15:05
П'ятниця, 6 Вересня 2019

NewsOne оскаржив у суді рішення Нацради про позапланову перевірку

ТОВ «Новини 24 години» (логотип NewsOne) звернувся до Окружного адміністративного суду Києва з проханням визнати протиправним та скасувати рішення Національної ради з питань телебачення і радіомовлення про призначення позапланової перевірки телеканалу.
NewsOne оскаржив у суді рішення Нацради про позапланову перевірку
NewsOne оскаржив у суді рішення Нацради про позапланову перевірку

Про це 6 вересня повідомляється на сайті суду.

«ТОВ «Новини 24 години» (логотип NewsOne)  просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо призначення  позапланової виїзної перевірки телеканалу на предмет дотримання вимог закону України "Про інформацію"», – йдеться в повідомленні.

Суд зараз вирішує питання про відкриття провадження за даним адміністративним позовом. 

Нагадаємо, 9 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») за ознаки розпалювання ворожнечі щодо окремих груп українського суспільства в ефірах каналу протягом останнього часу. Таке рішення Нацрада ухвалила за результатами моніторингів ефіру каналу за останній час, у тому числі – ефірів за 8 липня, де обговорювалася ідея спільного з російським телеканалом «Россия» телемарафону «Надо поговорить» і його скасування. Результати перевірки Нацрада кілька разів переносила і планувала розглянути 5 вересня.

5 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії телеканалу NewsOne через систематичне розпалювання ворожнечі в ефірі каналу, за що NewsOne раніше вже отримав штраф, але не усунув порушень.

Нацрада також вирішила визнати розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті у висловлюваннях, які були поширені в ефірі каналу 06.06–08.07.2019. Розпалювання ворожнечі Нацрада вбачає у висловлюваннях Віктора Медведчука, Юрія Бойка в трансляції з’їзду «Опозиційної платформи – За життя» 11 червня, Олени Лукаш у програмі «Суб’єктивні підсумки» 1 липня, Андрія Лесика та Анатолія Могильова у програмі «Протистояння» 28 червня, Вадима Рабіновича у програмі «Великий вечір» 1 липня, Юрія Павленка, Вадима Рабіновича, Сергія Шабовти, ведучих Альони Зінченко і Олександра Шелеста в програмі Live 8 липня, Євгена Червоненка в програмі «Дикий Live» 8 липня, Іллі Киви у програмі «Тема» 8 липня. Зокрема, вони називали фашистами представників попередньої влади і їхніх прихильників, а також тих, хто виходив на мітинги проти каналу NewsOne.

Під будівлею Національної ради з питань телебачення і радіомовлення 5 вересня 2019 року на акцію протесту зібралися близько 50 активістів з вимогою заборонити мовлення телеканалів «112 Україна» і NewsOne та близько 100 людей, які підтримують ці канали. 

Як писав ДМ, 7 липня український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський державний канал «Россия» анонсували на 12 липня спільний телеміст під назвою «Надо поговорить». 8 липня телеканал скасував проведення анонсованого на 12 липня телемосту з російським каналом. Канал повідомив, що відмовився від проведення телемосту через «масову інформаційну атаку» та «прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких».

Читайте також

Фото: сайт Окружного адміністративного суду Києва 

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
403
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду