21:32
Четвер, 26 Січня 2017

Частотами холдингу «Вести Украина» цікавляться «Радіо 24» і «ТАВР медіа» – ЗМІ

Радіохолдинги «Люкс» і «ТАВР медіа» цікавляться частотами радіокомпанії «Онікс» («Перець ФМ»), яку холдинг «Вести Украина» придбав кілька років тому в Андрія Карпія, але на яких Національна рада з питань телебачення і радіомовлення не дозволила запустити «Радио Вести».
Частотами холдингу «Вести Украина» цікавляться «Радіо 24» і «ТАВР медіа» – ЗМІ
Частотами холдингу «Вести Украина» цікавляться «Радіо 24» і «ТАВР медіа» – ЗМІ

Про це йдеться в матеріалі «РБК-Украина».

За даними видання, цікавість до 23 частот компанії «Онікс» виявляло «Радіо 24», що входить до радіохолдингу «Люкс» Андрія Садового та Романа Андрейка. За словами керівника холдингу Романа Андрейка, «тільки ледачий не цікавився цими частотами». «Всі ходили і запитували про ці частоти – і ми, і "ТАВР" (радіохолдинг Миколи Баграєва та Віктора Пінчука. – ДМ), і інші», - повідомив він. При цьому конкретних домовленостей про купівлю, за його словами, поки немає. У компанії «ТАВР Медіа» не змогли надати коментар із цього приводу.

Холдинг «Вести Украина», за даними видання, купував частоти за майже $ 6 млн доларів, а нині вартість активу, за оцінками медіаексперта Андрія Соломахи, знизилася до близько $ 500 тис.

«РБК-Украина» також пише, що працівників «Радио Вести» зобов’язали написати заяви про звільнення з 28 лютого 2017 року. Але керівниця холдингу «Вести Украина» Ольга Семченко повідомила виданню, що людей просто попередили про можливе звільнення і наразі ніхто не звільнився. Джерело «Детектора медіа», близьке до радіостанції, повідомило, що перед Новим роком співробітникам «Радио Вести» роздали папери з повідомленнями про можливе скорочення через два місяці. Але поки що ніхто не звільнився.

Нагадаємо, що перед Новим роком медіахолдинг «Вести Украина» публічно повідомив про можливе скорочення працівників «Радио Вести» через можливе непродовження ліцензії радіостанції Нацрадою.

Як відомо, «Радио Вести» мовить у Києві, Харкові та Дніпрі на базі ліцензій трьох радіокомпаній – ТОВ «ТРК "Дивосвіт"», ТОВ «Телерадіовидавнича компанія "Мастер"» і ТОВ «ТРК "Світ"». Строк дії двох ліцензій (на мовлення в Києві та Харкові) завершується в лютому 2017 року. Радіокомпанії звернулися до Нацради із заявами про продовження ліцензій «Радио Вести», але Нацрада досі не розглянула ці заяви.

29 грудня 2016 року медіахолдинг «Вести Украина» заявив, що Нацрада зволікає з розглядом заяви «Радио Вести» про продовження ліцензії, і тому повідомив працівників радіостанції про можливе скорочення. Заступниця голови Нацради Уляна Фещук у коментарі «Детектору медіа» повідомила, що ліцензії «Радио Вести» діють, доки Нацрада не розгляне заяви (навіть якщо строк дії ліцензій закінчився), і Нацрада ще буде приймати рішення за заявами радіокомпаній.

Читайте також

19 січня голова Нацради Юрій Артеменко спрогнозував, що рішення щодо продовження строку дії ліцензії «Радио Вести» буде непростим. Судячи з його слів, у регулятора є сумніви в прозорості власності радіостанції. Тим часом колектив «Радио Вести» звернувся за підтримкою до європейських колег, тому що занепокоєний відсутністю відповіді Нацради щодо продовження ліцензії радіостанції.

24 січня стало відомо, що Нацрада звернулася до Служби безпеки України з проханням перевірити розповсюджену у ЗМІ інформацію, що колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко є кінцевим бенефіціаром «Радио Вести». Реагуючи на це, медіахолдинг «Вести Украина» заявив, що СБУ не вповноважена надавати інформацію про бенефіціарів телерадіоорганізацій.

На додачу до підозр у непрозорій структурі власності «Радио Вести» має кілька попереджень від Нацради. Останнє попередження Нацрада оголосила ТОВ «ТРК "Дивосвіт"» (київська частота «Радио Вести») 24 листопада 2016 року за випуск програми «Люди говорять» з Тетяною Монтян, де лунали образи на адресу учасників Революції гідності.

Крім трьох радіокомпаній, які мовлять як «Радио Вести», холдинг «Вести Украина» володів ще кількома радіокомпаніями, на базі яких хотів запустити «Радио Вести». Мова йде про придбані восени 2014 року в Андрія Карпія («Перша українська радіогрупа») чотири радіокомпанії (з мережею на 27 міст): ТОВ «ТРК "Онікс"» (позивний – «Перець FM», 23 частоти), ТОВ «ТРК "Стильне радіо"» (DJ FM, 1 частота), ТОВ «ТРК "Нота"» (Best FM, 2 частоти) і ТОВ «Телерадіовидавнича компанія "Комра"» (Best FM, 1 частота).

У грудні 2014 року компанії захотіли змінити позивні на «Радио Вести» і програмну концепцію під інформаційно-розважальний формат. Але Нацрада їм відмовила. Мовники звернулися до суду, де оскаржили рішення регулятора. Відтоді Нацрада кілька разів оголошувала компаніям попередження – зокрема, за недотримання програмної концепції. 15 вересня 2016 року регулятор черговий раз відмовив у переоформленні їхніх ліцензій.

15 вересня 2016 року Нацрада відмовила в продовженні ліцензії одній з компаній – ТРК «Стильне радіо», що володіла однією частотою в Мелітополі Запорізької області. Підставою стали кілька отриманих компанією попереджень. Крім того, голова Нацради Юрій Артеменко закликав медіахолдинг «Вести Украина» нарешті оприлюднити ім’я справжнього власника: «Скажіть, що ваш власник Клименко (Олександр Клименко - екс-міністр доходів і зборів, який нині перебуває в розшуку. - ДМ), і пишайтеся цим, принаймні це буде чесно».

1 грудня 2016 року стало відомо, що холдинг «Вести Украина» повернув попередньому власнику Андрію Карпію одну з придбаних у нього радіокомпаній – ТРК «Нота», що володіє двома частотами, на базі якої не вдалося запустити «Радио Вести». Перед тим ЗМІ повідомляли про наміри холдингу «Вести Украина» продати ТРК «Онікс», що володіє 23 частотами, на базі якої не вдалося запустити «Радио Вести».

28 грудня 2016 року стало відомо про закриття з 1 січня 2017 року телеканалу UBR, що також належить медіахолдингу «Вести Украина». 12 січня Нацрада анулювала ліцензію на супутникове мовлення телеканалу UBR (ТОВ «ЄС продакшен груп») за зверненням самої компанії.

При цьому голова Нацради Юрій Артеменко поцікавився у виконавчого директора холдингу «Вести Украина» Андрія Кошевого, чи означає відмова від супутникової телевізійної ліцензії, що медіахолдинг відмовився від своїх планів запустити конвергентне медіа у форматі «радіо віжн» (radio vision – радіо з відеотрансляцією зі студії). Андрій Кошевий відповів, що «для цього не потрібна ліцензія», і додав: «Ми виходимо з-під дії Нацради».

За неофіційними даними власником медіахолдингу «Вести Украина» є колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко. Але за документами він не є ані власником, ані кінцевим бенефіціаром.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1829
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду