Нацрада буде через суд стягувати штрафи з СТБ, «Радио Вести» і «Європа плюс Дніпро»

Нацрада буде через суд стягувати штрафи з СТБ, «Радио Вести» і «Європа плюс Дніпро»

19 Серпня 2017
1589
19 Серпня 2017
18:21

Нацрада буде через суд стягувати штрафи з СТБ, «Радио Вести» і «Європа плюс Дніпро»

1589
17 серпня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила звернутися до суду з позовами про стягнення штрафів з трьох мовників, щодо яких Нацрада застосувала санкцію штрафу: телеканал СТБ, «Радио Вести» і радіостанція «Європа плюс Дніпро».
Нацрада буде через суд стягувати штрафи з СТБ, «Радио Вести» і «Європа плюс Дніпро»
Нацрада буде через суд стягувати штрафи з СТБ, «Радио Вести» і «Європа плюс Дніпро»

«Радио Вести» (ТОВ «ТРВК “Мастер”) і «Європа плюс Дніпро» (ТРК «Скіфія» у формі ТОВ) були оштрафовані за порушення квоти ведення передач українською мовою: «Радио Вести» – на суму 39 600 грн, «Європа плюс Дніпро» – 33 600 грн (ці суми становлять 5% їхніх ліцензійних зборів).

Телеканал СТБ отримав штраф за трансляцію програм та передач або їх відеосюжетів, що можуть завдати шкоди фізичному, психічному чи моральному розвитку дітей та підлітків, на суму 1 654 688 грн (10% ліцензійного збору).

Усі три мовники не сплатили штрафів, оскільки оскаржують їх у суді. Зокрема, у справі за позовом СТБ, як писав «Детектор медіа», суд призначив судову експертизу для оцінки контенту, і наразі сторони очікують її результатів.

Заступниця голови Нацради Уляна Фещук пояснила, для чого потрібні рішення Нацради про звернення до суду: «Усі компанії оскаржують рішення Нацради про накладення штрафу. Але з метою дотримання вимог Кодексу про адміністративні правопорушення та Кодексу про адміністративне судочинство ми повинні прийняти рішення про стягнення штрафу для того, щоб не пропустити строки. Тобто ми порушимо судові справи, але вони будуть зупинені до вирішення в суді питання про правомірність накладення відповідної санкції».

На попередньому засіданні 27 липня Нацрада вирішила через суд стягувати з радіо «Шансон» штраф у розмірі 294 тис. 360 грн за трансляцію пісні з пропагандою і популяризацією Військово-морського флоту держави-агресора. «Шансон» теж не сплатив штраф, бо оскаржує його в суді.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1589
Читайте також
28.07.2017 14:00
Галина Петренко
5 896
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Підтримай нас! Стань частиною проєкту!
Щодня наша команда готує для вас найсвіжі та незалежні матеріали. Ми будемо надзвичайно вдячні за будь-яку вашу підтримку. Ваша підтримка – це можливість зробити ще більше!
Підтримати нас
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду