17:11
Середа, 28 Квітня 2021

Нацрада не дозволила каналу «Наш» мовити на ще одному супутнику

907
Канал вже здійснює мовлення на супутнику Astra.
Нацрада не дозволила каналу «Наш» мовити на ще одному супутнику
Нацрада не дозволила каналу «Наш» мовити на ще одному супутнику

ТОВ  «Наш 365» (канал «Наш») просило Національну раду з питань телебачення та радіомовлення переоформити ліцензію на мовлення у зв’язку зі зміною характеристик мережі мовлення і введення додаткового супутникового ретранслятора Amos3, однак Нацрада відмовила. Таке рішення регулятор прийняв на своєму засіданні 28 квітня.

Заступник голови Нацради Олег Черниш зазначив, що зауважень до документу у регулятора не має, однак він вирішив за переоформлення ліцензії не голосувати.

«Я завжди у таких випадках пропоную підтримати запропоновані зміни. Але ми тільки що розглянути три питання порушень цією компанією законодавства України. Для себе я вирішив, що не маю морального права голосувати за ще один супутниковий ретрансляцій для цього каналу», – зазначив Черниш.

Нагадаємо, також 28 квітня Нацрада винесла два попередження та два штрафи каналу «Наш» за наявність закликів до насильницької зміни конституційного ладу України, розв’язування агресивної війни, розпалювання національної.

Також пан Черниш звернув увагу, що на  супутнику Amos3 виходить канал ТОВ «Наша Прага» з логотипом «Максі-ТВ», який транслює канал «Наш».

Член Нацради Максим Онопрієнко зазначив, що у квітні в ефірі на обох супутниках йде один і той самий канал.

«Це спроба внести нас в оману, бо ще до прийняття рішення з цього питання, канал транслює свій контент з обох супутників», – сказав Онопрієнко.

Голова Нацради Ольга Герасим’юк підтримала колегу і зазначила, що вона не готова голосувати за переоформлення

Директорка каналу «Наш» Олена Рудік у свою чергу сказала, що «Максі ТВ» купує програми у каналу «Наш».

Однак більшість членів Нацради переоформлення ліцензії не підтримали, «за» проголосував лише Олександр Ільяшенко.

Нагадаємо, «Наш» отримав два попередження від Нацради і штраф понад 200 тисяч гривень через ефір з представником так званої «ЛНР» Родіоном Мірошником, ролик «Наша (не)залежність? Наш покаже» та голосування «Володимир Путін заслуговує на Нобелівську премію миру?».

Ілюстрація: Скріншот



Читайте також
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
907
Переглядів
Коментарі
Код:
Ім'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду