Суд відкрив ще одне провадження за позовом каналу «Наш» до Нацради

Суд відкрив ще одне провадження за позовом каналу «Наш» до Нацради

17 Березня 2021
1314
17 Березня 2021
15:07

Суд відкрив ще одне провадження за позовом каналу «Наш» до Нацради

1314
Позов стосується рішення регулятора про перевірку через висловлювання Миколи Азарова.
Суд відкрив ще одне провадження за позовом каналу «Наш» до Нацради
Суд відкрив ще одне провадження за позовом каналу «Наш» до Нацради

Окружний адміністративний суд Києва 17 березня повідомив, що відкрив провадження в справі за позовом телеканалу «Наш» проти Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

«Наш» подав проти регулятора позов через рішення про призначення перевірки за ефір з колишнім прем’єр-міністром України Миколою Азаровим, який не визнавав агресії з боку РФ, а відповідальність за ведення бойових дій на Донбасі покладав на Збройні сили України.

«Позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Нацради від 12 лютого 2021 року про призначення позапланової безвиїзної перевірки ТОВ "Наш 365" (логотип "Наш"). Суд ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін», – йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, 28 січня 2021 року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову безвиїзну перевірку телеканалу «Наш» (ТОВ «Наш 365») на період з 12 по 25 лютого. Її призначили через висловлювання колишньої народної депутатки Олени Бондаренко, яка в ефірі каналу називала українських військових злочинцями та порушниками присяги. На початку березня Окружний адміністративний суд Києва відкрив провадження за цим позовом.

2 лютого Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила перевірку телеканалу «Наш» з 26 лютого по 12 березня. Її призначили через ефір з колишнім прем’єр-міністром України Миколою Азаровим. Він, зокрема, заперечував участь Збройних сил РФ у війні на Донбасі, використовував висловлювання «военные преступники» стосовно Збройних сил України та учасників добровольчих батальйонів, які захищають територіальну цілісність України. Ведучі телеканалу під час прямої трансляції не реагували на такі слова.

11 березня Національна рада з питань телебачення та радіомовлення вирішила звернутися до суду щодо анулювання ліцензії каналу «Максі-ТВ» (ТОВ «Наша Прага»). Регулятор прийняв це рішення через те, що канал «Максі-ТВ» не надав документів для проведення перевірки. Цей телеканал, за інформацією Нацради, всупереч власній ліцензії мовить під логотипом «Наш». Також з логотипом «Наш» мовить і ТОВ «Наш 365», яке отримало попередження від регулятора на цьому ж засіданні.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1314
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду