19:11
Вівторок, 8 Вересня 2020

Пов’язана з Палицею волинська ТРК «Аверс» придбала телеканал «Рівне 1»

4 334
Волинська телерадіокомпанія «Аверс», яку пов’язують з народним депутатом, лідером партії «За майбутнє» Ігорем Палицею, стала власницею телерадіокомпанії «Рівне 1» з Рівного. Зміна власника й директора «Рівне 1» відбулася 2 вересня.
Пов’язана з Палицею волинська ТРК «Аверс» придбала телеканал «Рівне 1»
Пов’язана з Палицею волинська ТРК «Аверс» придбала телеканал «Рівне 1»

За даними єдиного державного реєстру, власником 100% статутного фонду ТОВ «ТРК “Рівне 1”» стало ДП «ТРК “Аверс”» ВАТ «Корпорація “Аверс”». ТРК «Аверс» до 2017 року належала луцькому медіабізнесмену Олегові Величку. Але у 2017 році її придбала новостворена київська компанія «Либідь сервіс», яка, ймовірно, пов’язана з народним депутатом, соратником Ігоря Коломойського Ігорем Палицею. Власниками цієї компанії та, відповідно, кінцевими бенефіціарами «Аверсу» є Олександр Луцак і Володимир Коробко з Луцька — представники воєнізованого громадського формування «Варта порядку», пов’язаного з Ігорем Палицею, та дві київські юристки з юридично-консалтингової компанії Law Business Consulting — Людмила Осикіна з Київської області (вона також була членом правління ПАТ «Київгума», яке пов’язують з Ігорем Коломойським і Геннадієм Боголюбовим) і Тетяна Лисак.

Раніше рівненською ТРК «Рівне 1» порівну володіли медіабізнесмен Віктор Данилов (засновник і власник видавничого дому «Ого») і пивоварна компанія «Рівень ЛТД» бізнесмена Маріяна Годи та його партнерів. Утім, кінцевою бенефіціарною власницею була вказана Надія Мімра з Миколаєва – вона де-юре контролює понад 80% ТОВ «Рівень ЛТД».

Директором «Рівне 1» замість Віктора Данилова стала Людмила Дуніна – засновниця і головна редакторка рівненського глянцевого журналу Valiazh.

Місяць тому рівненські ЗМІ повідомили про ймовірний продаж телеканалу «Рівне 1» Ігорю Палиці за один мільйон доларів. У коментарі виданню «Четверта влада» співвласник телеканалу Маріян Года сказав, що ця інформація є чутками, але перемовини з паном Палицею ведуться й офіційно угода може відбутися після 17 серпня.

«Перемовини ідуть, але поки здєлка не відбулася. Чутки дещо перебільшують. Якщо це відбудеться, якщо зійдемся по всіх нюансах, бо ж багато питань є, якщо порозуміємся і відбудеться – повідомимо», – сказав тоді він. Ціну в один мільйон доларів він назвав чутками і сказав, що про суму не готовий говорити. Він пояснив продаж каналу його неприбутковістю.

За словами Маріяна Годи, крім Ігоря Палиці, телеканалом «Рівне 1» цікавилися й інші бізнесмени, близькі до політики. Хто саме, він не розповів. На запитання, чи цікавився телеканалом бізнесмен Віктор Шакирзян, голова ГО «Рівне разом» та ймовірний кандидат у мери Рівного, пан Года сказав: «Якби так він відверто ні, але вони купили “Ритм». «Четверта влада» звернула увагу, що нещодавно бенефіціарним власником рівненського телеканалу «Ритм» став бізнес-партнер Віктора Шакирзяна, забудовник Роман Курис. Його внесок до статутного капіталу «Ритму» становить 92%.

Очолювана Ігорем Палицею партія «За майбутнє» висунула в мери Рівного колишнього народного депутата Юрія Вознюка. Рівненський анонімний телеграм-канал «Штірліц» опублікував фото нової очільниці «Рівне 1» Людмили Дуніної та кількох інших жінок з агітаційною продукцією Юрія Вознюка, зазначивши, що це фото з її фейсбуку. Однак на сторінці пані Дуніної в публічному доступі немає таких фото.

~insertother~

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
4334
Переглядів
Коментарі
Код:
Ім'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду