17:07
П'ятниця, 1 Листопада 2019

Телеканал Рабиновича звинуватив Нацраду в тиску і оскаржуватиме її рішення в суді

2 458
«Всі новини» розцінюють рішення Нацради як помсту Вадиму Рабиновичу.
Телеканал Рабиновича звинуватив Нацраду в тиску і оскаржуватиме її рішення в суді
Телеканал Рабиновича звинуватив Нацраду в тиску і оскаржуватиме її рішення в суді

Телеканал «Всі новини» вважає відмову Національної ради з питань телебачення та радіомовлення у продовженні ліцензії незаконною. І планує оскаржувати це рішення у суді. Про це йдеться у повідомлені каналу.

Компанія володіла ліцензією у мультиплексі МХ-5 у Києві. Однак регулятор на засіданні 30 жовтня не продовжив її через те, що за словами першої заступниці голови Нацради Ольги Герасим’юк, заява на продовження строку дії ліцензії була подана із запізненням на 173 дні

У цьому рішенні Нацради телеканал «Всі новини» вбачає ознаки політичного тиску: «Представники компанії не згодні з такою аргументацією Нацради, і наполягають на тому, що весь необхідний пакет документів було подано вчасно. Жодних аргументів а ні представників компанії ТОВ «Медіамережі», а ні частини членів Нацради, регулятор не почув – продовження ліцензії не буде».

Тому канал вважає, що це є прямим порушенням чинного законодавства та Конституції України (ст. 15 «Цензура заборонена», ст. 34 «Кожному гарантується право на свободу думки і слова»).

«Телеканал "Всі Новини" вважає, що члени Нацради в останні дні своєї каденції таким чином помстилися народному депутату України, співголові "Опозиційної платформи – За життя" Вадиму Рабиновичу за його боротьбу за свободу слова», - йдеться у повідомленні.

Саме тому мовник вирішив звернутись до суду. І подав одразу два позови: у першому оскаржує дії регулятора, у другому просить заборонити проводити конкурс на місце у мультиплексі МХ-5 у Києві. Нагадаємо, ТОВ «Медіамережі» –мовник (логотип - «Всі новини»), який виграв місце в мультиплексі МХ-5 у Києві на повторному цифровому конкурсі у вересні 2012 року. Тоді ж місце в МХ-5 у Львові з логотипом «Захід новини» отримало ТОВ «Мультиплексресурс». Через рік, у жовтні 2013 року, власником обох телекомпаній став холдинг «Мультимедіа інвест груп», власником якого себе називав Ігор Гужва. Ігор Гужва пояснив, що придбав компанії для розширення мережі покриття майбутнього телеканалу холдингу «Вести TV» (перед тим він придбав ще й супутниковий телеканал UBR, на базі якого планував створювати «Вести TV»).

Але плани із запуску телеканалу «Вести TV» так і не було реалізовано. На початку лютого 2017 року з єдиного державного реєстру стало відомо, що холдинг «Вести Украина» продав свій львівський цифровий канал (ТОВ «Мультиплексресурс») львівському ТОВ «Правдатут Львів медіа», кінцевим бенефіціаром якого є власник телеканалу «Правда тут» Іван Гришин.

Наприкінці лютого 2017 року стало відомо, що холдинг «Вести Украина» продав свій київський цифровий телеканал «Всі новини» (ТОВ «Медіамережі») помічникам на громадських засадах позафракційного народного депутата Вадима Рабиновича, лідера партії «За життя».

 У серпні 2017 року кінцевим бенефіціаром компанії став Йосип Аксельруд. Він же став директором замість Андрія Канівця. Нові власники каналу Йосип Аксельруд і Андрій Альошин – помічники на громадських засадах народного депутата Вадима Рабиновича, лідера партії «За життя». Член редакційної ради Володимир Кацман – штатний помічник Вадима Рабиновича.

~insertother~

Фото: mediasat.info



Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2458
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду