15:44
Четвер, 29 Грудня 2016

Медіахолдинг «Вести Украина» офіційно повідомив про закриття телеканалу UBR

Медіахолдинг «Вести Украина» повідомив, що прийняв рішення припинити мовлення телеканалу UBR через економічну ситуацію в Україні, «упередженість до ліцензійних активів холдингу» та «необгрунтовані претензії Нацради»
Медіахолдинг «Вести Украина» офіційно повідомив про закриття телеканалу UBR
Медіахолдинг «Вести Украина» офіційно повідомив про закриття телеканалу UBR

Відповідна заява розміщена на сайті медіахолдингу прес-службою.

«Ми розглядаємо і розвиваємо кожен ресурс медіахолдингу з позицій бізнесової доцільності. У ситуації постійної турбулентності бізнесу в Україні, упередженості до ліцензійних активів Холдингу і необгрунтованих претензій Нацради розвиток і рух вперед не має перспектив. Замість цього ми маємо намір реалізувати загальносвітовий тренд  video first в абсолютно новому проекті», - прокоментував голова медіахолдингу «Вести Украина» Ольга Семченко.

Нагадаємо, вчора, 28 грудня стало відомо, що з 1 січня 2017 року телеканал UBR припиняє мовлення. Зазначимо, телеканал входить до медіахолдингу «Вести Украина», власником якого ЗМІ називають Олександра Клименка.

Крім того, сьогодні, 29 грудня, медіахолдинг «Вести Украина» заявив, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення зволікає з розглядом заяви «Радио Вести» про продовження ліцензії, і тому повідомив працівників радіостанції про можливе скорочення. Про це йдеться в заяві холдингу, поширеній 29 грудня – після того, як розпочався публічний конфлікт із Нацрадою в каналу «1+1». Як відомо, «Радио Вести» мовить у Києві, Харкові та Дніпрі на базі ліцензій трьох радіокомпаній – ТОВ «ТРК "Дивосвіт"», ТОВ «Телерадіовидавнича компанія "Мастер"» і ТОВ «ТРК "Світ"».

Читайте також

Холдинг «Вести Украина» володів ще кількома радіокомпаніями, на базі яких хотів запустити «Радио Вести». Мова йде про придбані восени 2014 року в Андрія Карпія («Перша українська радіогрупа») чотири радіокомпанії (з мережею на 27 міст): ТОВ «ТРК "Онікс"» (позивний – «Перець FM», 23 частоти), ТОВ «ТРК "Стильне радіо"» (DJ FM, 1 частота), ТОВ «ТРК "Нота"» (Best FM, 2 частоти) і ТОВ «Телерадіовидавнича компанія "Комра"» (Best FM, 1 частота).

У грудні 2014 року компанії захотіли змінити позивні на «Радио Вести» і програмну концепцію під інформаційно-розважальний формат. Але Нацрада їм відмовила. Мовники звернулися до суду, де оскаржили рішення регулятора. Відтоді Нацрада кілька разів оголошувала компаніям попередження – зокрема, за недотримання програмної концепції. 15 вересня регулятор черговий раз відмовив у переоформленні їхніх ліцензій.

15 вересня Нацрада відмовила в продовженні ліцензії одній з компаній – ТРК «Стильне радіо», що володіла однією частотою в Мелітополі Запорізької області. Підставою стали кілька отриманих компанією попереджень. Крім того, голова Нацради Юрій Артеменко закликав медіахолдинг «Вести Украина» нарешті оприлюднити ім’я справжнього власника: «Скажіть, що ваш власник Клименко (Олександр Клименко - екс-міністр доходів і зборів, який нині перебуває в розшуку. - ДМ), і пишайтеся цим, принаймні це буде чесно».

1 грудня стало відомо, що холдинг «Вести Украина» повернув попередньому власнику Андрію Карпію одну з придбаних у нього радіокомпаній – ТРК «Нота», що володіє двома частотами, на базі якої не вдалося запустити «Радио Вести». Перед тим ЗМІ повідомляли про наміри холдингу «Вести Украина» продати ТРК «Онікс», що володіє 23 частотами, на базі якої не вдалося запустити «Радио Вести».

 

 

 

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1601
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop