17:45
Понеділок, 8 Жовтня 2018

«112 Україна» попросив міжнародні організації висловитися щодо можливого припинення мовлення каналу

Телеканал «112 Україна» направив до низки міжнародних організацій, що опікуються захистом прав журналістів, звернення щодо постанови Верховної Ради України про можливі санкції до семи компаній, яким належать ліцензії телеканалів «112 Україна» та NewsOne.
«112 Україна» попросив міжнародні організації висловитися щодо можливого припинення мовлення каналу
«112 Україна» попросив міжнародні організації висловитися щодо можливого припинення мовлення каналу

Про це йдеться на сайті «112 Україна».

Телеканал стверджує, що протягом всього періоду свого існування «дотримується принципів журналістської роботи, на рівних правах надає можливість для висловлення своєї позиції всім українським політикам, представникам органів влади та незалежним експертам, а також принципово не уникає висвітлення болючих політичних та соціальних тем, і що саме така позиція телеканалу викликає і викликатиме спротив з боку окремих політиків та політичних сил».

 «На жаль, сьогодні телеканал "112 Україна" змушений констатувати неможливість самостійного захисту своїх прав за допомогою правових інструментів і те, що незабаром це може призвести до припинення мовлення каналу. Тому звертаємося до Вас із проханням висловити свою позицію щодо захисту нашого права на професію, права людей отримувати об'єктивну інформацію, а також права на свободу вираження поглядів, права мислити і говорити вільно», – йдеться у зверненні генерального директора каналу Єгора Бенкендорфа.

Листи було скеровано до президента Європейської комісії Дональда Туска, верховного представника Європейського Союзу в закордонних справах та політиці безпеки Федеріки Могеріні, генерального секретаря Ради Європи Турбйорна Ягланда, президента Парламентської Асамблеї Ради Європи Ліліан Морі-Паск’є, голови Комітету міністрів Ради Європи Марії Пейчинович-Бурич, верховного комісара ООН з прав людини Мішель Бачелет, координатора програм щодо Європи та Центральної Азії Комітету захисту журналістів Ніни Огнянової, генерального секретаря Міжнародної Федерації журналістів Ентоні Беланжера.

Крім того, звернення було відправлено до міжнародних організацій Human Rights Watch, Freedom House, Amnesty International, «Репортери без кордонів» і до Європейської федерації журналістів.

Як повідомляв «Детектор медіа», 4 жовтня Верховна Рада прийняла постанову, якою схвалила пропозиції санкцій щодо семи компаній, яким належать ліцензії телеканалів «112 Україна» та NewsOne. Свої пропозиції парламент скерує до Ради національної безпеки та оборони України, яка може розглянути їх і винести своє рішення про санкції, яке далі вводиться в дію указом Президента України. Деякі медіаексперти в коментарях «Детектору медіа» назвали рішення парламенту наслідком «неефективної роботи Нацради».

Читайте також

Нагадаємо, 29 серпня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила оголосити телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») попередження за випуск програми «Світова політика з Олегом Волошиним», у якій ведучий, на думку Нацради, популяризував органи держави-агресора, даючи оцінку діям Росії в Сирії.

20 вересня Нацрадапризначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») через висловлювання низки ведучих і гостей ефіру про війну на Донбасі, Андрія Парубія та автокефальну церкву.

Крім того, 20 вересня на сайті парламенту було зареєстровано петицію про припинення діяльності «112 Україна» та NewsOne. Вже за 10 днів вона набрала необхідні 25 тис. підписів для подальшого розгляду. Автор петиції – Артур Переверзєв. У ній телеканали «112 України» та NewsOne названі «інформаційними активами Кремля в Україні», які «активно транслюють інформаційнійну політику “руского міра” в Україні та перебувають під управлінням кума Путіна – Медведчука та регіонала Мураєва, який виступає проти декомунізації та називав Олега Сенцова терористом».

3 жовтня народний депутат Верховної Ради Мустафа Найєм повідомляв, що нардепи підготували проект постанови Верховної Ради щодо накладення санкцій на Віктора Медведчука, якого низка видань та журналісти-розслідувачі вважають фактичним власником каналу «112 Україна», а також Андрія Портнова, який керує каналом NewsOne. Причина - «звинувачення в антидержавній діяльності», які звучать на адресу цих осіб та телеканалів.

Комітет Верховної Ради з питань національної безпеки та оборони підтримав проект постанови парламенту про персональні санкції, пов'язані з роботою телеканалів «112 Україна» та NewsOne.

5 жовтня нардеп Юрій Павленко заявив, що «Опоблок» зареєстрував постанову, яка може скасувати звернення ВР до РНБО щодо санкцій, і цим вони заблокували підписання Парубієм прийнятого Радою документу. 

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
701
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop