У Росії оголосили видання The Moscow Times «небажаною організацією»

У Росії оголосили видання The Moscow Times «небажаною організацією»

10 Липня 2024
644
10 Липня 2024
19:19

У Росії оголосили видання The Moscow Times «небажаною організацією»

644
Генпрокуратура РФ заявили, що робота видання спрямована на «дискредитацію рішень керівництва Росії у зовнішній і внутрішній політиці».
У Росії оголосили видання The Moscow Times «небажаною організацією»
У Росії оголосили видання The Moscow Times «небажаною організацією»

Генеральна прокуратура Росії оголосила видання The Moscow Times небажаним на території РФ. Повідомлення про це 10 липня з'явилось на сайті відомства, повідомляє Meduza.

У прокуратурі заявили, що робота видання спрямована на «дискредитацію рішень керівництва Російської Федерації як у зовнішній, так і внутрішній політиці».

В установі зазначили, що засновником та власником The Moscow Times є громадянин Нідерландів, який водночас керує іноземними неурядовими організаціями Stichting Potamos, Stichting 2 Oktober та TVR Studios B.V. (власник телеканалу «Дождь»).

Ім'я власника видання в повідомленні не наводиться, але ймовірно, що це медіаменеджер Дерк Сауер, вказаний як директор двох перших згаданих організацій, пише Meduza.

У прокуратурі додали, що раніше домоглися блокування сайту The Moscow Times у Росії «у зв'язку із систематичним розміщенням публікацій, які містять недостовірну суспільно значиму інформацію, спрямовану на дискредитацію діяльності органів державної влади нашої країни щодо проведення спеціальної військової операції (так влада Росії називає вторгнення в Україну. — Прим.)».

У відомстві зазначили, що The Moscow Times на постійній основі взаємодіє з виданнями «Meduza», «The Insider», «Важные истории», «Радіо Свобода», які раніше також оголосили «небажаними організаціями».

Нагадаємо, 18 червня Європейський суд з прав людини визнав, що Росія порушила Європейську конвенцію з прав людини, визначивши кілька іноземних організацій як небажані та переслідуючи власних громадян за зв’язки з цими організаціями.

Раніше генпрокуратура Росії внесла до списку «небажаних організацій» видання Sota Media. Редакція заявила, що продовжить роботу в РФ, попри «небажаний» статус. Такий статус у Росії також мають німецький медіапроєкт «Dekoder», український Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим», розслідувачі «Conflict Intelligence Team», видання «Новая газета. Европа», видання «Медуза», корпорація «Радіо Вільна Європа / Радіо Свобода» та інші.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
644
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду