ZIK вимагає від «Голосу Америки» спростувати інформацію про продаж каналу Медведчуку

ZIK вимагає від «Голосу Америки» спростувати інформацію про продаж каналу Медведчуку

15 Червня 2018
1545
15 Червня 2018
16:18

ZIK вимагає від «Голосу Америки» спростувати інформацію про продаж каналу Медведчуку

1545
Телеканал ZIK заявляє, що інформація про його продаж Віктору Медведчуку не відповідає дійсності та вимагає спростування від ресурсу «Голос Америки».
ZIK вимагає від «Голосу Америки» спростувати інформацію про продаж каналу Медведчуку
ZIK вимагає від «Голосу Америки» спростувати інформацію про продаж каналу Медведчуку

11 червня на сайті Atlantic Council було опубліковано блог аналітика Atlantic Council Андерса Аслунда, у якому, зокрема, йдеться про те, що Віктор Медведчук «як кажуть, придбав три телевізійні канали в Україні – «112», NewsOne і ZIK – очевидно, готуючись до президентських виборів. Ці канали відповідають на запити електорату популістів». 12 червня «Голос Америки» у своєму матеріалі переповів блог Андерса Аслунда, навівши дослівну цитату.

У телеканалу ZIK претензії виникли саме до «Голосу Америки». «Дивує, що таке авторитетне медіа, як Голос Америки, не спробувало перевірити оприлюднені в блозі пана Аслунда дані фактично від анонімного джерела, яке фігурує в тексті під формулюванням «один із найкращих політологів», та не звернулося за коментарем безпосередньо до керівництва ZIKу», – йдеться в заяві каналу.

ZIK стверджує, що «цей фейк цілеспрямовано поширюють представники Адміністрації Президента для дискредитації каналу, який був і залишається повністю незалежним та непідконтрольним владі ЗМІ».

ZIK висловив сподівання, що «“Голос Америки” не став інструментом у руках Банкової, а цей неперевірений “вкид” став наслідком непорозуміння або ненавмисної редакторської помилки».

ZIK закликав «Голос Америки» або надати докази зміни власності медіахолдингу ZIK, або спростувати недостовірну інформацію, «яка шкодить діловій репутації телеканалу». У разі ігнорування прохання ZIK залишає за собою право звернутися до суду, йдеться в заяві.

«Детектор медіа» звернувся по коментар до редакції «Голосу Америки». Згодом «Голос Америки» додав до свого матеріалу заяву телеканалу ZIK про спростування інформації щодо продажу каналу Медведчуку.

Нагадаємо, що навесні представники партії «Братство» Дмитра Корчинського кілька днів пікетували телеканал ZIK у зв'язку з нібито можливими продажем каналу Віктору Медведучуку та зміною інформаційної політики. На каналі спростували чутки про продаж і розцінили пікет під телеканалом як тиск на незалежне ЗМІ. За день до початку пікету «Братства» телеканал ZIK почала «охороняти» громадська організація «Національна дружини».

Раніше в січні колишня телеведуча та керівниця інформаційного департаменту телеканалу ZIK Роксана Руно розповіла у Facebook про те, що керівництво каналу «наполегливо просило» її запросити в ефір або організувати включення телефоном Віктора Медведчука, з метою підкреслити позитивний внесок цього політика в процес обміну заручниками. У коментарі «Детектору медіа» вона розповіла про ще один інцидент – коли її просили прибрати з рухомого рядка інформацію про можливі американські санкції щодо Медведчука. Колишній генеральний продюсер каналу ZIK Гайгисиз Гелдієв назвав людину, яка, за його інформацією, «вимагала мовити про заслуги Медведчука» - це шеф-редактор медіахолдингу ZIK Данило Нікуленко.

У відповідь на запит «Детектора медіа» про роль і стосунок Віктора Медведчука до каналу ZIK, у прес-службі ZIK заявили, що структури Віктора Медведчука не причетні до фінансування каналу, а редакційна політика каналу не є афілійованою із цим політиком.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1545
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду