Роскомнагляд знайшов в роботі BBC World News «порушення російського законодавства»

Роскомнагляд знайшов в роботі BBC World News «порушення російського законодавства»

4 Березня 2020
1791

Роскомнагляд знайшов в роботі BBC World News «порушення російського законодавства»

1791
Федеральна служба РФ з нагляду в сфері масових комунікацій і зв'язку (Роскомнагляд) 3 березня повідомила, що виявила в роботі міжнародного суспільного інформаційного телеканалу BBC World News «порушення російського законодавства».
Роскомнагляд знайшов в роботі BBC World News «порушення російського законодавства»
Роскомнагляд знайшов в роботі BBC World News «порушення російського законодавства»

Про це повідомляє «Радіо Свобода».

У Роскомнагляді кажуть, що «порушення» полягали нібито у відсутності маркування контенту, що містить опис або зображення жорстокості і насильства; британський канал також викрили «в порушенні вимог закону про захист дітей від інформації, що завдає шкоди їхньому здоров’ю та розвитку».

Роскомнагляд повідомив, що склав адміністративні протоколи щодо інших виявлених «порушень». Протоколи вже передали в суд, засідання призначене на 12 березня 2020 року.

Нагадаємо, у липні 2019 року стало відомо, що у Великій Британії медіарегулятор Ofcom оштрафував російський державний телеканал іномовлення RT на 200 тисяч фунтів стерлінгів (близько 6 млн грн) за серйозні порушення правил неупередженості в семи випусках новин і програмах про поточні події. Регулятор заявив, що порушення RT, зокрема, включали новини про отруєння Сергія та Юлії Скрипаль у Солсбері та конфлікт у Сирії.

17 лютого 2020 року британський медіарегулятор Ofcom повідомив, що оштрафував на 20 тисяч фунтів стерлінгів компанію Baltic Media Alliance Limited за недотримання правил мовлення службою «НТВ-Мир Балтия». Ліцензіата також зобов’язали розповісти в ефірі про претензії Ofcom.

Як писав ДМ, 17 жовтня 2019 року Комісія Держдуми з розслідування іноземного втручання у внутрішні справи РФ нібито виявила порушення російського законодавства з боку іноземних ЗМІ, а саме: «Радіо Свобода», «Настоящее время», «Медуза», російська служба ВВС, «МБХ Медіа» і «Голос Америки». Зазначені ЗМІ нібито порушили виборче законодавство в день тиші і в день​​голосування – 8 вересня.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1791
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду