16:22
Четвер, 29 Червня 2017

Радіо Relax почне мовити на придбаних у холдингу «Вести Украина» 18 частотах – Нацрада дала дозвіл

Радіогрупа «ТАВР медіа» запускає радіо Relax на 18 частотах радіокомпанії «Онікс» («Перець ФМ»), яку вона придбала в холдингу «Вести Украина». Відповідні зміни до ліцензій ТОВ «ТРК “Онікс”» внесла 29 червня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення.
Радіо Relax почне мовити на придбаних у холдингу «Вести Украина» 18 частотах – Нацрада дала дозвіл
Радіо Relax почне мовити на придбаних у холдингу «Вести Украина» 18 частотах – Нацрада дала дозвіл

Водночас від п’яти частот, якими володіла ТРК «Онікс», «ТАВР медіа» вирішив відмовитися – і Нацрада вилучила їх з ліцензії. Мова йде про частоти в населених містах Хуст, Підгайці, Дубровиця, Зарічне та Кам’янець-Подільський (в останньому радіо Relax уже мовить, оскільки має ліцензію на це місто).

Нацрада переоформила дві ліцензії ТОВ «ТРК Онікс» у зв’язку зі зміною власників і пов’язаних осіб, керівника та складу редакційної ради, місцезнаходження, позивного і програмної концепції, оператора телекомунікацій та вилученням частот.

Власницею 100% ТОВ «ТРК “Онікс”», як уже повідомляв «Детектор медіа», стала Інна Черкашина – фінансова директорка радіогрупи «ТАВР медіа» Миколи Баграєва та Віктора Пінчука. Раніше ТРК «Онікс» належала ТОВ «Медіа інвест плюс» (99%) і ТОВ «Айджи медіа Україна» (1%) – компаніям зі структури холдингу «Вести Украина». Члени Нацради уточнили, чи «Тавр медіа» купив компанію – представник «Тавр медіа» Володимир Гончаревський відповів: «Так».

Керівником ТРК «Онікс» замість Дмитра Кугута стала Юлія Смірнова – директор радіо Relax (очолює дві юридичні особи радіомережі Relax – ТОВ «Мюзікрадіо» і ТОВ «ТРК “Радіо Артіль”»).

Компанія переїхала з бізнес-центру «Гулівер» (площа Спортивна, 1А) на вулицю Павлівську, 29 у Києві.

Позивним радіостанції замість «Перець ФМ» стала фраза «Легке і спокійне радіо Relax». Програмна концепція стала аналогічною до програмної концепції радіо Relax. Порівняно з концепцією «Перець ФМ» формат залишився незмінним – розважально-інформаційним. Збільшився обсяг програм власного виробництва (з 8 до 19 годин), кількість національного продукту (з 21 до 24 годин), зник іноземний продукт (було 3 години). Зменшилася кількість інформаційно-аналітичних програм (з 1 години до 15 хвилин), з’явилися культурно-мистецькі та науково-просвітницькі програми (обсягом по 15 хвилин), зменшився обсяг розважально-музичних програм (з 19 годин 12 хвилин до 16 годин 35 хвилин). Частка пісень українською мовою становитиме 25%, частка пісень мовами ЄС – 60%.

ТРК «Онікс» самостійно буде оператором телекомунікацій – замість ТОВ «Українське сервісне підприємство». На запитання членів Нацради, чи не буде припинятися мовлення радіостанції у зв’язку з тим, що необхідно встановити власні передавачі, Володимир Гончаревській відповів, що в «ТАВР медіа» є домовленість, що доки холдинг не встановить власні передавачі, які вже замовив, мовитиме на орендованих передавачах.

З ліцензій ТРК «Онікс» вилучено п’ять частот із 23-х: 106,8 МГц у Хусті, 102,4 МГц у Підгайцях, 105,3 МГц у Дубровиці, 107,1 МГц у Зарічному, 102,8 МГц у Кам’янці-Подільському. В останньому місті радіо Relax уже мовить, оскільки має іншу ліцензію.

Таким чином, мережа радіо Relax розшириться з восьми до 26 міст України. Зокрема, радіо Relax почне мовити в 11 нових обласних центрах: Житомир, Запоріжжя, Краматорськ, Кропивницький, Луцьк, Рівне, Суми, Тернопіль, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, а також у великих районних центрах Кривий Ріг і Ковель.

Раніше мережа радіо Relax охоплювала вісім міст, серед яких – п’ять обласних центрів: Київ, Харків, Донецьк, Дніпро, Вінниця.

Нагадаємо, що восени 2014 року холдинг «Вести Украина» придав у власника «Першої української радіогрупи» Андрія Карпія чотири радіокомпанії: ТОВ «ТРК "Онікс"» (позивний – «Перець FM», 23 частоти), ТОВ «ТРК "Стильне радіо"» (DJ FM, 1 частота), ТОВ «ТРК "Нота"» (Best FM, 2 частоти) і ТОВ «Телерадіовидавнича компанія "Комра"» (Best FM, 1 частота).

У грудні 2014 року чотири компанії захотіли змінити позивні на «Радио Вести» і програмну концепцію під інформаційно-розважальний формат. Але Нацрада їм відмовила. Мовники звернулися до суду, де оскаржили рішення регулятора. Відтоді Нацрада кілька разів оголошувала компаніям попередження – зокрема, за недотримання програмної концепції. 15 вересня 2016 року регулятор черговий раз відмовив у переоформленні їхніх ліцензій.

15 вересня 2016 року Нацрада відмовила в продовженні ліцензії одній з компаній – ТРК «Стильне радіо», що володіла однією частотою в Мелітополі Запорізької області. Підставою стали кілька отриманих компанією попереджень.

1 грудня 2016 року стало відомо, що холдинг «Вести Украина» повернув попередньому власнику Андрію Карпію одну з придбаних у нього радіокомпаній – ТРК «Нота», що володіє двома частотами. Перед тим ЗМІ повідомляли про наміри холдингу «Вести Украина» продати ТРК «Онікс», що володіє 23 частотами, на базі якої не вдалося запустити «Радио Вести».

У січні 2017 року стало відомо, що радіохолдинги «Люкс» і «ТАВР медіа» цікавляться частотами радіокомпанії «Онікс». За даними «РБК-Україна», холдинг «Вести Украина» купував частоти за майже $ 6 млн доларів, а відтоді вартість активу знизилася до близько $ 500 тис.

15 червня стало відомо, що холдинг «Вести Украина» продав радіокомпанію «Онікс» фінансовій директорці групи «ТАВР медіа» Інні Черкашиній.

Також наприкінці січня голова правління радіогрупи «ТАВР медіа» Ігор Чернишов спростовував заяву керівниці холдингу «Вести Украина» Ольги Семченко про нібито домовленості групи «ТАВР медіа» з Національною радою з питань телебачення і радіомовлення про виділення «ТАВР медіа» київської частоти «Радио Вести» 104,6 МГц у разі непродовження «Радио Вести» ліцензії.

23 лютого, Нацрада відмовила «Радио Вести» в продовженні строку дії ліцензії на мовлення в Харкові, а 3 березня – в Києві. 24 лютого «Радио Вести» припинило мовлення в Харкові на частоті 100,5 МГц, 3 березня – в Києві на частоті 104,6 МГц. Ці частоти Нацрада поки що не виставила на конкурс. У «Радио Вести» залишилася одна частота в Дніпрі.

За неофіційними даними власником медіахолдингу «Вести Украина» є колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко. Але за документами він не є ані власником, ані кінцевим бенефіціаром.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2288
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду