20:54
Вівторок, 22 Жовтня 2019

Коломойський порадив Порошенку бути обережнішим у висловлюваннях щодо «1+1»

1 732
21 жовтня на телеканалі «1+1» вийшла програма про нібито причетність п'ятого президента України Петра Порошенка до підвищення тарифів у Вінниці.
Коломойський порадив Порошенку бути обережнішим у висловлюваннях щодо «1+1»
Коломойський порадив Порошенку бути обережнішим у висловлюваннях щодо «1+1»

Олігарх та власник телеканалу «1+1» Ігор Коломойський порадив Петру Порошенку бути обережнішим у висловлюваннях щодо нього та його телеканалу, про це він сказав у коментарі «Українській правді».

«Петру Олексійовичу треба дуже обережно висловлюватися на адресу "1+1" і бажано Коломойського, бо ми з ним почнемо розбирати все його героїчне минуле за 5 років», - сказав Ігор Коломойський.

У програмі на «1+1» йшлося про те, що електроенергію у Вінниці продає дочірня компанія «Вінницяобленерго» – «Енера Вінниця». 75% акцій «Вінницяобленерго» належать мільярдеру Костянтину Григоришину, а майже 25% - ICU, яку у програмі назвали «гаманцем Порошенка». Журналісти звинуватили п'ятого президента у причетності до підвищення тарифів у Вінниці.

У партії Петра Порошенка «Європейська солідарність» заявили, що телеканал «1+1» розповсюдив брехню і «пробив чергове моральне дно».

«У своїй черговій брехні вони звинуватили у підвищенні тарифів на водопостачання у місті Вінниці особисто п’ятого президента Порошенка, який у такий спосіб нібито особисто "шантажує" вінничан», - йдеться в заяві пресслужби партії.

У коментарі «Українській правді» Коломойський розповів, що у 2013-2014 рр. Порошенко, ще до того, як став президентом, начебто позичив Костянтину Григоришину через офшори 50 млн дол., а взамін він взяв під заставу акції «Вінницяобленерго».

«У кінці 2014 року чи десь на початку 2015 р. відбувся конкурс з продажу 25% акцій "Вінницяобленерго", які ще тоді знаходилися в Фонді держмайна. І коли одна з наших компаній брала участь, торгувалася, то Порошенко особисто мені обурювався, що "нафіга ти подався на цей конкурс, підняв мені ціну" і тому подібне. Особисто зізнався, що це його акції. Був вкрай цим незадоволений, це вже в якості президента. Тому, коли він каже, що не має до цього ніякого відношення. Ця компанія ("Енера Вінниця" – ред.) – це 100 відсотків його дочірнє підприємство, яке належить "Вінницяобленерго" чи тим же акціонерам, яким належить "Вінницяобленерго". І він має пряме відношення до підвищення тарифів», - вважає Ігор Коломойський.

Натомість у «Європейській солідарності» заявили, що «формування тарифів на комунальні послуги – це компетенція міської ради», а Петро Порошенко «не міг, не може, і не міг бути причетним до формування жодних тарифів».

«Суцільна брехня стала візитною карткою телеканалу Ігоря Коломойського. Така редакційна політика суперечить будь-яким стандартам журналістики», - вважають у партії Петра Порошенка.

Нагадаємо, що 24 березня на «1+1» вийшла програма «Українські сенсації», у якій Петра Порошенка звинуватили у вбивстві брата, шахрайстві, відмиванні грошей, ухиленні від податків, причетності його оточення до наркотрафіку та інших злочинів.

Тодішній голова парламентської фракції БПП Артур Герасимов заявив, що Петро Порошенко буде позиватися до «1+1» через «систематичну брехню в особливо великих розмірах, за поширення гігантських масштабів дезінформації, що завдають шкоди честі та гідності кандидата в президенти і президента». Сам Петро Порошенко назвав випуск «Українських сенсацій» про себе «шаленим обстрілом фейками».

Група «1+1 медіа» розцінила намір президента судитися як «тиск на незалежні засоби масової інформації та свободу слова» та заявила, що готова відстоювати свою правоту в суді і що «кожен факт, який був наведений у журналістському розслідуванні, підкріплений доказовою базою та свідками». Однак фактично випуск «Українських сенсацій» під назвою «50 відтінків Порошенка» містить низку припущень, які не підкріплені доказами.

Петро Порошенко пояснив, що подає позов проти каналу «1+1», аби «захистити українську державу від зазіхань найбільшого олігарха-втікача». І що це позов не проти журналістів, а проти каналу. Радник п'ятого президента Олег Медведєв тоді повідомив, що в позові не буде матеріальних претензій, а лише вимога спростування поширеної раніше інформації.

29 березня на той час генеральний директор групи «1+1 медіа» Олександр Ткаченко заявив про наміри подати позов до суду проти Петра Порошенкачерез його слова про «заляканих журналістів» каналу «1+1».

10 квітня Петро Порошенко, коментуючи конфлікт з Ігорем Коломойським та націоналізацію «ПриватБанку», заявив, що діяльність каналу «1+1» не має нічого спільного з журналістикою.

11 квітня Петро Порошенко без запрошення прийшов у прямий ефір програми «Право на владу» на «1+1». Він сказав, що прийшов у студію ток-шоу, щоб запросити Володимира Зеленського на дебати. Кандидати в прямому ефірі поговорили телефоном, але так і не змогли домовитися.

12 квітня Олександр Ткаченко знову заявив про наміри подати позов до суду проти Петра Порошенка через його слова про «заляканих журналістів» каналу «1+1», а також через його самовільну появу в студії «Права на владу» 11 квітня.

16 квітня ТОВ «Телерадіокомпанія “Студія 1+1″» подала позовну заяву у Печерський районний суд м. Києва до Петра Порошенка та ТОВ «Видавничий дім «Медіа-ДК» (юридична особа журналу і сайту «Новое время») про захист ділової репутації, зобов’язання спростувати недостовірну інформацію та відшкодування моральної шкоди.

У травні Коломойський заявив, що Порошенко програв президентські вибори 2019 року через те, що його електорат дивиться «1+1».

У жовтні 2019 «Європейська солідарність» звинуватила «1+1» у пропаганді в стилі «скабєєвських» шоу.

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1732
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2020 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду