Нацрада анулювала ліцензію каналу UBR холдингу «Вести Украина»

Нацрада анулювала ліцензію каналу UBR холдингу «Вести Украина»

12 Січня 2017
3021
12 Січня 2017
14:58

Нацрада анулювала ліцензію каналу UBR холдингу «Вести Украина»

3021
12 січня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензію на супутникове мовлення телеканалу UBR (ТОВ «ЄС продакшен груп») медіахолдингу «Вести Украина».
Нацрада анулювала ліцензію каналу UBR холдингу «Вести Украина»
Нацрада анулювала ліцензію каналу UBR холдингу «Вести Украина»

Із заявою про анулювання ліцензії до Нацради звернулася сама компанія.

Голова Нацради Юрій Артеменко поцікавився у виконавчого директора холдингу «Вести Украина» Андрія Кошевого, чи означає відмова від супутникової телевізійної ліцензії, що медіахолдинг відмовився від своїх планів запустити конвергентне медіа у форматі «радіо віжн» (radio vision – радіо з відеотрансляцією зі студії). Андрій Кошевий відповів, що «для цього не потрібна ліцензія», і додав: «Ми виходимо з-під дії Нацради».

Член Нацради Олег Черниш поцікавився, чи має стосунок ТОВ «ЄС продакшен груп» до мовлення в мультиплексі МХ-5, чи є вона пов’язаною особою до деяких ліцензіатів. Пан Кошевий відповів, що вони не є пов’язаними особами.

Нагадаємо, що холдинг «Вести Украина», коли він ще називався «Мультимедіа інвест груп», придбав дві телекомпанії, що володіли ліцензіями на регіональне цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 у Києві та Львові – ТОВ «Медіамережі» (логотип «Всі новини») і ТОВ «Мультиплексресурс» (логотип «Захід новини»). Серед пов’язаних із цими компаніями осіб були ТОВ «ЄС продакшен груп» і тодішній керівник і номінальний власник холдингу Ігор Гужва. На початку 2016 року вони вийшли зі складу пов’язаних осіб.

28 грудня 2016 року стало відомо, що з 1 січня 2017 року телеканал UBR припиняє мовлення. 29 грудня медіахолдинг «Вести Украина» повідомив, що прийняв рішення припинити мовлення телеканалу UBR через економічну ситуацію в Україні, «упередженість до ліцензійних активів холдингу» та «необгрунтовані претензії Нацради».

За неофіційними даними власником медіахолдингу «Вести Украина» є колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко. Але за документами він не є ані власником, ані кінцевим бенефіціаром.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3021
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду