Сюмар про роботу Прямого: Хотілося б якісної журналістики, але змушені виживати в цих умовах

Сюмар про роботу Прямого: Хотілося б якісної журналістики, але змушені виживати в цих умовах

21 Січня 2022
2943
21 Січня 2022
16:45

Сюмар про роботу Прямого: Хотілося б якісної журналістики, але змушені виживати в цих умовах

2943
Також Вікторія Сюмар розкритикувала посилення державного мовлення за рахунок збільшення фінансування з бюджету каналів «Дом» та «Рада».
Сюмар про роботу Прямого: Хотілося б якісної журналістики, але змушені виживати в цих умовах
Сюмар про роботу Прямого: Хотілося б якісної журналістики, але змушені виживати в цих умовах

Нардеп «Європейської солідарності» Вікторія Сюмар, коментуючи ефіри Прямого каналу, заявила, що їй хотілося б бачити «більше якісної журналістики».

В інтерв’ю «Цензор.нет» Сюмар розкритикувала інформаційні ресурси Ігоря Коломойського, які, на її думку, працюють як супровід президента Володимира Зеленського і партії «Слуга народу».

«Абсолютно не соромлячись. Взагалі забули, що таке, там, етика, стандарти… Це взагалі якісь слова з минулого», – каже Сюмар.

Однак журналісти «Цензора» згадали про ефіри Прямого каналу, мовляв, якщо його подивитись, «там таке можна почути…».

У відповідь нардепка заявила, що мовник змушений виживати у поточних умовах: «Змушені виживати в цих умовах. Хоча мені хотілося б справді якісної журналістики…».

Журналісти уточнили, чи йдеться тут про принцип «агітка на агітку», на що Сюмар відповіла: «І це біда. І вони (вочевидь, влада, – ДМ) в цьому будуть випереджати. Але на цьому етапі вже йде боротьба холодильник проти телевізора, і холодильник перемагає. Ми це бачимо по соціології».

Також Сюмар розкритикувала посилення державного мовлення за рахунок збільшення фінансування з бюджету каналів «Дом» та «Рада».

«Розумієте, вони – влада. У них є ресурс. Вони телеканалу "Дом" виділили мільярд. Державних грошей, наших з вами. І всі мовчать! От попробували б ми, навіть у 2014 році, це зробити! Так на нас всі кричали: "Роздержавлення! Це приватне!". А тут – раз! – і на телеканал "Рада" – 400 мільйонів! "А, нє вопрос"… Слухайте, в півмільйона гривень в день обходиться оця галіматья, яка там іде для "ізбіванія" опозиції. Реакція така: "Та, ну хай іде, це ж не у мене з кишені витягнули…».

5 листопада 2021 року медійники, журналісти, громадські діячі та народні депутати створили новий медіахолдинг «Вільні медіа», який придбав у Петра Порошенка 100% корпоративних прав каналу Прямий та 5 каналу. Причиною створення медіахолдингу був названий антиолігархічний закон, який підписав 5 листопада 2021 року президент Володимир Зеленський.

Відповідно до вимог антикорупційного законодавства, нардепи передали свої акції в управління трудовим колективам мовників, які і стали «найбільшим акціонером».

«Детектор медіа» писав, що згідно з реєстром, 10% і далі належать компаніям Порошенка. Зокрема, по 5% належить ТОВ «Телеканал Прямий» та підприємству з іноземними інвестиціями у формі ТОВ «Телерадіокомпанія НБМ» (одна з компаній-власників ліцензії 5 каналу). Кінцевим бенефіціарним власником і першої, і другої є Порошенко.

Однак «Вільні медіа» стверджують, що Порошенко та підконтрольні йому структури не мають права власності на корпоративні права відповідних телеканалів.

Скріншот відео: «Радіо Свобода»

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2943
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду