14:00
Середа, 30 Жовтня 2019

Нацрада не продовжила цифрову ліцензію каналу «Всі новини», наближеного до Вадима Рабиновича

1 588
Компанія володіла ліцензією у мультиплексі МХ-5 у Києві.
Нацрада не продовжила цифрову ліцензію каналу «Всі новини», наближеного до Вадима Рабиновича
Нацрада не продовжила цифрову ліцензію каналу «Всі новини», наближеного до Вадима Рабиновича

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення не продовжила ліцензію компанії ТОВ «Медіамережі» (логотип «Всі новини»). Таке рішення регулятор прийняв на своєму засіданні 30 жовтня.

Компанія володіла цифровою ліцензією у мультиплексі МХ-5 у Києві. Дія ліцензії завершилась на початку жовтня 2019 року.

Перший заступник голови Нацради  Ольга Герасим’юк  проінформувала, що компанія  подала заяву на продовження строку дії ліцензії із запізненням на 173 дні. З цим не погодились представники компанії. Зокрема, член редакційної ради Андрій Дегтярьов наполягав на тому, що усі документи були подані вчасно. Однак згодом  ще раз подала заяву, коли дізналась про те, що у регулятора не має першого пакету документів.

Член Нацради  Олександр Ільяшенко пропонував подовжити ліцензію компанії попри порушення строку подання документів: «Вважаю, що це не злісне порушення. Так вже траплялось і ми продовжували ліцензії». Але Ольга Герасим’юк оголосила ще й інший варіант рішення відмовити у продовженні ліцензії: «Бо ми не отримали доказів того, що компанія не порушила терміни подачі документи. Документ, який наданий нам потрібно ще вивчати. Він сумнівний і він не впевнив нас у тому, що не було порушення».

 Регулятор голосував за кожен з двох варіантів рішення. І найбільшу кількість голосів (п’ять) набрав варіант – відмовити у продовженні ліцензії.

«Якщо порушення не було, то компанія зможе це довести у суді», - підсумувала заступник голови Нацради Уляна Фещук.

 Нагадаємо, ТОВ «Медіамережі» –мовник (логотип - «Всі новини»), який виграв місце в мультиплексі МХ-5 у Києві на повторному цифровому конкурсі у вересні 2012 року. Тоді ж місце в МХ-5 у Львові з логотипом «Захід новини» отримало ТОВ «Мультиплексресурс». Через рік, у жовтні 2013 року, власником обох телекомпаній став холдинг «Мультимедіа інвест груп», власником якого себе називав Ігор Гужва. Ігор Гужва пояснив, що придбав компанії для розширення мережі покриття майбутнього телеканалу холдингу «Вести TV» (перед тим він придбав ще й супутниковий телеканал UBR, на базі якого планував створювати «Вести TV»).

Але плани із запуску телеканалу «Вести TV» так і не було реалізовано. На початку лютого 2017 року з єдиного державного реєстру стало відомо, що холдинг «Вести Украина» продав свій львівський цифровий канал (ТОВ «Мультиплексресурс») львівському ТОВ «Правдатут Львів медіа», кінцевим бенефіціаром якого є власник телеканалу «Правда тут» Іван Гришин.

Наприкінці лютого 2017 року стало відомо, що холдинг «Вести Украина» продав свій київський цифровий телеканал «Всі новини» (ТОВ «Медіамережі») помічникам на громадських засадах позафракційного народного депутата Вадима Рабиновича, лідера партії «За життя».

 У серпні 2017 року кінцевим бенефіціаром компанії став Йосип Аксельруд. Він же став директором замість Андрія Канівця. Нові власники каналу Йосип Аксельруд і Андрій Альошин – помічники на громадських засадах народного депутата Вадима Рабиновича, лідера партії «За життя». Член редакційної ради Володимир Кацман – штатний помічник Вадима Рабиновича.

~insertother~

 Ілюстрація: Скріншот



Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1588
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду