18:00
Четвер, 25 Жовтня 2018

Андрій Хрустальов став головредом сайту «Вести» (ДОПОВНЕНО)

Головним редактором інтернет-видання «Вести» (медіахолдинг «Вести Украина») замість Марини Бердичевської став Андрій Хрустальов, який в різний час очолював журнал «Кореспондент», тижневик «АиФ в Україні», газети «Взгляд», «Комсомольська правда в Україні».
Андрій Хрустальов став головредом сайту «Вести» (ДОПОВНЕНО)
Андрій Хрустальов став головредом сайту «Вести» (ДОПОВНЕНО)

Про призначення пана Хрустальова повідомляє прес-служба медіахолдингу. У релізі зазначено, що він керуватиме діджитал-проектом Vesti. «Детектору медіа» Хрустальов пояснив, що він став головредом сайту «Вести», заступник - Анастасія Рейн.

До роботи Хрустальов приступив 24 жовтня. За його словами, кадрові зміни в редакції не плануються.

«У сайта є сформована команда. Дуже багатьох людей, які працювали і працюють у "Вестях", я прекрасно знаю. Тож, ніяких змін в команді не буде», – сказав він.

Хрустальов поділився планами: «З приводу розвитку. Ми суттєво хочемо змінити підходи до роботи. І результат повинен бути глобальним і цікавим. Справа в тому, що у "Вестей" дуже велика лояльна аудиторія. Одне із завдань – щоб наш інформаційний продукт був однаково зручний і цікавий для тих чи інших користувачів на всіх наших платформах. У нас є й інші завдання, але поки ми не будемо про них говорити».

Нагадаємо, запуском діджитал-проекту займалася Марина Бердичевська. Навесні 2018 року відбулася трасформація радіо «Вести» у продакшн-студію, яка стала частиною діджитал-проекту Vesti. Сайт vesti - ukr.com став мультимедійним, розширилася лінійка форматів, а також був запущений новий продукт — YouTube-канал Povesti. Тоді ж повдомлялося про кадрові зміни. Зокрема, радіостанція повідомила про припинення співпраці з кількома співробітниками радіостанції.

Марина Бердичевська пішла з медіахолдингу у липні 2018 року. До офіційного призначення пан Хрустальов виконував її обов’язки.

Читайте також

Нагадаємо, колишні співробітники «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”»), якому у березні 2017 року Нацрада відмовила у продовженні строку дії ліцензії на мовлення на частоті 104,6 МГц у місті Києві, у листопаді 2017 року повідомили «Детектору медіа», що  не отримали свої зарплати за останні три місяці роботи радіостанції.

Згодом прес-служба медіахолдингу «Вести Украина» надала відповідь на запит «Детектора медіа» щодо заборгованості перед колишніми співробітниками «Радио Вести», у якому повідомили, що «законослухняні» та виплачують зарплату «у строк».

8 лютого за участі Головної військової прокуратури ГПУ та Національної поліції всі приміщення на 31, 32 та 33 поверхах торговельно-офісного комплексу «Гулівер» були фактично передані в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА). Тоді журналісти повідомили, що не можуть потрапити на робочі місця.

Згодом «Комітет захисту журналістів» закликав владу забезпечити журналістам медіа-холдингу «Вести» доступ до роботи, водночас АРМА поскаржилося до Генпрокуратури та Нацполіції на вчинення зокрема в офісі «Вестей» кримінальних правопорушень.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
726
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop