14:48
Понеділок, 15 Лютого 2021

4 канал заперечує інформацію про причетність ОПЗЖ до фінансування каналу

3 321
4 канал заперечує інформацію про причетність ОПЗЖ до фінансування каналу
4 канал заперечує інформацію про причетність ОПЗЖ до фінансування каналу

У коментарі «Детектору медіа» генеральний продюсер 4 каналу Владислав Бичек заперечив інформацію джерел «ДМ» про те, що фінансування каналу може бути пов’язане з однією з груп впливу в ОПЗЖ.

«Це не відповідає дійсності. В мене, як генпродюсера, є лише два інвестори – Андрій Мисик та Андрій Кісера», – сказав він.  

У коментарі «Детектору медіа» перший заступник голови Національної ради з питань телерадіомовлення Валентин Коваль зазначив, що, якщо канал має прихованих інвесторів, навряд про це вдасться дізнатися напряму з документів, поданих до Нацради.

«До 31 березня ми маємо отримати інформацію про структуру власності кожного з мовників і тоді зможемо щось сказати. Хоча прізвища, які подають зазвичай у документах, напряму не можуть бути пов’язані з тими чи іншими силами, якщо це не якісь перші особи політичної сили. Можливо, щось дізнаємося, але я не впевнений, що це так напряму буде з’ясовано», – сказав він.

«Детектор медіа» також запитав у колишньої членкині Нацради Уляни Фещук, хто є інвестором каналу та чи правда, що інтереси 4 каналу в Нацраді представляли ті ж люди, що і інтереси каналів Медведчука, як стверджують наші джерела. 

«Я нічого про це не чула. Але ж ви розумієте, що крім офіційних документів, ніхто нічого в Нацраду не подає. Щодо інформації, що 4 канал у Нацраді представляли ті ж люди, що й інтереси каналів Медведчука, можу сказати, що канали часто наймають юристів, які займаються питаннями медіа, тож це ні про що не говорить», – зазначила вона.

4 канал пов’язують із медійником і колишнім народним депутатом Дмитром Добродомовим. У червні 2019 року генпродюсер каналу Владислав Бичок розповів ДМ, що Добродомов допомагає розвивати телеканал порадами, а з вересня 2020 року сам уже колишній нардеп повернувся в ефір як ведучий

Дмитро Добродомов очолював львівську газету «Інформатор», а з 2010 року — телеканал ZIK (тоді ще регіональний), який належав бізнесмену Петрові Димінському. 2012 року балотувався до Верховної Ради за мажоритарним округом, але не пройшов. 2013 року заснував і очолив партію «Народний контроль» і водночас вів розслідувальний телепроєкт із такою самою назвою на каналі ZIK. Згодом канал звинуватив Добродомова у привласненні бренду, хоча той запевняв, що назва руху з’явилася раніше

2014 року Добродомов знов балотувався на мажоритарному окрузі у Львові як самовисуванець, цього разу успішно. У 2014—2015 роках був членом фракції «Блок Петра Порошенка», з якої вийшов перед тим, як балотувався на посаду мера Львова. 

У 2019 році балотувався на посаду президента України від партії «Громадський рух "Народний Контроль"», але зняв свою кандидатуру на користь Анатолія Гриценка. У тому ж році балотувався до парламенту від «Громадянської позиції» (№2 у списку), але партія не подала 5% бар’єр.

Нагадаємо, офіційно власниками ТОВ «ТРК "Інтеррадіо"» є Андрій Кісера та Андрій Мисик – члени політради партії «Народний контроль». Вони також є співвласниками супутникового каналу RTI та львівського НТА, а 2018 року запустили ще один — Ukrlive, пов’язаний з 4 каналом.

Раніше  «Детектор медіа» зазначив, що, за інформацією наших джерел, фінансування каналу може бути пов'язане з однією з груп впливу в ОПЗЖ. Опосередкованим аргументом на підтвердження цієї версії може бути регулярне запрошення Добродомова в ефір телеканалу «Інтер» у 2015—2019 роках. 



Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3321
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду