20:51
Середа, 3 Березня 2021

Видання Obozrevatel заявило, що його намагаються захопити рейдери (ОНОВЛЕНО)

1 179
Obozrevatel публічно звернувся до президента Володимира Зеленського, РНБО, колег-журналістів, дипломатичних представництв демократичних країн в Україні, а також до Вищої ради правосуддя, правозахисників і народних депутатів.
Видання Obozrevatel заявило, що його намагаються захопити рейдери (ОНОВЛЕНО)
Видання Obozrevatel заявило, що його намагаються захопити рейдери (ОНОВЛЕНО)

Видання Obozrevatel заявило, що його намагаються захопити рейдери. Воно звинуватило в цьому бізнесмена Павла Фукса. Про це йдеться на сайті видання.

Obozrevatel публічно звернувся до президента Володимира Зеленського, РНБО, колег-журналістів, дипломатичних представництв демократичних країн в Україні, а також до Вищої ради правосуддя, правозахисників і народних депутатів.

«Протягом двох років ми збирали інформацію про те, чиї борги скуповував Фукс, як йому діставалися підприємства, за що його заочно заарештували в Росії, чи дійсно в нього залишилися зв'язки з російськими спецслужбами. У відповідь Фукс подавав до суду на видання, і позов ми в підсумку "програли". Ми не згодні з рішенням суду, але готові "заплатити" за можливість писати правду. Ми готові, але не можемо. Ані він, ані його юристи не надали реквізити для виконання рішення суду, не звернулися до виконавчої служби, як це заведено в подібних ситуаціях», - повідомили у виданні.

У позові, про яке згадує Obozrevatel, йдеться про заборгованість у 300 тис. грн та відкриття провадження у справі про банкрутство. Суд 23 лютого ухвалив відкрити провадження про банкрутство, водночас розгляд справи ще не закінчено.

Видання заявляє, що йому штучно заважають сплатити «борг».

«Тому ми окремо звертаємося до Ради нацбезпеки і оборони з проханням звернути увагу на ще одну загрозу інформаційному ринку, яка слідує від п'ятої колони і недореформованої судової системи країни», - додали в Obozrevatel.

Шеф-редактор Obozrevatel Орест Сохар у коментарі «Детектор Медіа» заявив, що колектив побачив рішення суду лише три дні тому, фактично напередодні публікації заяви редакції.

«Причому отримали його не офіційно на пошту, а побачили рішення господарського суду в реєстрі. Наш юрист звернувся в суд і тоді ми отримали копію. Ми звичайно зверталися до представників пана Фукса задля того, щоб отримати реквізіти. Взагалі, є передбачений законом порядок виплати (коштів за рішенням суду - прим. ред). Зазвичай, це робиться через виконавчу службу. Фукс до виконавчої служби не звертався. У рішенні суду реквізитів отримувача не передбачено. Наші юристи спілкувалися з юристами Фукса, але вони також ніякого рішення не надали, лише передали, що нехай Бродський дзвонити Фуксу, інакше «ми у вас все заберемо», – заявив Сохар.

За словами Бродського, Фукс неодноразово «передавав привіти», суть яких зводилася до того, щоб ми перестали писати про його схеми. Коли це не спрацювало, за словами Бродського, він почав передавати умови – остання була така, що начебто Бродський винен Фуксу 2 мільйони доларів, бо саме стільки обійшлася йому «війна» проти Obozrevatel в судах.

«Ми не збираємося виходити за правову площину, дзвонити Фуксу ані Бродський, ані хтось з редакції йому не буде. Ми вважаємо, що це яскравий тест на те, як громадська думка, як влада відреагує на цей кейс. Тому що, фактично, всупереч законам та процедурам запускається дивний судовий процес, де, з одного боку, можна зрозуміти мотивацію сторони Фукса, але зовсім не зрозуміла позиція судді. Я не можу коментувати непублічну сторону цієї історії, яку я знаю, але скажем так: суддя не мав права приймати рішення про розгляд цієї справи, оскільки де факто і де юри ще не виникло питання примусового стягнення та банкрутства. Якби у нас були реквізити, і ми не змогли або не захотіли платити, тоді суддя теоретично міг би почати цю процедуру. Але сама подія ще не почалася: немає юридичного прецеденту, який би дозволив судді це рішення ухвалювати», – сказав Сохар.

Нагадаємо, колишній головний редактор Obozrevatel і політтехнолог Михайло Подоляк є антикризовим радником керівника Офісу президента України Андрія Єрмака.

3 березня нардеп Нестор Шуфрич заявив, що співробітники підсанкційних телеканалів «112 Україна», NewsOne и ZIK, які працюють зараз на також заблокованому Першому незалежному, планують створити ще один телеканал.

~insertother~



Читайте також
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1179
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду