17:17
Четвер, 1 Листопада 2018

Нацрада оштрафувала «Радио Вести» на 22,8 тис. грн – штраф платитиме новий власник

1 листопада Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила оштрафувати «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Світ”») за недотримання квоти ведення програм українською мовою на частоті 107,7 МГц у Дніпрі.
Нацрада оштрафувала «Радио Вести» на 22,8 тис. грн – штраф платитиме новий власник
Нацрада оштрафувала «Радио Вести» на 22,8 тис. грн – штраф платитиме новий власник

Під час позапланової перевірки Нацрада виявила, що 18 липня обсяг ведення програм українською мовою в ефірі «Радио Вести» становив 42,4% замість передбачених законом 55%. За це порушення передбачено штраф у розмірі 5% ліцензійного збору. Для «Радио Вести» сума штрафу становить 22,8 тис. грн.

Це питання Нацрада розглядала вже вдруге. Перший раз – 11 жовтня. Тоді на засіданні представники «Радио Вести» не погодилися з результатами перевірки Нацради, оскільки регулятор, на їхню думку, при обчисленні квоти враховував не лише програми, а й анонси і заставки радіостанції хронометражем 2 години 26 хвилин. Представники радіостанції вважали, що якщо не брати до уваги ці анонси, тоді частка ведення програм становить 55,2%. Також на радіо пояснили, що ведучі в діалозі зі слухачами з поваги переходять на російську мову. Нацрада відклала питання, щоб іще раз перевірити дані свого моніторингу і перевірки.

За цей час у ТРК «Світ» змінився власник – компанію придбав співвласник і генеральний директор медіахолдингу «Люкс» («Люкс ФМ», канал «24», «Максимум ФМ») Роман Андрейко. 1 листопада в Нацраді компанію представляв саме він і повторив пояснення, які отримав від попереднього керівництва радіостанції, про хибні підрахунки Нацради.

Член Нацради Сергій Костинський повідомив, що Нацрада все одно вважає, що «так звані анонси є передачами», але контрольно-аналітичний відділ Нацради також перерахував квоту, виключивши з неї спірні анонси. У результаті часка ведення програм становить 52%, що все одно є порушенням закону, який вимагає 55% української мови.

Пан Костинський нагадав, що була аналогічна ситуація з «Радіо Ера». Нацрада виявила недотримання квоти пісень українською мовою в ефірі радіостанції якраз перед її продажем новому власнику Томашу Фіалі, який згодом запустив замість «Радіо Ера» «Радіо НВ». «Коли ми призначили штраф Ері”, то замість нового власника його оплатив попередній власник», - повідомив пан Костинський.

Роман Андрейко відповів, що в його випадку штраф платитиме вже новий власник, тобто він сам, і погодився з результатами перевірки: «До суду я не піду».

ТРК «Світ» володіло останньою частотою «Радио Вести» 107,7 МГц у Дніпрі. Ліцензії «Радио Вести» на мовлення в Києві та Харкові не були продовжені Нацрадою у 2017 році.

Нагадаємо, що харківське «Радио Вести» (ТОВ «ТРВК “Мастер”) у 2017 році отримало від Нацради штраф за порушення мовної квоти на суму 39,6 тис. грн, але не сплатило штрафу, і Нацрада стягувала його через суд. Розгляд справи в суді було зупинено до розгляду зустрічного позову «Радио Вести» проти Нацради.

Протягом січня — липня 2018 року Нацрада оштрафувала за недотримання квот три радіостанцій: загальнонаціональну радіомережу «П'ятниця» на 327,8 тис. грн, київську радіостанцію «Європа плюс» на 38,7 тис. грн, сєвєродонецьку радіостанцію СТВ на 4,8 тис. грн. 29 серпня Нацрада вирішила оштрафувати радіостанцію «А-FM» з міста Охтирка Сумської області на 1394,5 грн за недотримання частки пісень українською мовою. 20 вересня Нацрада вирішила оштрафувати телеканал СТС із Сум на 3244 грн за недотримання мовних квот. 3 жовтня Нацрада призначила додаткову перевірку місцевої радіостанції «Буковинська хвиля», яку їй не вдалося перевірити одразу щодо порушення мовних квот.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
413
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop