14:15
Субота, 13 Липня 2019

Російського телеведучого Андрія Малахова внесли до бази «Миротворця» через проведення «телемосту»

12 липня пропагандистський російський канал «Россия 1» провів так званий «телеміст» з українцями - «Надо поговорить». Андрій Малахов був одним із ведучих програми.
Російського телеведучого Андрія Малахова внесли до бази «Миротворця» через проведення «телемосту»
Російського телеведучого Андрія Малахова внесли до бази «Миротворця» через проведення «телемосту»

Про внесення Малахова до бази повідомляється на сайті «Миротворця».

«Свідома участь в інформаційно-пропагандистській провокації Росії (країна-агресор) – т.зв. "телеміст між Росією та Україною" "Надо поговорить", організований антиукраїнським пропагандистським каналом "Россия1"», - так описують на сайті причини внесення Андрія Малахова до бази центру «Миротворець».

Нагадаємо, 7 липня український телеканал NewsOne, що належить соратнику Віктора Медведчука Тарасові Козаку, та російський державний канал «Россия 1» анонсували на 12 липня спільний телеміст під назвою «Надо поговорить». NewsOne заявив, що телеміст пройде «без політики і без політиків».

Українські політики закликали РНБО та Володимира Зеленського відреагувати на проведення «телемосту».

Секретар Ради національної безпеки та оборони України Олександр Данилюк повідомив, що РНБО працює над рішенням щодо «телемосту».

Народний депутат, співголова партії «Опозиційна платформа – За життя» Вадим Рабінович запропонував відкласти «телеміст», посилаючись на небезпеку для журналістів каналу NewsOne.

Президент України Володимир Зеленський розкритикував проведення «телемосту» «Надо поговорить», назвавши його піарходом перед виборами.

Тимчасовий виконувач обов’язків голови СБУ Іван Баканов запропонував ініціювати невідкладне скликання позачергового засідання РНБО України, а також низку інших заходів щодо телеканалів Тараса Козака NewsOne, «112 Україна» та ZIK.

8 липня телеканал NewsOne скасував проведення анонсованого на 12 липня телемосту з російським каналом. Канал повідомив, що відмовився від проведення телемосту через «масову інформаційну атаку» та «прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких».

Генеральна прокуратура України порушила кримінальне провадження за статтею «державна зрада» через підготовку «телемосту». Усіх причетних, зокрема власника каналу Тараса Козака та генерального продюсера Василя Голованова, викликали на допит. ГПУ також знайшла зв’язок між NewsOne і російським «Промсвязьбанком». Власник телеканалу, народний депутат Тарас Козак назвав заяву генпрокурора «цинічною брехнею». За його словами, він є єдиним власником телеканалу NewsOne і володіє 100% телеканалу безпосередньо.

Увечері 8 липня РНБО дала доручення СБУ та Нацполіції через анонсований "телеміст" NewsOne з російським каналом, але деталі не розголошують через таємність.

9 липня генпрокурор Юрій Луценко повідомив, що проти бенефіціарів NewsOne відкрито кримінальне провадження щодо фінансування тероризму.

9 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») за ознаки розпалювання ворожнечі щодо окремих груп українського суспільства в ефірах каналу протягом останнього часу.

10 липня пресслужба народного депутата, члена партії «Опозиційна платформа – За життя» Сергія Льовочкіна повідомила, що він жодним чином не впливає на редакційну політику телеканалу NewsOne. Це повідомлення пресслужба поширила після публікації «Української правди» про те, що депутат був автором ідеї телемосту «Надо поговорить» між українським NewsOne і російським «Россия 24».

Тим часом канал «Россия 1» не скасував телемосту під назвою «Надо поговорить» та анонсував його у своєму ефірі на 12 липня, 18:00 за московським часом. Канал запросив до своєї студії у Москві учасників скасованого телемосту для проведення спільного ефіру «Надо поговорить».

11 липня генеральний продюсер NewsOne Василь Голованов повідомив, що журналісти телеканалу не поїдуть до РФ на ефір каналу «Россия 1» «Надо поговорить». Після цього телеканал «Россия 1» повідомив, що проведе телеміст з українськими учасниками за допомогою скайпу.

Також телеканал NewsOne 11 липня заявив, що передав президенту України Володимиру Зеленському та міжнародним організаціям звернення щодо тиску на канал та погрози на адресу журналістів і працівників.

12 липня канал «Россия 1» провів «телеміст» з українцями - «Надо поговорить». «Телеміст» також транслювали в ютубі. Ведучі Андрій Малахов та Марія Сіттель вели ефір зі студії в Москві. Під виглядом телемосту між Росією та Україною компанія ВДТРК одноосібно вирішила провести програму, запросивши до студії росіян та одну гостю з Києва. Ще кілька людей з України приєдналися до ефіру скайпом.

«Телеміст» провели без участі телеведучих з українського телеканалу NewsOne.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1255
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду