У Росії визнали видання Sota Media «небажаною організацією»

У Росії визнали видання Sota Media «небажаною організацією»

17 Травня 2024
485
17 Травня 2024
09:21

У Росії визнали видання Sota Media «небажаною організацією»

485
Редакція заявила, що продовжить роботу в РФ, попри «небажаний» статус.
У Росії визнали видання Sota Media «небажаною організацією»
У Росії визнали видання Sota Media «небажаною організацією»

Генпрокуратура Росії внесла до списку «небажаних організацій» видання Sota Media. Про це повідомляє видання «Настоящее время» з посиланням на телеграм-канал прокуратури.

Прокуратура стверджує, що матеріали Sota Media нібито «є нічим іншим, як відвертими спробами дестабілізувати соціально-політичну ситуацію в Росії, спотворити обставини, що відбуваються в житті країни, створити напругу та роздратування в суспільстві». Орган заявляє, що Sota «регулярно поширювала матеріали, які дискредитують дії органів державної влади та армії РФ».

«Керівництво Sota media, члени якого є громадянами західних країн та їх резидентами, діє за завданням іноземних неурядових організацій SIA TV Rain та The Insider (Латвія), діяльність яких уже визнана небажаною на території нашої країни, а також активно взаємодіє із включеною до реєстру іноземних агентів організацією "Медиапроект "ОВД-Инфо"», — йдеться у повідомленні генпрокуратури РФ.

Редакція Sota Media у відповідь заявила, що не має стосунку до телеканалу «Дождь», видання Insider та інших «західних кураторів», і повідомила, що продовжить свою роботу в Росії, попри статус «небажаної організації». «Ми, безумовно, є противниками війни та путінського режиму і дотримуємося в роботі об'єктивних журналістських стандартів. Ця робота буде продовжена», — заявили в редакції.

Як пише «Настоящее время», нині до списку «небажаних» у Росії внесли понад 150 організацій. Перебування у списку означає, що організації заборонено працювати в країні, а громадянам Росії заборонено співпрацювати з нею під загрозою кримінального переслідування. За співробітництво з «небажаними організаціями» та їх фінансування в Росії передбачено кримінальну відповідальність — до п'яти років позбавлення волі.

Нагадаємо, раніше Мін'юст Росії вніс корпорацію «Радіо Вільна Європа» / «Радіо Свобода» до переліку «небажаних» організацій на території країни.

Згодом очільник РФ Володимир Путін підписав закон, який забороняє російським громадянам та компаніям розміщувати свою рекламу на сайтах, у соцмережах, блогах та інших ресурсах «іноземних агентів».

Фото ілюстративне: Shutterstock

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
485
Читайте також
11.06.2024 08:43
Мар'яна Зінченко
«Детектор медіа»
928
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду