Нацрада оштрафувала канал Рабіновича, а у «ТБ Кагарлик» та «Рокс» знайшла порушення щодо неподання інформації про власників

Нацрада оштрафувала канал Рабіновича, а у «ТБ Кагарлик» та «Рокс» знайшла порушення щодо неподання інформації про власників

1 Лютого 2024
1823
1 Лютого 2024
13:21

Нацрада оштрафувала канал Рабіновича, а у «ТБ Кагарлик» та «Рокс» знайшла порушення щодо неподання інформації про власників

1823
Однак заходи реагування щодо двох останніх компаній не вживались, бо минув термін давності порушень.
Нацрада оштрафувала канал Рабіновича, а у «ТБ Кагарлик» та «Рокс» знайшла порушення щодо неподання інформації про власників
Нацрада оштрафувала канал Рабіновича, а у «ТБ Кагарлик» та «Рокс» знайшла порушення щодо неподання інформації про власників

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення вирішила оштрафувати телеканал «О-TV»  (юридична особа ТОВ «Музичний канал «О-ТВ») та «Радіо 49 паралель» (ТОВ «Сорок дев’ята паралель») через повторну відмову у проведенні перевірки. Таке рішення регулятор ухвалив на засіданні 1 лютого.

Під час перевірки Нацрада не знайшла компаній за адресою, вказаною в реєстрі.

Як уже повідомляв «Детектор медіа», планові виїзні перевірки цих компаній мали відбутися наприкінці жовтня. Однак їх не вдалося провести, бо за місцем реєстрації представників компаній не було. Тому представники Нацради склали акти про відмову від  перевірки. Це вважається грубим порушенням. І відповідно до ч. 6 ст. 104 Закону України «Про медіа» Нацрада призначила перевірку повторно. Після другої спроби провести перевірку  регулятор призначив штраф. Для каналу «О-TV» — це 502 тисячі гривень.

Канал належить Вадиму Рабіновичу та Андрію Альошину. Подібна ситуація і з «Радіо 49 паралель». Ця компанія належала Володимиру Калініну, однак цьогоріч змінила власника, і тепер її бенефіціар — Азіз Мехрієв з Узбекистану.

Для телеканалу регулятор призначив штраф у розмірі 25% від ліцензійного збору. Сума штрафустановить 382,29 грн.

Також регулятор розглянув результати перевірки  каналу «ТБ Кагарлик» (юридична особа — «Телестудія «ТБ Кагарлик», м. Кагарлик Київської області). Компанія не подала до Нацради інформацію про склад власників. Засновником каналу замість районної ради стала міська рада. Однак через те, що минув термін давності порушення, засоби реагування не застосовувались.

Подібна ситуація з «Радіо РОКС-Україна» (юридична особа — ТОВ «ТРК «Пілот», м. Вінниця). Зміни в реєстр у зв’язку зі змінами у власності регулятор прийняв на минулому засіданні. Однак компанія мала про це повідомити раніше. Через те, що строк давності минув, регулятор засобів реагування не застосовував. Кінцевим бенефіціарним власником компанії є Ігор Чернишов, очільник групи «Тавр». Власниками істотної участі є Максим Павленко (15,2%) та Олег Невельчук (15,55%).

Під час перевірки Редакції Самбірського радіомовлення «Поступ» Нацрада порушень не знайшла.

Нагадаємо, на цьому ж засіданні Нацрада призначила штраф херсонському каналу Kratu (юридична особа ТОВ «Реал-медіа») через відмову у проведенні перевірки. Компанія має сплатити 152 гривні.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1823
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду