Роскомнагляд зажадав від німецького провайдера блокування доступу до сайту «Українського тижня»

Роскомнагляд зажадав від німецького провайдера блокування доступу до сайту «Українського тижня»

18 Липня 2019
1436
18 Липня 2019
14:50

Роскомнагляд зажадав від німецького провайдера блокування доступу до сайту «Українського тижня»

1436
Федеральна служба РФ з нагляду в сфері масових комунікацій і зв'язку (Роскомнагляд) звернулася до німецького провайдера Hetzner Online GmbH з проханням заблокувати доступ до сайту «Українського тижня» (tyzhden.ua), звинувативши видання в розповсюдженні нібито «екстремістського контенту» через публікацію від 2015 року «Міфи і легенди "Правого сектору"».
Роскомнагляд зажадав від німецького провайдера блокування доступу до сайту «Українського тижня»
Роскомнагляд зажадав від німецького провайдера блокування доступу до сайту «Українського тижня»

Про це 18 липня повідомив головний редактор «Українського тижня» Дмитро Крапивенко.

«Провайдер Hetzner Online GmbH отримав від Роскомнадзора повідомлення про те, що на сайті Тижня міститься інформація, яка закликає до екстремістських дій, що є порушенням законодавства РФ, а тому наш сайт має бути заблокований, доки ми не видалимо "екстремістський контент"», – заявив він.

За його словами, предметом претензії російських чиновників стала публікація від 2015 року «Міфи і легенди "Правого сектору"», яка не містила жодних закликів, а лише інформувала про «Правий сектор».

«Показове в цій історії інше: німецька приватна компанія слухняно виконує припис російської влади і вимагає від Тижня "відреагувати" на нього. Ми не будемо нічого доводити Роскомнадзору, а тим більше видаляти контент», – наголосив Дмитро Крапивенко.

Крім того, видання закликало Міністерство закордонних справ України звернути увагу на цей інцидент і провести відповідні консультації з німецькими дипломатами, щоб захистити українсько-німецькі економічні відносини.

«Наш кейс цікавий тим, що відкриває ще одну ділянку гібридної війни: російські органи під приводом боротьби з екстремізмом можуть розгорнути дискредитаційну кампанію і просто заблокувати українські ресурси, які орендують потужності в Німеччині, а можливо, і в інших європейських країнах», – зауважив головред «Українського тижня».

Нагадаємо, Федеральна служба РФ з нагляду в сфері масових комунікацій і зв'язку (Роскомнагляд) з 15 липня заблокувала доступ до українського інформаційного інтернет-видання «Петро і Мазепа».

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1436
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду