місцеве ТБ
Херсонський телеканал Катерини Самойлик відмовився від цифрових частот в області
07 Березня 2017
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
2 березня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення дозволила херсонській телерадіокомпанії «Херсон плюс» вилучити з його ліцензії на цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 в межах Херсонської області п’ять частот: у селі Василівка, місті Генічеськ, смт Нижні Сірогози, смт Новотроїцьке та місті Чаплинка, залишивши в ліцензії лише частоту в обласному центрі – Херсоні.
Холдинг «Вести Украина» продав свій львівський цифровий телеканал власнику каналу «Правда тут»
06 Лютого 2017
Холдинг «Вести Украина» продав ТОВ «Мультиплексресурс», що володіє ліцензією на місцеве цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 у Львові з логотипом «Захід новини». Новим власником компанії з цифровою ліцензією стало львівське ТОВ «Правдатут Львів медіа», а кінцевим бенефіціаром – власник телеканалу «Правда тут» Іван Гришин.
Харківські телеканали Simon і АТВК вилучили з ліцензій ретрансляцію, щоб потрапити в УПП
22 Грудня 2016
22 грудня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення переоформила ліцензії двох харківських телеканалів – Simon (ТОВ «Телерадіокомпанія “Сімон”») і АТВК (ПАТ «ТРК “Право А/ТВК“») – у зв’язку з вилученням їхніх ліцензій ретрансляції інших телеканалів.
У Запоріжжі звільнили директорку муніципального телеканалу
21 Грудня 2016
Людмилу Маринюк, яка очолює телеканал Z (екс-телеканал МТМ), звільнено з 21 грудня. Її замінить Дмитро Вєліканов, який раніше був телеведучим на іншому телеканалі Запоріжжя – TV-5.
Ківалов продав одеські телеканал і радіо «Академія» матері депутата Голубова
15 Грудня 2016
Президент Одеської національної юридичної академії Сергій Ківалов продав одеську телерадіокомпанію «Академія» (телеканал і радіо «Академія») родині народного депутата Дмитра Голубова.
Дружина депутата Голубова купила одеський телеканал (ДОПОВНЕНО)
03 Листопада 2016
Одеський кабельний телеканал «Здоровье» (ТОВ «ТРК “Здоров’я”») змінив власників і керівника – відповідні зміни до ліцензії компанії внесла Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 3 листопада.
Телеканал екс-голови Нацради змінив назву
17 Червня 2016
Дніпропетровський телеканал «УПС-TV», що належить колишньому голові Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Борису Холоду, змінив назву на Nobel TV.
Нацрада перевірить одеський телеканал через «тенденційні» програми про Саакашвілі
17 Червня 2016
16 червня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку одеського телеканалу «Здоровье» (ТОВ «ТРК “Здоровье”») через показ програм «тенденційної спрямованості» про голову Одеської обласної державної адміністрації Михеїла Саакашвілі.
Нацрада оштрафувала харківську «Фору» через відсутність мовлення
09 Червня 2016
9 червня на засіданні Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення про стягнення штрафу в розмірі 15 тисяч 400 гривень із телеканалу «Фора», оскільки ліцензіат не здійснює ефірне мовлення за програмною концепцією 24 год/добу
Нацрада повторно перевірить одеський «Первый городской»
06 Червня 2016
2 червня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову перевірку ТОВ «ТРК “Нова Одеса”», яке має ліцензію на кабельне мовлення з логотипом «ТА-Одеса», але мовить як «Первый городской».
Загалом сторінок: 2 / Загалом записів: 20
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop