічно відстоює державницькі позиції. Але чи повністю використані Національною радою резерви для реального вивчення ситуації з Національною радіокомпанією України? Якщо за цим стоять перші кроки до роздержавлення, то можна лише уявити, яке суспільне радіомовлення на нас чекає.
 
У контексті цього питання цікаво дізнатися, що зробив перший заступник голови Національної ради для повернення державного телерадіоресурсу Першого національного телеканалу та Першої програми Українського радіо, який сумнівним чином досі експлуатує комерційна компанія «Ера»?     
 
Суспільне телерадіомовлення. Справа необхідна, довгоочікувана. 
 
Ігор Федорович Курус також намагається переконати вітчизняну та міжнародну громадськість у своїй особливій прихильності до суспільного телерадіомовлення. Посада керівника Держтелерадіо є ключовою у вирішенні питань створення суспільного телебачення і радіомовлення.   Але чи готовий Ігор Курус дати відповідь на запитання: якими він бачить реальні джерела фінансування суспільного телерадіомовлення (саме в Україні), а заодно – чи назве фактори убезпечення від того, щоб під гаслом «суспільного» не відбулося цинічне розбазарювання державного телерадіоресурсу? Переконаний, лише після відповідей на ці два запитання можна братися за програму створення суспільного мовлення.
 
І останнє – структурна та кадрова політика. Ігор Курус – голова кадрової комісії Національної ради. Він активно розвивав мережу секретаріатів у регіонах. Слід сказати, що діяльність секретаріатів у їх нинішньому вигляді суперечить статті 12 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення». У законі чітко виписана функція секретаріатів: «для організаційного, правового, інформаційного, матеріально-технічного забезпечення діяльності представника Національної ради». Насправді ж секретаріати стали конкуруючими структурами стосовно представників. А розподіл зон впливу секретаріатів за «федеральним земельним принципом» на кшталт «Києво-Сіверський регіон», «Кримсько-Таврійський регіон», «Карпатський регіон», «Поліський регіон», «Подільсько-Буковинський регіон» і т.п. викликає подив і нерозуміння в багатьох...
 
Про налагодження робочого, продуктивного мікроклімату всередині самої Національної ради свідчить той факт, що за останні три роки практично всі керівники структурних підрозділів отримали незаслужені покарання: у вигляді проведених щодо них невиправданих «слідчих дій», оголошених доган, незадовільних атестувань... Для прикладу, на два офіційні запити з проханням навести конкретні причини негативного атестування моєї діяльності як держслужбовця за 2005 рік, досі не наведено жодного аргументу. Подібне ставлення до колег породило атмосферу недовіри в апараті Національної ради. Рекордно збільшилась кількість службових записок всередині апарату – до 2 тисяч 500 за один лише 2007 рік.
 
Я не даремно акцентую на різносторонній діяльності Ігоря Куруса як одного з керівників Національної ради, оскільки в разі його проходження на посаду голови Держтелерадіо можна лишень уявити, яку діяльність він розгорне там. Колективи Державного комітету телебачення і радіомовлення та Національної ради ще й досі не оговтались від скандалу з розміщенням двох структур на вулиці Прорізній, 2 , включно з розлитою кимось ртуттю... Очолював славнозвісний скандальний процес із переїздами та новим розташуванням той же Ігор Курус, фактично зробивши ворогуючими заручниками ситуації колективи обох державних структур.
 
Мене щиро дивує: невже ті, хто рекомендував кандидатуру Ігоря Федоровича Куруса на посаду Голови Держтелерадіо, не знають про його діяльність у Нацраді?
 
Гадаю – знають. Але кожен з тих, хто нині перебуває в тіні, тішиться надією щось отримати й собі від того призначення, «підставляючи» тим самим у першу чергу Президента і Прем’єра.
 
Відверто і чесно висловлюючи свої думки щодо непогодження з принципами організації роботи Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення її теперішнім керівництвом та на знак протесту проти висунення одного з керівників Національного ради на високу суспільно-значущу посаду, не вважаю можливим далі працювати у Національній раді. Одночасно з оприлюдненням цього листа, відповідно до статті 31 Закону України «Про державну службу», я подаю заяву про свою відставку із займаної посади.
 
Начальник відділу зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю                                                            Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення,                                             
 
Микола Гриценко
 

22 січня 2008 року            

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
47570
Читайте також
18.12.2009 12:20
Микола Гриценко
, для «Детектор медіа»
51 064
17.10.2009 11:31
Микола Гриценко
для «Детектор медіа»
36 277
13.02.2008 14:06
Микола Гриценко
для «Детектор медіа»
43 966
19.12.2007 14:06
Прес-служба телеканалу «Кіно»
17 908
19.12.2007 12:03
Отар Довженко
16 794
17.12.2007 17:04
Микола Гриценко
для «Детектор медіа»
30 463
29.11.2007 10:43
Марко Дармограй
для «Детектор медіа»
30 136
Коментарі
33
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Александр
6167 дн. тому
"Які всупереч п. 3 статті 44 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» займаються рекламним здирництвом через свої «корпункти» на місцях, відбираючи рекламні кошти." На своей шкуре ощущаем этот беспредел!!!! В нашем городе осталась всего одна радиостанция в окружении 20 ретрансляторов!!! Их незаконные рекламные менеджеры за копейки разворовывают рекламу в городе. Повсеместное, 100% нарушение Закона!!!! И НИКТО ничего не делает!!! Когда это закончится!!!! Лу-цен-ко!! Только на Вас надежда!
СВІТЛАНА
6176 дн. тому
пане ШЕВЧЕНКО, приберіть з Інтера свою невістку, яка ЗІ СКЛЯНИМИ ОЧИМА на одній ноті, гунявим голосом тягне всю передачу. Ви що не відчуваєте різниці між нею і дівчатами з "плюсіВ"? ЦЕ Ж КОШМАР!!! ВОІСТИНУ НАСТАВ ЧАС НЕПРОФЕСІОНАЛІВ ТИПУ КУРУСА З ОСВІТОЮ ВІД ПОПЛАВСЬКОГО І ВАШОЇ РОДИЧКИ!
голос народу
6177 дн. тому
Всі знають, які хабарі бере Курус і які канали отримуюють ліцензії. Це просто ганьба для Тимошенка та Ющенка, якщо така людина, як Курус прийде до влади. Сміливий вчинок Гриценка. Куруса в Нацраді тихо ненавидять, як і Лебедєву
Kirsten
6177 дн. тому
Совершенно верно. Надо искать позитив. Хуже НЕ БУДЕТ. Это реальный шаг Кабмина навстречу людям. Во-первых, для людей теперь приход в Нацраду будет стоить процентов на 60 дешевле, да и "заказных" дел станет меньше. Во-вторых, хуже Драча для Гостелерадио сделать уже не сможет никто. Так что, будет всем только лучше.
Из народа ;-)
6177 дн. тому
Каждому Курусу по Луценко !!!
Alex
6178 дн. тому
Давайте искать позитив!! Поскольку, все происходящее надо рассматривать в бюрократическо-аппаратной системе координат, то представление Кабмина, в действительности, направлено на укрепление информационного пространства. Так как Кандидатура, перейдя в систему Гостелерадио. уже не сможет нанести такого вреда, как в Нацраде: потому что Гостелерадио - более консервативная и живучая система с хорошо развитыми инстинктами самосохранения- ее труднее разрушить и повредить.
КРУ
6178 дн. тому
"НЕТ НИ ОДНОГО КОМПЬЮТЕРА!!! Они печатают на печатных машинках! А на"Эру" бегают заглянуть в Интернет, если коллеги пустят!" Мало кто обратил внимание на этот прилюбопытнейший вчерашний коммент. А йдеться, між іншим про Нац. радіо.Неужели так сильно воруют? Курус наведет порядок!
приблуда
6178 дн. тому
якщо гриценко так виконував свою роботу, як і написав відкритий лист, то дивно, що він там ще працював. А курус, напевно, хоть щось зробив.
Олександр Горда
6178 дн. тому
Позиція Миколи Гриценка - це позиція Патріота і Людини. Те, що діється під орудою таких "курусів" - проплачений "бєзпрєдєл". Вони "косять зелень" і сміються над Мораллю, Честю і Майбутнім України! Ми з Вами, Микола Семенович!
Турок
6178 дн. тому
Ну, хлопці і дівчата з Комітету телеб. і радіо, ГОТУЙТЕСЬ ! Такий подарунок (Свиню в рік Пацюка) вам підсунули Юля + К + секретаріат Президента в особі п.Куруса! Закачаетесь! А якщо серьозно, то так вам і всім нам ТАК І ТРЕБА. Значить заслужили. Теревенять про цивілізованість, європейський вибір, про інші речі... Підкрався до вас, хлопці і дівчата з Прорізної, маленький (або великий) п - ц на кур... ніжках!
Dostalo
6178 дн. тому
Сейчас можно будет проверить этот "державний" орган на "демократичность". Зацькуют этого Гриценка шакалье, чтобы не показвал людям на их зграю. Видел, как благообразный Шевченко давал интервью поглаживая свой великодержавный живот и отвечал о контроле телеканалов в отношении рекламі алкоголя, все мугыкал "Треба подивись, можливо настав час..." и т.д. Номенклатура жирная и ленивая! В эфире "национальном" сплошая реклама пива и водки, заезженные русские бабки и бесконечный Задорнов с жесткими шутками о хохлах и американцах. Вот это и есть ваша работа "державники"!
viktor tv
6178 дн. тому
Байка Крилова: Впровадження цифрового телебачення в Україні. Державних чиновників високого рангу, бажаючих прийняти участь в телевізійному оркестрі і зіграти модну пісню про цифрове телебачення в Україні хоч відбавляй. Правда, є проблеми: хто буде диригентом і хто знає нотну азбуку? Спочатку на роль диригента визвався Мінтрансзв’язок, але по їх нотах не захотіла грати Нацрада з питань телебачення і радіомовлення. Молоді композитори першого рангу з Нацради вирішили написати свою партію і оголосили себе диригентом оркестру. Для розминки, два роки тому оголосили конкурс на експеримент – грай хто що хоче. Заробивши непогано на розминці і не розкривши ноу-хау експерименту, в чиновників появилось бажання зіграти на всю країну. Музикантів з Мінтрансзв’язку, які знають деякі ноти, вирішили не залучати, щоб не підривати авторитет диригента. Хто ж замовник цієї музики і хто буде платити? Спочатку всі диригенти забажали, щоб за їх музику платила держава. І бюджет в 2006 році дав спочатку 15 мільйонів Нацраді, але не почувши щось зрозуміле, забрав не використані кошти. В 2007 році дали 10 мільйонів через Мінтрансзв’язок державному Концерну телебачення і радіомовлення. Слава богу музикантам з радіотелецентру інструменти знайомі і можуть обійтися без диригентів-самоучок, адже вони цифрове телебачення в Києві впровадили на багато років раніше ніж цим почали займатись державні мужі. Але тепер і вони не знають на якого диригента дивитись, де і коли починати грати. Придбані найсучасніші інструменти (передавачі) вже готові заграти, але виникають нові проблеми: 1. Їх гру (цифрове телевізійне мовлення у стандарті МРЕG-4), вірогідно, ніхто в Україні в цьому році не почує. 2. Чиї твори (телепрограми) виконувати невідомо. 3. Хто буде платити за музику (трансляцію телепрограм), яку ніхто не чує? 4. Ліцензії на частоти для гри (мовлення) відсутні. А тут ще й диригенти з Нацради невдоволені тим, що 10 мільйонів пройшли мимо них і зроблять все, щоб жодна музика в Україні без них не звучала. Але не буває безнадійних ситуацій. З багатих південних країв приїхав в Київ меценат телебачення. Купивши в Києві один шикарний цифровий інструмент, він оголосив, що готовий платити за музику на всю
Galkin
6178 дн. тому
Новый "уряд" такой же как и старый с смысле кадровых назначений. Открыто назнчают на ключевую позицию человека, который не имеет в телевизионной среде никакого аторитета, а совсем даже наоборот - человека, не пользующегося никаким авторитетом в телевизионной и ридовещательной среде, откровенного мелкого "здирника".
патріот
6178 дн. тому
Маю 10-ти річний досвід спілкуванння з Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення. Молодець Гриценко М.! Про те, що останніми роками (особливо в період Куруса+Шевченка) говорять всі, окрім наближених до індустріального телевізійного комітету, виніс для публічної оцінки. Президент, який мав би вже давно покласти край цинізму, відсутності фахової роботи, здирництву та рейдерству цього складу Нацради, на початку 2007 року погодив звіт Нацради і таким чином подовжив агонію галузі телерадіомовлення ще на один рік. Пане Президенте, вкотре звертаємо Вашу увагу на відсутність будь-якого контролю за підлеглими. За Вашою спиною відбуваються дивні процеси по знищенню національного духу в електронних засобах масової інформації. І.Курус - це просто нерозумна людина, яка акумулювала в собі весь негатив галузі і сподівається на винагороду від медіамагнатів!!!!!!!!!!
Ура!
6178 дн. тому
Повністю підтримую пана Турчинова... Там бюджет більший і є де розвернутися п. Курусу, а не смоктати з телекомпаній... Може аж тепер йому буде добре.. . Куруса в Держтелерадіо!!! Може Нацрада запрацює чесно... а може З цього приводу можна і напитись... Піднімемо бокал за Турчинова!!!
Эгус Кабулус
6178 дн. тому
Согласен с автором в контексте развития "цифры". Цинично и безапеляционно "конкурс" (который официально не был объявлен, а следовательно его фактически не было) на мобильную цифру и на четвёртый общенациональный мультиплекс, выиграли структуры, контролируемые и Курусом тоже. Всё украдено до нас ©, так, думаю, можно назвать деятельность сего уважаемого господина на своём посту.
Фиолет
6178 дн. тому
Мне, в принципе, все-равно кто станет во главе Гостелерадио. Однако, г-н Турчинов, Вы даете! Ну уж если Игорька двигаете в кресло, то действительно "Пирамида негодяев" действует! Беспредел! Чего стоят в таком случае заверения Юли о честности и профессионализме нового правительства. Уж лучше тогда пусть "проффессионал" Эдик остается!
Телевизионщик
6178 дн. тому
Да, читаю я эти комментарии, и рыдать хочется. Те, кто защищает Куруса, либо никогда не переступали порога Нац. Совета, либо его (Куруса) прихвостни. Каждый нормальный телевизионщик либо лично, либо понаслышке знает этого господина. Так же все знают, что практически руководит Нац. Радой не господин Шевченко, и именно г-н Курус. То, что работники этой организации пили шампанское, когда узнали о предстоящем уходе Куруса – это правда. А сколько дней беспробудного пьянства будет у всей телевизионной братии после ухода сего господина, даже подумать страшно. И с каким ужасом ждут его назначения работники Гостелерадио! Лично я не знаю ни одного руководителя телекомпании или кабельной сети, который пожелал бы здоровья Игорю Федоровичу. Это ж как нужно работать, что бы заслужить такую популярность. Еще ни один чиновник за всю историю Нац. совета не пользовался такой «любовью» всех кто хоть как - то связан с этой индустрией.
телевізійник
6178 дн. тому
Знаючи ситуацію в Нацраді не з чуток, повністю підтримую позицію п.Гриценка і підписуюсь під його листом. Факти, викладені там, відповідають дійсності. Можливо, депутати все ж таки матимуть здоровий глузд при розгляді питання про затвердження (незатвердження) Куруса головою Держкомтелерадіо. Курус - ПАДЛЮКА і НЕРОБА.
NIK
6178 дн. тому
Нашелся один человек, который не побоялся сказать правду. Как-то неловко, не называя вещи своими именами - коррупция, цензура, непрятливость чужого мнения. Тупое выполнение поставленных задач любыми методами. Говорят, сотрудники Нацсовета пили шампанское, когда узнали, что Курус от них уйдет. Зря, потому что когда он уйдет, за все его деяния будут отвечать оставшиеся лица. Я не пессимист. Но Курус будет главой Держкомтелерадио. "Пирамида негодяев" в дествии. Уважаемый автор! Безумству храбрых поем мы песню!
Варяг
6178 дн. тому
Повірте мені друзі! Гриценко - це бездара! Навіть не знаю, як його ще тримали на роботі. При будь-якому дорученні він йшов на лікарняне, або відпустку за власний рахунок (хвороба держслужбовця). А всі інші за нього виконували роботу. Я б таку безвітповідальну людину на поріг би не пустив в жодну установу. А цей ще й намагається щось говорити про скалічені душі. Аби свою вилікував. Не вмієш працювати то йди собі з богом!!
Регионал
6178 дн. тому
Думаю, Sovkam и Malvinam не стоит вступать в дискуссию, если они не в теме. Речь идет о необходимости остановить ЗЛО (куросовщину) в масштабах страны. Неужели мало бездарностей на руководящих постах? Если Курус таки возглавит Гостелерадио, через какое-то время будем обсуждать очередной скандал теперь уже в этом коллективе. Курус не созидатель. Он разрушитель!
прохожий
6179 дн. тому
М-да... Пирщик с автора точно -никакой! Кто ж так готовит материалы?! да еще и такие! Да еще и для распространения преимущественно, через Инет?! Пускай увольняют. - может по-свободе чему-то научится!
Malvina
6179 дн. тому
Я согласна с Sovok, письмо какое-то мерзкое. Наверное, этот Курус не без греха. Но все это смахивает на отвлечение внимания от собственных махинаций. Факты неубедительные, обвинили его в каких-то неосязаемых вещах. Опять заклинания о гибнущей духовности, причитания о покалеченных душах. С себя надо начинать!
Sovok
6179 дн. тому
Какой же он бездарный, этот Гриценко! Даже это письмо - бездарное, просто тест на профнепригодность. Если бы я был руководителем, я бы такого пресс-секретаря гнал в шею. Не письмо , а сопли и завывания. Никакой конкретики. Зато повод - абсолютно прозрачен и читается между строк: аттестация прошла неважно, могут и выгнать, а если подать в отставку, да еще и "по политическим мотивам", прослывешь героем . Да еще зарплату приличную наше бедное государство будет выплачивать. Все так примитивно, что аж тошно!
убийца эфира
6179 дн. тому
" Нині спостерігається різке зменшення кількості ефірних місцевих телерадіоорганізації (може, це передбачено Планом?). Однією з основних причин є неможливість конкурувати із загальнодержавними мовниками, які всупереч п. 3 статті 44 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» займаються рекламним здирництвом через свої «корпункти» на місцях, відбираючи рекламні кошти. Інформація від представників на місцях про ці порушення подається керівництву Нацради. Чому на засідання не виноситься жоден проект рішення з цього кричущого питання?" очень правильно сказано, сетевые вещатели уничтожают региональных тем что продают "врезку" местной рекламы в регионах, и это вина нацсовета который закрывает на это глаза
убийца эфира
6179 дн. тому
" Нині спостерігається різке зменшення кількості ефірних місцевих телерадіоорганізації (може, це передбачено Планом?). Однією з основних причин є неможливість конкурувати із загальнодержавними мовниками, які всупереч п. 3 статті 44 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» займаються рекламним здирництвом через свої «корпункти» на місцях, відбираючи рекламні кошти. Інформація від представників на місцях про ці порушення подається керівництву Нацради. Чому на засідання не виноситься жоден проект рішення з цього кричущого питання?" очень правильно сказано, сетевые вещатели уничтожают региональных тем что продают "врезку" местной рекламы в регионах, и это вина нацсовета который закрывает на это глаза
Друг
6179 дн. тому
"...що зробив перший заступник голови Національної ради для повернення державного телерадіоресурсу Першого національного телеканалу та Першої програми Українського радіо, який сумнівним чином досі експлуатує комерційна компанія «Ера»? " ... У меня есть друг в Национальной радиокомпании, который искренне радуется присутствию "Эры" в стенах НРКУ. И знаете почему? Да потому, что в его редакции на сегодняшний день НЕТ НИ ОДНОГО КОМПЬЮТЕРА!!! Они печатают на печатных машинках! А на"Эру" бегают заглянуть в Интернет, если коллеги пустят! Это еще вопрос, кто кого " експлуатує "!
Читач
6179 дн. тому
Досить закулісних призначень на державницькі посади! Набридло закулісне "вась-вась" для невігласів і здирників. По-моєму, це вперше в історії нинішньої України питання призначень попало під отримало оцінку таким мужнім вчинком. Не пускайте хабарників до "корита"!
ветеран
6179 дн. тому
Відомо, що Куруса просуває пан Третьяков, з яким у нього спільний частотний бізнес. Курус вкрай непорядна людина з подвійними стандартами в діяльності і дуже сумнівним керівним досвідом. М. Гриценко виклав все справедливо і чесно! Ми всі є свідками, як він "розбудував" телерадіопростір держави, як замордував колектив Національної ради своїми безвідповідальними ініціативами. Таким курусам не місце на державній службі! Пане Миколо! Тримайся! Нажаль, більше сміливих і мужніх у Національній раді немає. Стреножені....
Кукринікса
6179 дн. тому
Браво! Опус в кращих традиціях сталінізму. Ці старпери чіпляються за теплі посади. як лайно до штанів. Сподіваюся, владі вистачить розуму аби таки в медіа-галузь прийшли справжні профі, а не такі як Гриценко, Пасак та інші блюдолизи - прикрі відрижки совка.
стурбований
6179 дн. тому
А проти сексу по ТБ Ви і у відставці будете виступати, пане Миколо?
patrioit
6179 дн. тому
Пане Миколо, Ви МОЛОДЕЦЬ! Підтримую! Цього покидька немає сил вже терпіти. Думаю Вас підтримує вся телерадіоіндустрія!!!
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду