ТО документальних і художніх фільмів НТКУ зливають

24 Вересня 2008
29192
24 Вересня 2008
12:07

ТО документальних і художніх фільмів НТКУ зливають

29192
ТО документальних і художніх фільмів НТКУ зливають

 Уже понад місяць у Національній телекомпанії України поширюються чутки про намір керівництва переформатувати структуру компанії, об’єднавши творче об’єднання документальних і художніх фільмів із ТО музичних і розважальних програм, підпорядкувавши нову структуру директору останнього – Олені Загороднюк.

 
У ТО документальних і художніх фільмів не бачать потреби у таких змінах. «Ми не розуміли, який у тому сенс, тому поставились до цього не досить серйозно, - сказав «Телекритиці» головний редактор об’єднання Андрій Данильченко. – І раптом наприкінці минулого тижня з абсолютно достовірних джерел ми дізнались, що керівництво НТКУ прийняло рішення про реструктуризацію, під яку створюється концепція. Залишилось тільки підписати наказ. Тоді ми захвилювались». На думку пана Данильченка, якщо об’єднання зіллють, ТО музичних і розважальних програм також постраждає, адже замість нього існуватиме лише редакція, через що, вважає він, «усе зламається».
 
«Зараз ми маємо напрацьовані зв’язки, вийшли на пристойний рівень виробництва. За два роки зробили 150 фільмів, 14 із яких отримали нагороди на різних конкурсах і фестивалях. Троє співробітників удостоєні почесних звань. Ми навіть маємо унікальну нагороду – золоту медаль імені Сергія Корольова від Федерації космонавтики Росії за фільм про Сергія Корольова. Ми маємо нагороду за найкращий фільм із історії України – «Сандармох», медаль від Національного космічного агентства України імені Юрія Кондратюка про фільм про останнього. Зараз у нас у роботі близько 20 фільмів, а працює за штатом 58 осіб», - розповідає головний редактор. Він вважає, що об’єднанню нема чого закидати, адже рейтинги документальних фільмів на Першому втричі вищі за середні показники каналу (якщо, звісно, не демонструються вночі). Він припускає, що формально ТО можуть звинуватити в тому, що за системою врахування робочих годин працівники не сидять весь день на робочому місці. «Але ж створення фільмів не потребує постійного сидіння за робочим столом! Найцікавіше, що найнадійніші люди, які гарантовано зроблять фільм високої якості, найменше часу проводять на роботі. І навпаки: є люди, в яких зафіксована належна кількість робочих годин, але це не гарантує якості їхньої роботи», - пояснює Андрій Данильченко. На виробництво півгодинного фільму, за його словами, в ТО йде приблизно два місяці.
 
«Можливо, ми випускаємо не таку кількість телепродукту, як хотілося б, але нашими 150 фільмами можна було б заповнити певний відтинок ефіру впродовж року. Тому шкода, якщо наша структура зникне, - каже він. – У знищенні структури, яка підвищує рейтингові показники каналу, немає логіки. Тому треба шукати інших причин. На мою думку, причина в тому, що творче об’єднання очолює людина, яка не влаштовує нинішнього керівника НТКУ. В них відбувся особистий конфлікт». Схожі міркування «ТК» почула й від режисерів об’єднання: посаду хочуть ліквідувати через те, що людина, яка її обіймає, - «незручна».
 
Віктор Дерюгін, про якого каже Андрій Данильченко, стверджує, що виконувач обов’язків президента Національної телекомпанії України Василь Ілащук не мав розмови щодо реорганізації ні з колективом, ні з керівництвом ТО. Він побоюється, що під приводом реорганізації буде звільнено не лише його самого, головного редактора та заступників директора, але й усіх пенсіонерів, що перебувають у штаті об’єднання. Щоправда, рішення це прийняти не так просто – його доведеться провести через профспілки, Держкомтелерадіо та Міністерство праці та соціальної політики.
 
«Я вірю людям, які працюють на країну, - каже директор об’єднання. – Коли Віталій Докаленко створював наше об’єднання, він робив це для країни. Ми робимо фільми, яких не роблять комерційні телеканали, бо їм це не вигідно. До нас приходить багато листів із Верховної Ради, Кабінету Міністрів, Секретаріату Президента із дорученнями створити такий-то фільм до важливої дати. Ми знімаємо ці фільми за державні гроші та звітуємо про те, як ми ці гроші витрачаємо. Ми працюємо професійно і стараємось, аби це був рівень не новинної подачі, а кіно, яке можна подивитись через багато років, показати учням і студентам».
 
За словами Дерюгіна, ще у травні його викликав до себе Василь Ілащук і сказав: «Нічого особистого, нічого професійного, але ви у мене асоціюєтесь з колишньою командою. Давайте ви підете?».  
 
«Я відповів, що, якщо він не має до мене претензій, то я хочу подумати. Три місяці все було тихо, а тепер, дочекавшись, поки я пішов у відпустку, він розпочав цю реорганізацію Він слабко розбирається у менеджменті, якщо хоче зруйнувати структуру, яка за два роки створила 150 фільмів», - каже Віктор Дерюгін. На його думку, Василь Ілащук хоче одноосібно вирішувати, які фільми знімати. Він також натякає, що керівництво компанії має власні продакшн-студії, яким можна доручити створення фільмів замість ТО.
 
За словами Дерюгіна, заради збереження об’єднання він готовий піти зі своєї посади, якщо справа лише в ньому. Якщо ж виправдаються його підозри – готовий боротись, адже, на його думку, розформовувати ТО зараз не дозволяє закон. «Якщо Ілащук хоче з Нового року нас об’єднати, йому 1 жовтня треба попередити профспілки про скорочення людей», - стверджує директор.
 
«Усі редакції залишаються в силі, – сказав «ТК» в.о. президента НТКУ Василь Ілащук. –Об’єднання редакцій ще не означає їх ліквідацію. Детальніше це я прокоментую, коли буде наказ, десь за два тижні».
 
Директор творчого об’єднання музичних і розважальних програм Олена Загороднюк підтвердила факт підготовки реорганізації. «Після злиття нашого ТО та ТО документальних і художніх фільмів буде створено об’єднання “Мистецтво”. Ті люди, які там працюють, будуть працювати далі, і умови їх роботи не погіршаться», - запевняє вона. І додає, що «є й такі, які уникають виконання своїх службових обов’язків». Вирішити конфліктні питання Олена Загороднюк пропонує за столом переговорів.
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
29192
Читайте також
21.05.2009 15:56
Наталія Данькова
38 192
08.08.2008 12:38
«Дело»
20 729
27.06.2008 13:13
Отар Довженко
для «Детектор медіа»
32 055
19.06.2008 15:21
Виктор Коновалов
18 583
03.06.2008 14:17
Мар'яна Ангелова
, для «Детектор медіа»
57 121
30.05.2008 16:41
Наталія Данькова
41 300
Коментарі
23
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
пушкін
5187 дн. тому
оце так!
Олександр
5669 дн. тому
Але звичайно - довіряти керівництво такій дурепі, як Загороднюк, яка сама не створила жодної передачі і єдинним заняттям якої було вилизуваня геніталій президента НТКУ - то краще хай вже Дерьмугін!!!
Олександр
5669 дн. тому
Історія має здатність повторюватись - і зараз пан ДЕРЮГІН має дзеркальне повторення ситуації, коли його колишній шеф Докаленко нищив Творче об"єднання культурологічних программ і підставляв під звільнення його директора Опанасенка, щоб на уламках цього колективу дати потанцювати пану новому директору...Тоді шановний Віктор Дерюгін двома руками підтримував такі дії Докаленка - а тепер сам опинився в тиакій самій ситуації. Російською - И ПОДЕЛОМ!!!
Пилип з конопель
5691 дн. тому
Якщо без зайвих емоцій глянути на сказане у попередніх постах - все правда. Що Ілащук нічим не відрізняється від попередників, які робили з посади власну кормушку - правда. Що Дерюгіна Докаленко посадив бюджет дерибанити - правда. Що Загороднюк нездара і ніякий не директор - теж правда. Але й інше правда: що Данильченко професійний документаліст, що ТО робить важливу справу і знімає непогані, іноді хороші, а головне - потрібні країні фільми, що платять за роботу співробітникам копійки. А головне - злиття робиться не заради покращення результатів роботи, а заради переслідування Ілащуком власних інтересів. Тобто - нема сенсу лаятися через дрібні деталі, головна проблема лишається: нинішня система управління НТКУ забезпечує інтереси лише керівної верхівки, але ніяк не держави та глядача. І що тут сперечатися?
CYBORG
5691 дн. тому
ПОПЕРЕДНІЙ КОМЕНТАР - МІЙ, ЗАБУВ ПІДПИСАТИСЯ. І Ви мені все ж не відповіли - хто більш достойний за Дерюгіна - цікаво було б дізнатися альтернативу. З обґгунтуванням. Стосовно інших коментарів щодо "відмивання грошей" і такого іншого - просто маячня.
5691 дн. тому
А де взяти списки зі згадуванням творчого доробку, нагородами і гонорарами? Може підкажете?
5692 дн. тому
Василю! Та зливай вже їх! Чого тягнути? І "Новини" з буфетами злий - гірше не буде, шеф-повари поділяться, та й сюжети буде кому робити: он де скільки людей звільнилось, а буфетниць без роботи чимало.
мент алітет
5692 дн. тому
Від споглядання Ілащука сотоваріщі життя робить українців-українофобами. Своєю клятою нена;ерливістю ви за лічені роки руйнуєте будь-які надії народу і вигодовуєте з терпил- отаманів зелених на свою сраку, кляті хутірські компрадори
кіборгу
5692 дн. тому
А ви візьміть список авторів та режисерів з об"єднання - і дізнаєтесь, хто і що зробив для кіно(це ваше слово), а правильніше -теледокументалістики,бо кіно ми не виробляємо. Просто ці люди - ві тіні. На пенсію на копійки виходять, та й порівняно з директором - копійки отримують. Щоправда - і за це вдячні - бо унас всі в страсі та пригніченні живуть. А от автори вони справжні і працювати вміють. Так що - перш ніж писати листи на підтримку псевдодиректорів - імена в студію бо ВИ того варті.
сумний перехожий
5692 дн. тому
Так. мені розповідали друзі-журналісти як їх винаймали писати сценарії для "Докфільм" на ут, а в титрах вони навіть не значились. До речі таких літераутрних рабів-авторів та режисерів і нижчезгаданий руслік наймає. Просто в колективі пропонує. Це-загальновідомий факт. Шкода, що хороші автори навіть імені свого публічно не почують, а інші - от уже й директори і менеджери і т.д. Такі-то справи, друзі! Я от подумав: може Василю Ілащуку вдастьсчя цю "разлюлі-малину" прикрити?
ntku
5692 дн. тому
Дерюгин "готов уйти"?! Да он руками и ногами держится за свою должность, если и уйдет, то - в декретный отпуск, как еще весной первый вице-президент Слободян. Спросите лучше, сколько он платили под его руководством таким авторам как Наталья Баринова и другие сотрудники НТКУ, работавшим до прихода Докаленковской своры на канал, и сколько - сторонним "авторам", на которых переофорлмялись написанные штатными сотрудниками сценарии тех же фильмов? Разница составляет десятки тысяч гривен! А на какие суммы якобы покупалось видео для некоторых фильмов? Очевидно,Дерюгина сделали директором, чтобы удобнее было деньги бюджетные отмывать! Данильченко - неплохой автор сценариев но никакой не "главный редактор".
5693 дн. тому
Треба й справді закрити ТВО.Бо щось надто багато диркторів, заступників жиректорів, головних редакіторів, їхніх заступників, а ще заввідділуів розвелось. Всі отримують гарантовані надбавки і пенсію - в майбутньому- як держслужбовці. А перевірте - хто з наих щось для ефіру робив? Пальців однієї руки вистачить. Цей псевдо-менеджмент отримує ще й якісь позики з коштів компанії іт.д. Треба зробити гнучку структуру з виробників, а менеджерів лишити меньше - нормальних тільки ( а не хапуг-людоненависніиків) і все запрацює. Тоді й ефір продавати не доведеться.
місцевий - тим, хто обурюється
5693 дн. тому
Не хотів викликати Вашу злість. Мені-таки здається, що золоті яйця -призи на фестивалях несе не Дерюгін, а конкретні автори з режисерами - Наталка Баринова, наприклад. Тільки от я сумніваюсь, що цим куркам пристойно хтось платить - от директору - непогано. Як і іншим - не проти ночі будь згаданим . Щодо продакшнів - то годі Ілащуку це закидати. А що у русліка з "новин" не коптить продакшн? А фільми про КРУ, охорону і інші "шедеври", які за копійки вдячні за заробіток співробітники виробляють? Очі у мене відкриті і я бачу велику пустку на місці НТКУ. Поки тут місцеві розборки - бажаючі зробити акціонерною компанією НТКУ - не сплять. Скажете: Конституція не дозовляє? А хто неї вже звретає увагу? Проголосують на Грушевського залюбки - і всі ці місцеві пристрасті припадуть порохом з цивнтаря - ходити далеко не треба.
мнение
5693 дн. тому
Вася- такой же надувной хуторянский боров, как его покровители на Банковой. В этой страннушке приходится выбирать из урок, комсюковских жуликов и жирноряхих председателей колхозов
CYBORG
5693 дн. тому
Пане Місцевий Спостерігачу! Ви б назвали б, хто на Вашу думку, більше підходить - бажано, зі згадкою, що вони зробили у кінодокументалістиці. А те, що у висловлюваннях Дерюгіна Ви помітили "пафос у самооцінці" - то мені здається, що Ви, як мінімум, перебільшуєте, видаючи бажане за дійсне. До того ж він сказав, що згодний піти, якщо це допоможе зберегти структуру, яка працює плідно. Ви вбачаєте у цьому "пафос"? Та все ж стаття не про Дерюгіна, а про те, чи варто "різати курку, яка несе яйця" - хай і не завжди золоті, але принаймні, призів за ті "яйця" отримано чимало.
розумний
5693 дн. тому
Ілащук, що зарекомендував себе абсолютно порожнім місцем і нічого не може сам вирішити, в т.ч. і вигнати цього придурка і хапугу Федоріва (Новини), на цей раз демонструє як нищити конкурентів. У Ілащука є власна продакшн-студія, яка спеціалізується на документальних фільмах, тому треба знищити ТО в НТКУ. Це навіть не рекет, а придушення чи не єдиного ТО, що працює продуктивно. Браво Ілащук! В Василеві вже давно розчаровані всі хто його знав раніше, хоча б тим, що він навіть не хоче спілкуватися з людьми. Як і раніше любить тільки себе единого і неповторного.
наблюдатель
5693 дн. тому
откройте глаза! что Вы делаете?
місцевий- спостерігачу
5693 дн. тому
Насамперед пафос у висловлюваннях Дерюгіна та його самооцінці. Він - справді призначений Докаленком і, як і більшість Віталієвих призначень, за особисті заслуги. Адже у ТВО"Документальних фільмів"є люди, які більш підходили на цю роль. Тепер Дерюгін втрачає свої пвоноваження, а його підлеглі, очевидно, готуються строчити листи на підтримку. Горе, та й годі. А щодо Загороднюк - то такі при всіх владах живучі. Голосом беруть. Який там менеджемент! Це - хвороба НТКУ! В "новинах" вже майже всі звільнились, а директор - вичікує. Чого? Нової коаліції? Другого пришестя Докаленка чи Савенка чи Іванеско? Чи поки всі не звільняться і він сам буде сюжети робити? А Ілащук починає з "Док. фільмів". Пріорітети називається... Тільки людей пересварять
alisa-krisa
5693 дн. тому
U kogo horoshie organizatorskie sposobnosti??? U Zagorodnjuk??? Da ona zhe bazarnaya baba, kakoe ej mystectvo, kakie detskie festivali??? Ee organizatorskih sposobnostey hvatit dlya togo chtoby naorat na uborshic v ASB-2 ili chto-nit v etom rode. Vse eto smeshno. Prosto hotyat ubrat neugodnyh ludey, soderzhat kotoryh k tomu zhe net elementarnyh babok.
наблюдатель
5693 дн. тому
Я вообще не понимаю как можно говорить о Загороднюк как о директоре ТО????? хорошие организаторские способности это еще не повод для того, чтоб убирать таких талантливых людей как Дерюгин! Девочка, пригретая Одинцом достойная замена такому режиссеру!!! Куда катимся????
5693 дн. тому
Шановний Місцевий! Де ви побачили патос? І ще було б приємно, якби Ви назвали фільми, які роблять Новини, та їхню кількість. Новини роблять СВОЄ - документалісти - СВОЄ. І яку дотичність до теми статті (про фактичне знищення об'єднання докфільмів) має те, що фільми роблять й інші?
автор Ганна
5693 дн. тому
Перший канал зараз единий, де ще можливе транслювання фільмів про культуру, мистецтво, історію. Здебільшого український ефірний простір заповнений проросійськими програмами, серіалами і фільмами. Потрібно робити своє і про своїх!
місцевий
5693 дн. тому
Хороші фільми, до речі без директора і без об"єднання роблять і інші - новини наприклад,без зайвого пафосу, мовляв "ми працюємо на державу"!. Та за ті зарплати, які ми отримуємо - ми всі працюємо саме на державу. Так що пане Дерюгін - не прикривайтесь державністю.Звичайно, кандидатура Загороднюк - далеко не найкраща для об"єднання "мистецтво" У мистецтві овна нічого не мислить,хіба що у фінансах. Але і ви не праві.
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду