15:51
П'ятниця, 26 Липня 2019

У Британії російський RT оштрафували на 200 тисяч фунтів

У Великій Британії медіарегулятор Ofcom оштрафував російський державний телеканал іномовлення RT на 200 тисяч фунтів стерлінгів (близько 6 млн грн) за серйозні порушення правил неупередженості в семи випусках новин і програмах про поточні події.
У Британії російський RT оштрафували на 200 тисяч фунтів
У Британії російський RT оштрафували на 200 тисяч фунтів

Про це 26 липня повідомляє ВВС.

Регулятор заявив, що порушення RT, зокрема, включали новини про отруєння Сергія та Юлії Скрипаль у Солсбері та конфлікт у Сирії. Зазначається, що порушення сталися в семи програмах, які транслювались в період з березня по квітень 2018 року. Програми здебільшого стосувалися «політичних суперечок, включаючи позицію українського уряду щодо нацизму та поводження з ромами». Регулятор також доручив каналу сповістити глядачів про результати розслідування.

У RT, своєю чергою, спростували звинувачення в порушеннях та розпочали судове провадження проти постанови Ofcom. Регулятор заявив, що не буде застосовувати штраф до завершення провадження.

«Поки ми продовжуємо оскаржувати легітимність самих рішень щодо порушення, ми вважаємо, що розмір запропонованого покарання є особливо недоречним та непропорційним за власним результатом Ofcom», – наголошується в заяві RT.

Нагадаємо, у березні 2018 року регулятор телевізійного та радіомовлення Великої Британії Ofcom попередив російський державний телеканал іномовлення Russia Today, що його ліцензію може бути скасовано.

Читайте також

Фото: Getty images

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
295
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду