14:32
П'ятниця, 22 Червня 2018

У телеканалу NewsOne змінився власник

Телеканал NewsOne змінив структуру власності. Замість народного депутата Євгена Мураєва власником ТОВ «Новини 24 години» (юридична особа каналу) стало швейцарське акціонерне товариство MW Investment AG, а кінцевим бенефіціарним власником у реєстрі зазначений Володимир Мураєв – батько Євгена Мураєва.
У телеканалу NewsOne змінився власник
У телеканалу NewsOne змінився власник

Протягом місяця структура власності телеканалу змінювалася тричі, пише «Медіаняня» з посиланням на Opendatabot. 31 травня замість Євгена Мураєва власником компанії став Володимир Мураєв. 5 червня замість Володимира Мураєва – компанія «Демосена Інвестментс Лтд», яка того ж дня була змінена на АТ «МВ Інвестмент АГ» (MW Investment AG).

«Детектору медіа» поки що не вдалося зв’язатися з Євгеном Мураєвим, щоб отримати його коментар.

Тиждень тому видання «Вести» з посиланням на власні джерела повідомило, що інформаційні телеканали «112 Україна» і NewsOne змінили власників, і новим власником нібито став Віктор Медведчук. Однак сам Віктор Медведчук у коментарі «Вестям» це спростував. Євген Мураєв також не підтвердив продаж каналу. Того ж дня в інтерв’ю виданню «Новое время. Бизнес» Євген Мураєв заявив, що не планує продавати канал і не отримував останнім часом таких пропозицій. У розмові журналіст декілька разів запитував народного депутата про можливість продажу саме Віктору Медведчуку.

Стосовно телеканалу «112 Україна», то його структура власності змінилася у квітні 2018 року, і в ній теж з’явилася швейцарська компанія. До числа власників телекомпаній, що мовлять з логотипом «112 Україна», увійшло швейцарське акціонерне товариство «Плірофоріес АГ», а кінцевим бенефіціарним власником у реєстрі зазначений громадянин Німеччини Едуард Катц. 31 травня 31 травня посаду генерального продюсера телеканалу «112 Україна» залишив Сергій Логунов. Замість нього генпродюсером став Артем Марчевський.

Колишній креативний продюсер «112 Україна» Віктор Зубрицький, якого «Вести» назвали представником колишнього власника каналу Андрія Подщипкова, заявив «Вестям»: «Телеканал действительно продан — мне надоело сражаться с ветряными мельницами в лице Нацсовета: постоянные попытки цензурировать канал или закрыть, попирая основные свободы, в т. ч. свободу слова, вылились в мое желание передать актив иностранной компании, чтобы европейские и американские юристы смогли увидеть воочию беззаконие украинской власти. Я выбрал швейцарскую компанию, владельцем которой является гражданин Германии Эдуард Катц, — только неолигархическая структура собственности сможет гарантировать независимую и объективную информполитику». Він відмовився назвати суму та інші обставини угоди, але уточнив, що в угодах «никакого Медведчука нет, как не было ранее Захарченко, Арбузова и еще нескольких «владельцев» канала».

«Детектор медіа» кілька днів тому звернувся по коментар до Віктора Зубрицького з проханням пояснити, в якості кого він вів перемовини про продаж каналу (адже Андрій Подщипков ще влітку 2016 року вибув зі структури власності каналу), але поки не отримав його відповіді.

Ймовірний продаж телеканалу NewsOne обговорюється вже більше року. У січні 2017 року тоді ще генеральний продюсер каналу (на випробувальному терміні) Дмитро Носіков повідомив «Детектору медіа», що топ-менеджмент компанії знаходиться в стадії переговорів з потенційним покупцем або інвестором каналу.

Згодом «Детектору медіа» з власних джерел стало відомо, що до каналу можуть бути причетні олігарх Рінат Ахметов і Сергій Тарута. В інтерв’ю «Детектору медіа» пан Мураєв цю інформацію спростував і заперечив вплив на канал фінансово-промислових груп або влади.

У листопаді 2017 року в ЗМІ з'явилась інформація, що канал нібито фінансує власник «1+1 медіа» Ігор Коломойський. У публікаціях, зокрема, стверджувалося, що медіагрупа начебто частково профінансувала створення нового ток-шоу «Український формат», перший випуск якого з’явився на NewsOne 15 листопада. Внесок «1+1 медіа» начебто полягав у витратах на створення студії в шостому павільйоні Кіностудії ім. Довженка, проведенні зйомок та організації рекламної кампанії з використанням великої кількості білбордів. Внеском телеканалу NewsOne стала робота ведучих та розробка загального сценарію програми. Зазначимо, що зараз більшість із цих публікацій ЗМІ не відкриваються.

У відповідь група «1+1 медіа» поширила заяву, що вона не купувала телеканал NewsOne. Канал також спростував повідомлення ЗМІ про продаж.

Згодом «Детектору медіа» вдалося з'ясувати, що консультантном творчої групи ток-шоу «Український формат» на NewsOne виступають політтехнологи Володимир Грановський і В'ячеслав Піховшек. Пан Грановський у минулому співпрацював і, можливо, співпрацює й зараз, з Віктором Медведчуком і Дмитром Фірташем.

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3401
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати
Чи подобається вам поточний формат
Так, подобається!
Ні, не подобається!
Я не підписаний на розсилку «Детектор медиа»!
Коментар, або свій варіант:
Чи подобається вам поточний формат
Так, подобається!
7.7% (1)
 
Ні, не подобається!
15.4% (2)
 
Я не підписаний на розсилку «Детектор медиа»!
76.9% (10)
 
Коментар, або свій варіант:
0.0% (0)
 
Загалом відповідей: 13
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop