Держдума РФ виявила порушення в BBC, «Голоса Америки» та «Радіо Свобода»

Держдума РФ виявила порушення в BBC, «Голоса Америки» та «Радіо Свобода»

18 Жовтня 2019
1936
18 Жовтня 2019
11:23

Держдума РФ виявила порушення в BBC, «Голоса Америки» та «Радіо Свобода»

1936
Комісія Держдуми з розслідування іноземного втручання у внутрішні справи РФ нібито виявила порушення російського законодавства з боку іноземних ЗМІ, а саме: «Радіо Свобода», «Настоящее время», «Медуза», російська служба ВВС, «МБХ Медіа» і «Голос Америки».
Держдума РФ виявила порушення в BBC, «Голоса Америки» та «Радіо Свобода»
Держдума РФ виявила порушення в BBC, «Голоса Америки» та «Радіо Свобода»

Про це після засідання 17 жовтня повідомив голова комісії Василь Піскарьов, передає російський «Інтерфакс».

За його словами, зазначені ЗМІ нібито порушили виборче законодавство в день тиші і в день​​голосування – 8 вересня.

Депутати вирішили передати матеріали про це Роскомнадзору і Генпрокуратурі, щоб ті вжили заходів реагування.

Крім того, комісія заслухала журналістські розслідування про іноземне втручання. Зокрема, перед депутатами виступив представник RT у Франції, РІА ФАН представило своє розслідування, виступив представник нової медіагрупи «Патріот», комісія також подивилася сюжет НТВ.

Василь Піскарьов уточнив, що депутати вивчать ці матеріали додатково, оскільки це «журналістське розслідування» і «вимагає додаткової перевірки» шляхом звернення до компетентних органів.

Нагадаємо, 27 вересня стало відомо, що комісія Держдуми з втручання у внутрішні справи Росії перевірить матеріали «Медузи», «Бі-бі-сі», «Голосу Америки», «Радіо Свобода» і «МБХ медіа». Тоді повідомлялося, що іноземним компаніям відповідно до закону «Про основні гарантії виборчих прав» заборонено брати будь-яку участь у передвиборній агітації. Якщо депутати Держдуми викриють «Медузу», ВВС або будь-яке інше іноземне видання в такій агітації, а правоохоронні органи і суд погодяться з цими претензіями, то виданню загрожує до 30 тис. руб. (11 тис. грн) штрафу, а редакторам і журналістам - до 3 тис. руб. (1,1 тис. грн).

Крім того, 6 серпня 2019 року німецька медіакомпанія Deutsche Welle відкинула закиди МЗС Росії та речниці відомства Марії Захарової в нібито втручанні у внутрішні справи РФ. Зокрема, російська сторона звинуватила німецького мовника у «закликах до протестів у Москві». У Deutsche Welle зазначили, що в жодному зі своїх оприлюднених матеріалів чи сюжетів не закликали брати участь у протестах в Росії.

4 вересня голова комісії російської Державної думи з розслідування втручання в справи РФ Василь Піскарьов сказав, що комісія хоче, щоб представник німецької медіакомпанії Deutsche Welle особисто взяв участь в обговоренні з питання щодо втручання у внутрішні справи Росії. Видання можуть позбавити акредитації в Росії, якщо працівник медіакомпанії не прийде на комісію. 
Генеральний директор німецької суспільно-правової медіакомпанії Deutsche Welle Петер Лімбурґ 5 вересня заперечив звинувачення російської сторони на адресу видання у втручанні у внутрішні справи РФ.

24 вересня голова комісії Василь Піскарьов повідомив, що в матеріалах німецького медіахолдингу Deutsche Welle комісія Держдуми угледіла порушення відразу декількох законів. Зокрема, депутати виявили там заклики виходити на неузгоджені з владою мітинги, агітацію під час виборів і виправдання екстремізму. Глава комісії пообіцяв відправити результати депутатської перевірки в Генпрокуратуру, ФСБ, МВС і Роскомнагляд, щоб ці відомства змогли покарати Deutsche Welle.

Фото: TVC.ru

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1936
Читайте також
Коментарі
2
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
netot
1733 дн. тому
Марк Галеотти: Путин — не тот, за кого его выдают: https://charter97.org/ru/news/2019/7/1/339687/
antiurod
1733 дн. тому
За 20 лет путинизма Кремль создал мощную пропагандистскую машину. Промывание мозгов идёт в круглосуточном режиме по всем подконтрольным Кремлю телеканлам и другим СМИ, и наносит очень много вреда обществу, потому что путинисты вводят в заблуждение людей, формируя лживую картину мира. У них есть задача - любым способом "обосновать", что президентом РФ должен быть только Путин, и он должен быть президентом как можно дольше. Внедряют разные мифы, вроде "Без Путина нет России", из пустого места лепят образ выдающегося лидера. Все СМИ, которые не хотят прогибаться под кремлёвскую мафию и славить Путина, жестоко преследуют.
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду