16:59
П'ятниця, 2 Червня 2017

Нацрада вилучила телеканал Travel and Adventure зі списку дозволених для ретрансляції

1 червня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вилучила з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, телеканал Travel and Adventure, естонська ліцензія якого втратила чинність.
Нацрада вилучила телеканал Travel and Adventure зі списку дозволених для ретрансляції

Телеканал Travel and Adventure було додано до Переліку іноземних програм 1 жовтня 2015 року. Підставою для цього була ліцензія на телевізійне мовлення естонської компанії Telcom Trading OU, яку їй видав 16 липня 2015 року естонський регулятор. Нацрада виявила на сайті естонського регулятора інформацію, що ще 7 вересня 2015 року ліцензію було анульовано.

За підтвержденням європейської юрисдикції телеканалу Нацрада звернулася як до естонського регулятора, так і до дистрибутора телеканалу в Україні ТОВ «Стоун медіа».

В естонському регуляторному органі Нацраді відповіли, що ліцензія Telcom Trading OU на телевізійну трансляцію телеканалу Travel and Adventure була видана 16 липня 2015 року. Але 7 вересня 2015 року дію ліцензії було припинено у зв’язку з відмовою ліцензіата розпочати мовлення. На сьогодні ліцензія вже не є дійсною.

Дистрибутор пообіцяв до 30 квітня надати Нацраді копію документів, які засвідчують європейську юрисдикцію каналу, але Нацрада так і не отримала цих документів.

Водночас Нацрада виявила на офіційному сайті Роскомнагляду (російський регулятор), що телеканал Travel and Adventure має ліцензію на здійснення телевізійного мовлення від 9 листопада 2012 року, видану російському ТОВ «Дельта телевіжн».

Оскільки в телеканалу Travel and Adventure відсутні дозвільні документи країни ЄС або країн, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, Нацрада вирішила вилучити його з переліку іноземних програм, дозволених для ретрансляції в Україні.

Після внесених 1 червня змін Перелік іноземних програм (так званий «список адаптованих каналів») налічує 161 іноземних телеканал, у тому числі чотири – російські (з юрисдикцією РФ).

Попередні зміни до списку були внесені 18 травня, коли Нацрада додала до нього британський телеканал TravelXP.

20 квітня Нацрада вилучила з переліку російський телеканал з анульованою латвійською ліцензією Multimania TV і додала до переліку три європейські телеканали Sea TV, Fight Channel World HD і Tele 5.

23 лютого Нацрада вилучила з переліку російський телеканал «Охотник и рыболов» і додала до переліку європейські телеканали Vivid Touch і Gametoon Box. 9 лютого, Нацрада додала до переліку чотири європейські телеканали Novela TV, Water Planet, Sport 1 (Baltic), Sport 2 (Baltic) і вилучила з переліку телеканал Fox Crime.

А в січні Нацрада вилучила з переліку російський телеканал «Дождь» і тимчасово на три місяці припинила ретрансляцію на території України телеканалу «Телеклуб», який має юрисдикцію Німеччини.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1205
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop