Телепрограма «Шустер live», ТРК «Україна», 17 листопада 2008 року

18 Листопада 2008
22254
18 Листопада 2008
17:33

Телепрограма «Шустер live», ТРК «Україна», 17 листопада 2008 року

22254
Телепрограма «Шустер live», ТРК «Україна», 17 листопада 2008 року
Савік Шустер, ведучий: Доброго вечора. Ми у прямому ефірі. Прямий - це свобода. А мы самая свободная программа в Украине. Итак, понедельник начинаем. Наши гости сегодня: Инна Богословская, народный депутат от Партии Регионов, Оксана Билозир, «Наша Украина - Народная Самооборона», партия «Единый центр». Добрый вечер. Давно я Вас не видел. И Валерий Писаренко, народный депутат, Блок Юлии Тимошенко. Оксана, добрый вечер.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Добрий.
Савік Шустер, ведучий: Добрый вечер. Так. Наши хроникеры сегодня: Анна Дегтярева, Мустафа Найем, Иванна Коберник. Аудитория - первый день вместе. Добро пожаловать. И я должен сказать, что наша аудитория сегодня такая, что если бы выборы состоялись сегодня вечером или завтра утром, то, кроме пяти партий, которые уже в Парламенте, у нас в Парламенте бы оказалась «Партия зеленых», Всеукраинское объединение «Свобода» и Социалистическая партия Украины. Да. Пять плюс три - было бы восемь.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Отлично.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: І ще «Єдиний центр» буде.
Савік Шустер, ведучий: «Единый центр», он еще не попадает.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ну, попадет. Нет кампании, нет...
Валерій Писаренко, БЮТ: А кого не було б?
Мустафа Найєм, хронікер: По-моему, «Единый центр» даже не опрашивали, да. Не спрашивали по «Единый центр»?
Савік Шустер, ведучий: Я не знаю, нет...
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Может быть, да.
Мустафа Найєм, хронікер: Наверное, не спрашивали просто. Ну, как бы, не обижайтесь.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Но ничего. Нет, ну, это хорошо. Ничего страшного. Все неожиданное всегда интересно.
Савік Шустер, ведучий: Нет, это правда. Это правда. Значит, так. Петр Мага, который следит за тем, что происходит вот в эти секунды, минуты в мире. У него все телеканалы перед его глазами. И мы как обычно начинаем с рубрики «Zаппинг». Это то, да, я вам объясняю, это то, что мы могли не увидеть, не заметить на экранах телевизоров за прошедший викенд.
«Вести», канал «РТР»: В американском штате Калифорния объявлено чрезвычайное положение. Пламя бушует на площади свыше 2 тысяч гектаров. Чтобы справиться с огнем, привлечены более тысячи пожарных. Однако пока им не удается справиться со стихией. Более 10 тысяч местных жителей были вынуждены покинуть свои дома. Пламя не пощадило и виллы знаменитостей - телеведущей Опры Уинфри и актеров Майкла Дугласа и Кетрин Зеты Джонс.
«Новини», канал «Euronews»: Арнольд Шварцнегер: «По моему мнению, это самый прекрасный уголок Земного шара, другого такого просто нет. Но сейчас пострадавшие районы похожи на ад».
«Час новин», «5 канал»: Пірати знову захопили судно біля берегів Сомалі. Це вантажний японський корабель. У полон злочинців потрапили 23 членів екіпажу.
Т/с «Моя прекрасна няня»: «Ну, все. Держите меня семеро».
«Події тижня», канал «Україна»: Александр Зубенко: «Я думаю, заставит задуматься всех участников дорожного движения о том, есть ли необходимость нарушать Правила дорожного движения.
«Події тижня», канал «Україна»: Алла: «Ну, клиент приходит в банк и говорит: «К кому мне обратиться, чтобы положить в ваш банк деньги?». Он говорит: «К психиатру».
«Новини», канал «Euronews»: В результате правительство страны было вынуждено национализировать крупнейшие банки, чтобы не допустить краха всей национальной экономики.
«Сегодня. Итоговая программа», канал «НТВ»: Даже США пошли на беспрецедентные вмешательства в дела частных компаний, потратив 700 миллиардов долларов на спасение банковской системы.
«Факти тижня з Оксаною Соколовою», канал «ICTV»: З нового року купити, продати гроші можна буде лише у банках. Тобто, тільки в робочі дні і в робочий час. На те, що це створить незручності для людей і черги, ніхто не зважає.
«Події тижня», канал «Україна»: Александр, студент: «Кредитный кризис помог мне стать на ноги. Банк отобрал мою машину, теперь я хожу пешком».
«КВК-2008. Вища українська ліга», канал «Перший»: «На фига козе баян?». - «Она аккомпанирует Козловскому».
Х/ф «Астерікс на Олімпійських іграх», канал «ICTV»: «Сюрприз». - «Що це таке?». - «Це подаруночок». - «Знаєте, як називаються такі дії на нашому професійному жаргоні? Корупція!».
«Події тижня», канал «Україна»: Геннадий Москаль: «Все как с цепи сорвались. На меня готовы порвать, как сейчас говорят, Тузик газету».
Х/ф «Астерік на Олімпійських іграх», канал «ICTV»: (Показують сюжет).
Т/с «Щасливі разом», «Новий канал»: «Это роботы-мутанты, это Чебурашки-ниндзя».
«News Блок Weekly с Александром Анатольевичем», канал «MTV»: (Показують виступ Філіпа Кіркорова).
Т/с «Щасливі разом», «Новий канал»: «Где мой старый мультфильм «Крот и транзистор?».
М/с «Крот і його друзі», YouTube: (Показують сюжет).
Чемпіонат України. Прем'єр-ліга. «Шахтар» - «Динамо», канал «Україна»: Брандау звільнився від Бетао, передача, і Вільям таки забиває. 1:0, «Шахтар» виходить уперед.
Савік Шустер, ведучий: Ну, вот так мы дожили до понедельника, и входим в достаточно такую, сложную неделю. С одной стороны - избрание Председателя Верховной Рады, с другой стороны - годовщина Оранжевой революции, и с третьей стороны - годовщина Голодомора. Да, в общем, все это, как бы, вместе. И я даже не знаю, какое из этих событий считать самым важным.
Петро Мага: Савік, є ще один факт для всіх автомобілістів України. З сьогоднішнього дня можна сказати, що на дорогах введені, почали діяти драконівські штрафи. І те, що відбувається, сьогодні дають інтерв'ю, керівники міліції говорять про те, що будуть надсилатись штрафи, будуть надсилатись фото. Разом з тим статистику, що вже 10 афганістанів загиблих на дорогах України - це просто страшно. Я хочу зараз дати картинку ДТП, яке сталось на трасі біля Севастополя. На жаль, 6 чоловік загинуло.
«ТСН», канал «1+1»: Винуватець аварії та один з його пасажирів загинули одразу. Ще один пасажир «БМВ» пізніше помер у лікарні. В «Жигулях» постраждав 15-річний хлопчик, він з перелогами у лікарні. В «Чері Амулеті» загинули усі - водій та двоє пасажирів.
Петро Мага: На жаль, великі штрафи все-таки не зовсім почали впливати на наших водіїів.
Савік Шустер, ведучий: Ну, Петя, ну, давай не будем. Давай не будем. Вот с первого дня, да, ничего не может, во-первых, работать. Во-вторых, дорога Севастополь-Ялта - особая дорога, да, очень опасная работа.
Валерій Писаренко, БЮТ: Там взагалі правил немає ніяких.
Савік Шустер, ведучий: Ніяких, правильно. Поэтому...
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: І погода, погода також сьогодні...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ну, если честно, нельзя было принимать этот закон не приведя в порядок дороги, знаки, ямы и массу, массу другого. Ну, поскольку уже это сделали, будем надеяться, что сейчас... Так интересно, сегодня никто не обратил внимания, как выглядят сегодня наши гаишники? Они стали килограмм на двадцать суше, сантиметров на двадцать выше.
Савік Шустер, ведучий: Это кризис.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Они уже чувствуют себя, да, они чувствуют себя царями дороги. Дай Боже, чтобы это все привело к порядку, а не к тому беспределу, который бывает обычно.
Савік Шустер, ведучий: Так прекрасно. Я вижу, вы уже научились, как работать с нашим компьютером. Очень хорошо, продолжайте. Так что у нас самое важное событие недели?
Іванна Коберник, хронікер: Хороший вопрос.
Ганна Дегтярьова, хронікер: Самое важное событие недели - то, что у нас сегодня День студентов. И, как мне кажется, это гораздо ярче того, что у нас Оранжевая революция, в которой большинство людей разочаровано, вот, и не такое грустное событие, как тот же Голодомор. А все-таки студенты - это наше будущее, это наши дети, да, которые будут отстраивать эту страну.
ВСЕ (Аплодисменти).
Ганна Дегтярьова, хронікер: Это прекрасный праздник. Их с этим стоит поздравить. Большинство из них сегодня, я думаю, вот с легкой душой уйдет с пар. Они, в принципе, и так это делают, но у них по крайней мере сегодня есть повод. И как мне кажется...
Валерій Писаренко, БЮТ: І повернутися тільки завтра вранці.
Ганна Дегтярьова, хронікер: Может быть, завтра вранці они повернуться. И поэтому как мне кажется, что это хорошее, светлое событие.
Валерій Писаренко, БЮТ: Ну, насправді, Савік, якщо вирізняти якісь події, то я думаю, спікеріада - вона буде найбільш обговорюваємою подією. Але я думаю, що навряд чи вона закінчиться на цьому тижні. Тому на цьому тижні, напевно, наші події знову будуть все-таки шоу, яке ніколи не закінчується, якщо говорити про політичне шоу. А насправді я повністю погоджуюсь, що студентам зараз краще всіх сьогодні в Україні, і це буде...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ну, конечно, студентам лучше всех - в неотремонтированных общежитиях, где текут все унитазы и одна плита на 40 человек, им лучше всех.
Мустафа Найєм, хронікер: Вы опять о плохом.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Нет, ну, ребят, я действительно поздравляю студентов, потому что это глаза, в которые смотрит...
Савік Шустер, ведучий: Судя по тому, как голосуют, как реагируют наши люди, 83% студентов живут, как Вы говорите.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Это правда. Это так и есть.
Савік Шустер, ведучий: 83%.
Мустафа Найєм, хронікер: Я жил в общежитии сам, поэтому знаю.
Інна Богословська, Партія Регіонів: И, знаете, можно сколько угодно говорить сладко-сладко, но во рту ж слаще не станет. И нужна программа ремонтирования тех же общежитий. А можно разве учиться сегодня, когда студенты лучше знают украинский язык, чем те преподаватели, которые им преподают якобы на украинском языке? А разве программы сегодня устраивают студентов?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Іна, ви знаєте, я...
Савік Шустер, ведучий: Подождите, подождите.
Інна Богословська, Партія Регіонів: А разве вот мы, родители, знаем сегодня, в какой вуз сегодня послать наших детей учиться, если мы не знаем, каким будет рынок труда?
Мустафа Найєм, хронікер: Ой, ну, давайте...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Поэтому масса, масса, масса всяких вопросов.
Савік Шустер, ведучий: Мустафа, подожди.
Мустафа Найєм, хронікер: У нас реклама, да?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Інна, а я думаю...
Савік Шустер, ведучий: У нас реклама. У нас реклама. После рекламы - спикериада (реклама). Мы вновь в прямом эфире. Я хочу с объявления начать. Потому что это очень важно, да. Вчера в автокатастрофе погибли мать и отец, ну, целая семья попала в автокатастрофу, остались в живых двое детей, маленький - 1 год 2 месяца - травма головы и он в Институте нейрохирургии, но там проблема очень редкой группы крови, да, это четвертая группа, резус негативный, да, то есть, четвертая группа негативная, минус, да. Вот у кого такая группа крови и который может стать донором, пожалуйста, помогите. Я вам, вы, на экранах есть телефон отделения переливания крови - 483-82-01, да, это улица Мануильского, 32. И там есть приемное отделение, телефон - 483-36-58. Это тоже вы видите на ваших экранах. Очень редкая кровь, кто может - помогите. Это первое сообщение. И хватит.
Мустафа Найєм, хронікер: Да. Может быть, по поводу событий прошлой недели. Давайте закончим прошлую неделю. Вот у меня два вопроса. Первое - что сейчас со здоровьем Виктора Ивановича Балоги. Это к Вам вопрос.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Что-что?
Мустафа Найєм, хронікер: Со здоровьем Виктора Иванович Балоги. Говорят, что он пережил какую-то операцию, лежал в больнице. Эта информация циркулирует, но никто не знает, правда это или нет. И второй - встречалась ли Юлия Владимировна с господином Соросом, и были ли эти тайные переговоры? Просто подтвердите или опровергните, чтоб мы хотя бы понимали, люди, что происходит.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Я знаю, що Віктор Іванович повністю здоровий.
Мустафа Найєм, хронікер: То есть, и в больницу не попадал?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ні. Ну, з п'ятниці я не знаю, може, щось трапилося, але він повністю здоровий.
Савік Шустер, ведучий: Хорошо. Значит, мы выяснили. Виктор Балога здоров. Джордж Сорос тоже здоров.
Мустафа Найєм, хронікер: А виделся ли он с Юлией Владимировной?
Савік Шустер, ведучий: Да, и встречался ли он с Юлией Тимошенко?
Валерій Писаренко, БЮТ: Я не маю інформації, який зараз стан здоров'я у Джорджа Сороса, але я не чув про якусь зустріч Прем'єр-міністра Тимошенко з цією людиною. І мені здається, що це сьогодні не відноситься до питання спікеріади, яке у нас, ми сьогодні будемо обговорювати.
Мустафа Найєм, хронікер: Нет. Просто интересно, потому что эта прошла тема.
Іванна Коберник, хронікер: Тоді назвіть прізвища, яких завтра внесуть, людей, яких завтра внесуть на посаду Спікеру Верховної Ради?
Валерій Писаренко, БЮТ: Я думаю, що це ви, напевне, питання до цих чарівних двох представниць Партії Регіонів і «Нашої України». Точніше, я...
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Но Ви також член Парламенту українського.
Іванна Коберник, хронікер: Чому? Чому тільки до них?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ви ж оголосили вже.
Валерій Писаренко, БЮТ: Тому що я переконаний, що саме представники цих політичних сил будуть фігурувати в якості представників на цю посаду. Адже перемовини, ви бачите, ведуться в форматі Віктор Федорович Янукович і Віктор Андрійович Ющенко. Блок Юлії Тимошенко навіть не запрошений. На жаль, наша політична сила не має сьогодні 226 голосів у Верховній Раді, щоб виставляти свою кандидатуру.
Іванна Коберник, хронікер: Тобто, на нараду до Президента представника вашої фракції не запрошували?
Валерій Писаренко, БЮТ: Не запросили.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Я би хотіла, щоб ми не притягували все-таки Президента до вирішення чисто парламентської кризи.
Іванна Коберник, хронікер: Так він сам запросив цих людей.
Валерій Писаренко, БЮТ: Сам запросив.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Але Президент, так, має право провести консультацію із лідерами фракцій, і він ці консультації сьогодні проводив. Чому там не було БЮТ і комуністів - це питання іншого порядку.
Мустафа Найєм, хронікер: А можно Вам вопрос?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: А те, що були представники інших політичних фракцій - це були і консультації, і...
Мустафа Найєм, хронікер: А какое имеет отношение Президент к Парламенту, вот чисто даже структурно?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ну, Президенту, напевно, цікаво, хто буде Спікером Парламенту.
Савік Шустер, ведучий: Это понятно, что ему интересно.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Хто буде, як буде... Ні. Президент видав указ чисто конституційному руслі, який розпустив Парламент. Тому що порушені всі конституційні норми, не існує коаліції, на сьогоднішній день не існує Голови Верховної Ради.
Савік Шустер, ведучий: Оксана, правильно, правильно.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: І тому Президент повинен розуміти, що йому робити.
Савік Шустер, ведучий: Вот смотрите, сегодняшнее письмо Президента Виктора Ющенко газете «Financial Times» - одной из, наверное, самых уважаемых в Европе и мире, да. Где вот по этому вопросу он говорит - у нас два выхода: либо формируется новая коалиция, либо мы идем на досрочные выбори.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Так.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Правильно. Либо третье.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Тому Президент повинен розуміти, що йому...
Савік Шустер, ведучий: А что третье?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Коалиция одного дня, и мы идем на досрочные выборы.
ВСЕ (Аплодисменти).
Іванна Коберник, хронікер: Так коаліція зараз формується чи ні?
Петро Мага: Савік, ті слова, які Ви сьогодні сказали, підтвердила і прес-секретар Ірина Ваннікова. Але я хотів би сказати, що сьогодні якраз представники найбільших двох фракцій - Партії Регіонів і БЮТу - коментували про те, що завтра питанням №1 буде питання про Голову Верховної Ради, але прізвища, по-перше, не називались, по-друге, прогнозували, що буде, якщо не проголосують. Я прошу картинку на екран.
Сюжет, «5 канал»: Олександр Лавринович: «В разі, якщо Голова Верховної Ради не буде обраний, після цього відразу оголосити перерву і не розглядати жоден з актів». Іван Кириленко: «Наша позиція - негайне обрання, ми своєї кандидатури не висуваємо для того, щоб не путати нікому карти. Ми підтримаємо ту кандидатуру, яка сяде за стіл переговорів і з фракцією, і з урядом».
Петро Мага: Суть цього, що підтримають ту кандидатуру, яка сяде за стіл переговорів і з фракцією, і з урядом - це по-перше. А по-друге, єдине прізвище, яке офіційно було внесено як на голосування - це прізвище Володимира Литвина. Про це сьогодні говорили всі канали, які давали новини.
Савік Шустер, ведучий: Ну, понятно, что, да, но вот Вы сказали, что на этой неделе не будет решен этот вопрос между прочим.
Валерій Писаренко, БЮТ: Ну, я не бачу поки, як це розв'язати, цю проблему. Адже Партія Регіонів, ну, це поважна політична сила, яка має 175 депутатів. Але вони сьогодні є залежними повністю від частини «Нашої України», яке і надало можливість звільнити Яценюка. А це означає, що без підтримки Президента Партія Регіонів не буде бачити Спікера, який зможе допомогти вирішенню цього питання.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ну, чого знову Президент, у Президента зовсім інші функції. Ну, це ж некоректно.
Валерій Писаренко, БЮТ: Тому ми вважаємо, що питання в одному. Коли Президент з Віктором Януковичем зможуть дійти згоди про Спікера. І тому я думаю, що навіть мова іде не про пана Литвина, є більш привабливі кандидатури, як пан Плющ або той же самий Лавринович, які можуть більше підійти для цієї посади.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ну, давайте очень коротко. Сейчас сложилась замечательная ситуация. Партия Регионов - единственная оппозиционная партия, оказалась заложником борьбы между двумя сторонами партии и власти - БЮТом и «НУ-НСом». Каждый раз, когда они бьют друг другу физиономии, они говорят о том, что Партия Регионов сейчас вот с нашими противниками ведет переговоры о союзе. Помните, так кричала «Наша Украина», так сейчас кричит БЮТ. На самом деле мы ведем переговоры только об одном, чтобы в этом Парламенте сформировать серьезную коалицию невозможно. Это можно было сделать, например, с БЮТом, если бы они не подавали, как только начались переговоры о возможном партнерстве, тут же посыпались антиконституционные, антинародные законы, которые нас все время заставляли подписать. Почти пять новых тендерных палат попытались создать. Был закон о местном самоуправлении, о референдуме, в котором тысячу голосов, собранных подписей, можно было провести перевыборы в любом городе-миллионнике. И так далее. «Наша Украина» - можно было бы говорить о широкой коалиции, если бы Президент Ющенко не объявил, что Голодомор является главной проблемой для Украины в 21-м веке и все должны просто присягнуть.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Если бы не началась принудительная украинизация, которая заставляет в том числе массу студентов вообще перестать коммуникабельными и конкурентно способными в современном мире.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: И если бы эта вся компашка замечательная не подписала тайное письмо о членстве в НАТО, вообще в тени, под одеялом, вне собственного народа.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: О какой коалиции сегодня может идти речь? Может идти речь, нет, о коалиции нет, может идти речь только об одном. Если те стороны, которые совершили антинародные поступки. А, например, письмо в НАТО было антинародным. Оно никак не согласовано с народом.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Оно должны быть отозвано.
Савік Шустер, ведучий: Инна, Инна, простите, у меня только...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Очень простые, конкретные вещи. Савик, вот замечательный формат, как на кухне, да, но когда-нибудь на кухне кто-то говорит.
Савік Шустер, ведучий: А он и есть на кухне.
Інна Богословська, Партія Регіонів: А давайте соберем вот три. Если будет отозвано письмо о ПДЧ в НАТО, если будут отменены десяток постановлений Кабинета министров о принудительной украинизации, мы можем говорить о начале переговоров о широкой коалиции для решения экономических вопросов.
Мустафа Найєм, хронікер: Можно Вас перебить? Можно Вас перебить на три секунды?
ВСЕ (Аплодисменти).
Мустафа Найєм, хронікер: Один вопрос. Вы путаете один момент. Нигде, ни в законодательстве, ни в коалиционном соглашении, ни в Конституции не написано, что Спикер должен быть от коалиции.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да, совершенно верно.
Мустафа Найєм, хронікер: И Вы знаете, что Спикер может быть не от коалиции.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Был поставлен прямой вопрос про коалицию. Спикер может быть вне коалиции.
Мустафа Найєм, хронікер: Давайте я договорю. Да.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да, конечно, Мустафа.
Мустафа Найєм, хронікер: И что Вы сейчас делаете? Вы фактически сейчас отказываетесь назначать Спикера, избирать, да, а потом будете обвинять...
Савік Шустер, ведучий: Давайте людям объясним, что без Председателя Верховной Рады Верховная Рада реально работать не может.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да.
Мустафа Найєм, хронікер: Да. И вы потом будете говорить, что Президент...
Савік Шустер, ведучий: И это, значит...
Мустафа Найєм, хронікер: Президент как-то влазит в дела Парламента. Вы же ему позволяете, вы же сейчас даете ему все карты в руки, и говорите: Виктор Андреевич, приходите, решайте наши проблемы.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Кто такое говорит?
Мустафа Найєм, хронікер: Потому что вы можете избрать Спикера, у вас есть голоса.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Это БЮТ все время зовет Президента, чтобы он начал заниматься.
Мустафа Найєм, хронікер: Но у вас есть голоса. Правда, есть же голоса?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да, конечно. И мы сейчас...
Мустафа Найєм, хронікер: Почему вы не выбираете Спикера?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Секундочку. Мы ведем сейчас круглосуточные переговоры, чтобы найти формат для избрания Спикера. И если вопрос...
Мустафа Найєм, хронікер: Вот. Скажите, кто это может быть?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Если вопрос поставлен прямо о Спикере, то три кандидатуры очевидные - это может быть Лавринович, причем для нас это не является абсолютом и целью, что только Лавринович. Нет. Если мы сможем принять ряд законов, которые сегодня горят, а на первом месте это закон «О судебной системе». Потому что какие б реформы мы не делали, если в судах будет тот беспредел, который сегодня, суды этими купленными решениями угробят любую реформу.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Мы это прекрасно понимаем.
Мустафа Найєм, хронікер: Так. Дальше Плющ.
Інна Богословська, Партія Регіонів: И так далее. Плющ, Лавринович и Литвин.
Мустафа Найєм, хронікер: Вы за кого будете голосовать? Лично Вы?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Все три кандидатуры...
Мустафа Найєм, хронікер: Кто Вас устраивает?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Мы сейчас исходим из того, что мы не имеем права в зал вынести конфликтную ситуацию сегодня. Ситуация в стране такая, что нужно попробовать сделать это быстрее. Поэтому мы готовы на любой компромисс, если мы говорим только о Спикере. Нам сейчас пытаются...
Іванна Коберник, хронікер: Але це саме той варіант, про який Ви говорили. Це вибрати Спікера і потім бути розпущеними, тому що поки немає коаліції, Президент може в будь-який момент підписати новий указ.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Нет, нет, это разные вещи. Мы можем выбрать Спикера, и просто так его выбирать ни к чему, он должен иметь возможность подписать те законы, которые сегодня необходимы.
Мустафа Найєм, хронікер: Нет. Но есть один момент. Смотрите, но есть один момент. Мы же прекрасно знаем, что даже если Ющенко сейчас подписывает указ о роспуске Парламента, реально некому будет подписывать закон, который бы выделял деньги на выборы.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Спикер необходим, конечно.
Мустафа Найєм, хронікер: То есть, получается, что вы сейчас добиваетесь, чтобы выбрать какого угодно Спикера, и какая гарантия, что вы этого Спикера не выберете для того, чтобы завтра распустить Парламент? Вы можете это гарантировать?
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Есть у нас на сегодня очень простой выбор. Знаете, как та дорожка, у нас даже не три тропинки сегодня, а всего две. Или мы в этом Парламенте отказываются те, кто реально бросил страну вот в эту конфронтацию четыре года назад. Не год, не два у нас в субботу будет четыре года этому кошмару, в который брошена была страна.
Мустафа Найєм, хронікер: Так, так. Ну, почему кошмару?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да потому...
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Кошмару по одной причине. Почему это был кошмар? Потому что людей, которые искренне хотели перемен, которые хотели уйти от совковой страны к другой стране, этих людей обманули. Потому что революции никакой на самом деле не произошло.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Произошел дворцовый переворот. И знаете, почему?
Мустафа Найєм, хронікер: Знаете, просто...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Последняя фраза, которая, я надеюсь, даст, которая наконец-то, мне кажется, даст задуматься.
Валерій Писаренко, БЮТ: Давайте перетворимося на круглий стіл. В один мікрофон працюємо.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Не було монологів.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Настоящая революция всегда приводит к смене элит. Назовите мне хотя бы одну фамилию, хотя бы одного человека, который зашел во власть после этой революции с улицы, вот с того Майдана?
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Но не баба же Параска, господа. И страну бросили в хаос, который сейчас мы все расхлебываем.
Мустафа Найєм, хронікер: Но на самом деле Вы не правы.
Савік Шустер, ведучий: Секундочку, да, потому что...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Извините, накипело.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Да, давайте, щоб не було все-таки у нас монологів, да, тому що все-таки... Знаєте, я би хотіла сказати дві речі. Звичайно, що світ, світом рухають інтереси. Це очевидно. Але світ стоїть на цінностях, і, от, без тих цінностей не буває нічого, не буває країни, не буває народу. І якщо ми говоримо сьогодні про те, що ми повинні знати свою історію, визнати Голодомор, з однією метою - щоб в собі убити страх, страх, який породив Голодомор. Це одна теза. І Майдан - що ми винесли з Майдану. Ми втратили страх перед владою. Ми не боїмося сьогодні влади, ми можемо кожному чиновнику сьогодні пред'явити любі звинувачення, ми маємо сьогодні такі круглі столи. Ми маємо сьогодні величезну аудиторію, яка є свідком, і голосом, і рупором про всі наші проблеми, які в країні є.
Мустафа Найєм, хронікер: Знаете, в чем проблема, Оксана? Смотрите.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ми маємо сьогодні вільну пресу. Ви можете сьогодні запитати Президента що завгодно.
Савік Шустер, ведучий: 50 на 50 между прочим.
Мустафа Найєм, хронікер: Да. Но есть один момент.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: І Президент вам зобов'язаний дати відповіді.
Мустафа Найєм, хронікер: Оксана, смотрите, на тридцать секунд.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Не можна змішувати ці речі.
Мустафа Найєм, хронікер: Смотрите, можно и Вам, госпожа Инна Германовна, и, Вам Оксана. Смотрите, проблема вот в чем. Вы сейчас обвиняете революцию, да, или вы поддерживаете, но вы же...
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Я кажу, що це була еволюція.
Мустафа Найєм, хронікер: Дослушайте, пожалуйста, до конца. Вы подняли страну, Вы - свою часть электората, Вы - свою. Но вы же потом сели и договорились. Янукович трижды подписывал с Ющенко документы.
Інна Богословська, Партія Регіонів: У нас посередине есть сила, которая не выносит никаких переговоров.
Мустафа Найєм, хронікер: Стоп. И она подписывала.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Это БЮТ.
Мустафа Найєм, хронікер: Подождите, но она тоже это делала. Просто вы одинаковые.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Нет, не подписывала. БЮТ не подписал Универсала.
Мустафа Найєм, хронікер: Суть в том, что вы одинаковые, понимаете.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: БЮТ не подписала.
Мустафа Найєм, хронікер: Хорошо. Он не подписал.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Потому что амбиции БЮТа стоят над любыми ценностями народа.
Мустафа Найєм, хронікер: Но вы все равно сели и договорились с теми, кого вы сейчас называете своими врагами.
Валерій Писаренко, БЮТ: Давайте я вам нагадаю одну... Мустафа, давай я тобі нагадаю одну історичну подію, історичну, що я вважаю в українській політиці.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Тогда не было НАТО.
Мустафа Найєм, хронікер: Ну, как это не было?
Валерій Писаренко, БЮТ: Яка зовсім нещодавно була, щоб заспокоїти своїх колег. Як Прем'єр-міністр вийшла до суспільства, вийшла до політичних сил і запропонувала п'яти політичним силам сісти і зробити єдину коаліцію. До речі...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Під нею. Приходьте всі, а я вас очолю.
Валерій Писаренко, БЮТ: До речі, і нічого не казали про те, і ніхто не казав, що Прем'єр-міністра ми хочемо залишити свого. Ми сказали - давайте п'ять політичних сил. Єдине, що я вам хочу нагадати, ви не прийшли на ту зустріч, коли ми вас чекали у Верховній Раді для того, щоб підписати коаліцію п'ятьох політичних сил. І тепер, коли ви...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Вы знаете, это так смешно сейчас.
Валерій Писаренко, БЮТ: І тепер, коли ви збираєтесь у Президента і вдвох вирішуєте, який повинен Спікер Парламенту...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Це хто вдвох?
Валерій Писаренко, БЮТ: Це також не вирішення питань сьогодні.
Інна Богословська, Партія Регіонів: А хто вдвох?
Валерій Писаренко, БЮТ: Це Ви і Президент.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Це який, коли це було?
Валерій Писаренко, БЮТ: Ви і Президент.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Коли це було, скажіть, будь ласка?
Валерій Писаренко, БЮТ: Це було сьогодні в Секретаріаті Президента.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Сьогодні було три політичних, чотири політичних сили, три чи чотири. Скільки?
Валерій Писаренко, БЮТ: Ви бачите, ви навіть не знаєте, це президентська сила і ваша.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Три, але не дві точно.
Валерій Писаренко, БЮТ: Ось.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Не було БЮТу і не було комуністів.
Валерій Писаренко, БЮТ: Тому що не запросили ні тих, ні інших.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Всіх запрошували.
Мустафа Найєм, хронікер: А можно один вопрос?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: БЮТ з комуністами зараз разом не приходять.
Мустафа Найєм, хронікер: Знаете, в чем вся проблема? Вы все сделали преступление в том, что когда Ющенко не приглашал к себе коммунистов, вы все хихикали и смеялись над коммунистами, и БЮТ в том числе. И поддерживали это. Хотя это равноправная политическая сила.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ничего подобного, мы заявляли всегда.
Мустафа Найєм, хронікер: И вас это устраивало.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Мы заявляли всегда.
Мустафа Найєм, хронікер: А теперь, когда вас не приглашают, вы говорите - нас не пригласили.
Валерій Писаренко, БЮТ: Мустафа, дивись.
Мустафа Найєм, хронікер: Почему вы тогда пришли?
Валерій Писаренко, БЮТ: Мустафа, я ж не говорю...
Іванна Коберник, хронікер: Але комуністи не йшли, вони не в коаліції.
Мустафа Найєм, хронікер: Нет, ну, подождите, даже когда...
Валерій Писаренко, БЮТ: Я ж не говорю, що це є великою бідою. Та через те, що Президент вирішує, з ким об'єднуватись, ким обрати Спікера.
Мустафа Найєм, хронікер: Но вы поддерживали Президента в том, что он не приглашал коммунистов на всех консультациях.
Валерій Писаренко, БЮТ: Дивись, ось я, а я вважаю також великою бідою є і для журналістів через те, що коли на передачу «Інтер» запрошують всіх лідерів фракцій, а не запрошують лідера Комуністичної партії...
Мустафа Найєм, хронікер: Мы говорили об этом, неправда. Это, но вы пошли туда, правильно, вы поддержали это. Но вы пошли туда, правильно.
Валерій Писаренко, БЮТ: То в такому ж разі також про це ніхто не говорить.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Единственная сила, которая заявила об этом, это...
Савік Шустер, ведучий: Почему? Мы пригласили лидера, мы сразу пригласили, он все сказал.
Валерій Писаренко, БЮТ: Да. Він був тут у вас. Але я, єдина проблема в іншому.
Савік Шустер, ведучий: Здесь проблема не в этом.
Валерій Писаренко, БЮТ: Чи в Україні стремління об'єднатися. Ось ви бачите тут, що такого стремління немає.
Савік Шустер, ведучий: Нет такого, нету.
Валерій Писаренко, БЮТ: І це є проблемою.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Политическая сила, которая все время объявляет врагов.
Валерій Писаренко, БЮТ: Тому можна не говорити про те, що нам потрібен Парламент. Парламент, в якому будуть сидіти 226 щонайменше депутатів.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Политическая сила, которая разрушает все, к чему притрагивается, призывает к объединению.
Валерій Писаренко, БЮТ: Щонайменше 226 депутатів, не зможуть обрати Спікера.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Слушайте, та вы со своими коллегами не смогли договориться. Кого вы с кем объединять собираетесь?
Валерій Писаренко, БЮТ: Дивися, це як...
Петро Мага: Можна на секундочку? Я перепрошую. Бо це не зупинеться. Там...
Савік Шустер, ведучий: Мага, подожди секунду.
Петро Мага: У вас такий градус, що Мустафа Найєм назвав Інну Богословську ІнноюГерман. Так ми ідемо вже...
Мустафа Найєм, хронікер: Нет, Инна Германовна, есть отчество у человека.
Петро Мага: А-а, Інна Германівна, я перепрошую.
Мустафа Найєм, хронікер: Ты просто не слышал.
Савік Шустер, ведучий: Лишен слова, лишен слова.
Петро Мага: Ні, ні в якому разі.
Савік Шустер, ведучий: Я тут письмо получил.
Петро Мага: Ну!
Савік Шустер, ведучий: Значит, оно очень такое, в начале правильное. Он говорит: «Уважаемый Савик, милый господин Шустер. Спасибо за программу, за вашу интеллигентность и профессионализм». Это все правильно. «Но зачем же приглашать на нее таких невоспитанных, несдержанных людей, как Мустафа. Он же подрывает рейтинг передачи».
Інна Богословська, Партія Регіонів: (Смеется). Мустафа, мы против.
Савік Шустер, ведучий: «Уж не понять, кто ведет передачу: Шустер или Мустафа». Пишет Баденко Григорий Афанасьевич, почетный железнодорожник, депутат пяти созывов городского совета.
Мустафа Найєм, хронікер: Это сюрприз для меня, если честно. Главное - Вы меня не предупреждали, что будет это письмо.
Савік Шустер, ведучий: Да, Донецкой области. Значит, смотрите, у нас не проблема - кто ведущий. У нас вот, как Инна сказала правильно, у нас такая кухня.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Это классно.
Савік Шустер, ведучий: Да.
Іванна Коберник, хронікер: Ну, в політиці ненабагато інакше.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Я в следующий раз принесу...
Іванна Коберник, хронікер: І коли Інна Германівна говорила про те, що жодна нова особа не з'явилася в політичній еліті. Це стосується всіх політичних сил. Не можна сказати, що якісь нові обличчя з'явились в Партії Регіонів. І коли ми бачили оцю боротьбу...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Почекайте, я Вас прошу. Ми кажемо про Майдан. Ми кажемо про Майдан.
Валерій Писаренко, БЮТ: Партія Регіонів з'явилась після Майдану.
Мустафа Найєм, хронікер: Кстати, да.
Іванна Коберник, хронікер: Прекрасно.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ми кажемо про Майдан.
Іванна Коберник, хронікер: Але, наприклад, якщо ця влада зараз піде, хто прийде?
Інна Богословська, Партія Регіонів: А, дійсно, ми є обличчя нове, Партія Регіонів.
Валерій Писаренко, БЮТ: Бачите, ось ми відразу...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Вас влаштовує?
ВСЕ (Аплодисменти).
Іванна Коберник, хронікер: Ну, як вам сказати. Якщо порівняти той плану розвитку країни, який написала Партія «Віче», і те, що робила Партія Регіонів, будучи в Кабінеті міністрів - це дві великі різниці.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Я Вас прошу. Зараз в Партії Регіонів в програміз'явився нейтралітет, який був в програми Партії «Віче». І я дуже вдячна, що почули. Зараз в програмі з'явилося багато економічних тих підстав, про які ми писали в програмі Партії Регіонів.
Іванна Коберник, хронікер: На виборах 2006-го року цих програм не було.
Савік Шустер, ведучий: Нет, я думаю, подождите. Я думаю, что мы сейчас обсуждаем программу Партии «Виче», которую уже забыли и, да.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Кто забыл?
Мустафа Найєм, хронікер: Да, да.
Іванна Коберник, хронікер: Ми почали говорити про нові обличчя.
Савік Шустер, ведучий: Ну, Инна, ну, правда. Ну, правда.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Слушайте, сегодня была замечательная история.
Савік Шустер, ведучий: Меня...
Валерій Писаренко, БЮТ: Савік, давайте...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Савик, я напомню.
Савік Шустер, ведучий: Вот Вы мне скажите одну вещь. Вот я не люблю смотреть, оглядываться назад, потому что не идешь вперед. Но все равно очень интересно. В принципе, вот у вас, вот у двух основных партий в Парламенте - БЮТа и Партии Регионов - была возможность сделать эту коалицию временную, да, не важно, установить новые правила игры, вот просто новые правила игры. Потому что каждую, там, каждую неделю люди говорят - о-о, эти списки закрытые, пропорциональные, надо все поменять. Вы могли все поменять. Вы могли реально сделать выборы прозрачным. И сказать - а мы хотим, чтобы выборы были одновременно президентские и парламентские, мы так решили. И так бы было.
ВСЕ (Аплодисменти).
Савік Шустер, ведучий: Почему вы, да, вот, по этим вопросам..?
Валерій Писаренко, БЮТ: Я відповім. Я розумію, що відразу після цього буде вибух слів від пані Богословської. Але я відповів так. Можливо, коротенько. Що насправді ви бачили позитивну роботу Парламента, і більше 50 законів з того самого 2 вересня підписав навіть Президент, про які говорив, що або конституційні, або неконституційні.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Це за весь рік?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ми тоді не прийняли за два дні.
Валерій Писаренко, БЮТ: Є єдина проблема, є єдина проблема. Сьогодні Партія Регіонів не користується політичною волею і принципами. У неї є фінансова складова, яка ухвалює рішення, які після цього під козирьок хватає і ведуть вперед цю політичну силу її керівництво. Ось такая є проблема. І тому фінансовий союз...
Савік Шустер, ведучий: Но у вас тоже неплохо там, под козырек.
Валерій Писаренко, БЮТ: Ні. Фінансовий союз Партії Регіонів з Президентом сьогодні їм найбільш вигідний, ані політичний спокій в Парламенті в країні. Ось це є великою проблемою. І ми через це не зможемо зараз і вирішити питання по Спікеру. Я хочу єдине, язакінчую. Єдину навести, математичну таку зробити дещо річ. Сьогодні Партія Регіонів, «Блок Литвина», комуністи мають 222 голоси. Я це хочу показати, щоб для того, щоб ухвалити рішення про Спікера, їм потрібні ще голоси. Голоси так необхідного «ЄЦ», який проголосував по Яценюку. Тому все буде залежати від Президента від Партії Регіонів.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Президент не причасний.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ну, мальчика, дорогой взрослый уже, сейчас ответишь за свои слова.
Валерій Писаренко, БЮТ: Да, давайте.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Во-первых, вас так научили врать. Вы же чудо были, когда пришли в парламент. Вы сейчас стали такой же, как все остальные «бютовцы», это просто катастрофа. Мы 50 законов вообще не приняли, за 2 дня невозможно. Это раз.
Валерій Писаренко, БЮТ: Савік, запросіть на завтра на передачу, ми візьмемо роздруковки всіх законів.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Сейчас, сейчас, сейчас.
Валерій Писаренко, БЮТ: На жаль, я так розумію, що Ви не ходили до Парламенту, і не бачили, що ми приймали.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да-да-да. Я ходила і була. Це раз.
Валерій Писаренко, БЮТ: Ми з Вами зустрінемось завтра тут, я покажу, скільки законів було ухвалено, а скільки - заветовано.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Сонечно... За два дні.
Валерій Писаренко, БЮТ: Заветовано, з 2 вересня по той час, коли Партія Регіонів виявила, що краще піти на вибори, аніж працювати в парламенті.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Гаразд.
Валерій Писаренко, БЮТ: Більше 50 законів було ухвалено і підписано Президентом.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Це раз. Ні, це не так.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: За цілий рік. Ще менше. За рік.
Інна Богословська, Партія Регіонів: За рік. Давайте порахуємо. За рік.
Валерій Писаренко, БЮТ: З 2 вересня. Шановні, давайте завтра зустрінемось в такому складі. Ну, щоб не було тут розмов.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Да.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Стоп, стоп. Ну, давайте, раз на кухні. Да, по-друге, я вам хочу сказати, що ті закони, які подала нам ця шановна партія, ну, може, ви чули скандал з тендерною палати України. Чули? Коли все стало...
Мустафа Найєм, хронікер: Нет, все знают...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ні, сонечно. Ви повинні зрозуміти.
Мустафа Найєм, хронікер: Все знают, что это БЮТ, но...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ви повинні зрозуміти, Мустафа. Це ж за лаштунками залишається.
Мустафа Найєм, хронікер: Ну, это правда.
Іванна Коберник, хронікер: Слухайте, може, відповідь на питання Савіка, чому, дайте відповідь про коаліцію. Чому немає коаліції?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Слухайте, будь ласка. Пряме, пряма відповідь - чому не домовились. Я вам відповідаю, що як тільки БЮТ зробив висновок, що можлива ця коаліція, нам почали кожен день підкидати закони, які просто ми ні за жодних умов прийняти не могли. Тому що, наприклад, було подано закони, в які були закладенікорупційні схеми нібито тендерної палати.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: П'ять штук. Я з цього закону дуже сильно поругалася з одним з наших депутатів, який відповідав за перемовини з БЮТом. Він казав: «Інна, но ми не можемо за це не проголосувати». Если вы знаете, у нас был страшный скандал прямо в зале Верховной Рады. Где мы дошли до того, я сказала, что если этот коррупционный закон будет подан от нас, и мы вместе с БЮТом за него подпишемся, я завтра кладу мандат. И еще больше сорока человек из фракции сказали, что ни при каких условиях на эти провокации БЮТа...
Мустафа Найєм, хронікер: А что ж у вас такие люди во фракции, которые вас заставляют голосовать за это? Объясните мне.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Так нет, это шел разговор о том, что это была цена за коалицию.
Мустафа Найєм, хронікер: То есть, кто-то все-таки хотела проголосовать?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Это была цена за коалицию с БЮТом. Нельзя платить такую цену. Эта фракция, которая погрузла в коррупции и воровстве.
Савік Шустер, ведучий: Вот Оксана, видите, что значит быть...
ВСЕ (Аплодисменти).
Савік Шустер, ведучий: Что значит быть между двумя большими блоками? Да, что маленький, вот слово...
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Да. Я, власне, хотіла сказати, що сьогодні країна на межі, скажім, дефолту. Сьогодні країна в кризі.
Іванна Коберник, хронікер: Да ви що, Президент сказав «Financial Times», що все дуже добре.
Савік Шустер, ведучий: Да, Президент просто...
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Країні потрібні, в країні потрібні приймати закони, щоб захистити наших людей. А про що ми сьогодні розмовляємо?
Іванна Коберник, хронікер: Кризу вже запобігли за ініціативою Президента.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Фактично, іде сьогодні суперечка. І тут ми можемо говорити про такі речі. Що якщо, фактично, ми вийшли на виборчу кампанію 2007-го року. Тому що коли пройшли вибори 2007-го року, постало питання - яка політична сила буде формувати коаліцію. БЮТ, хоча вона була друга, фактично, по кількості, вона формувала коаліцію. Сьогодні цієї коаліції немає, Партія Регіонів завтра переймає на себе всі функції формування коаліції, і, як би, подальшої долі Парламенту.
Мустафа Найєм, хронікер: Почему вы радуетесь, что им сейчас это не удастся это сделать?
Савік Шустер, ведучий: А как это? А как это?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ні, я констатую факт для суспільства.
Савік Шустер, ведучий: Я, Оксана, скажите.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ви повинні розуміти чисті, прагматичні речі. Хватить емоцій. Хватить звинувачень. Давайте говорити, як ми будемо жити і служити нашому народу.
Мустафа Найєм, хронікер: А вы где будете в этот момент?
Савік Шустер, ведучий: Нет, но мы же говорим о конкретном, мы же хотим понять, вот.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Я конкретно, найконкретніше.
Савік Шустер, ведучий: Вот есть Партия Регионов. Есть «Блок Литвина».
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Так.
Савік Шустер, ведучий: Вот Валерий говорил об этом, да. Есть Коммунистическая партия. Да. Как поведет себя «Блок Литвина», ясно? Или неясно?
Мустафа Найєм, хронікер: Пока неизвестно.
Валерій Писаренко, БЮТ: Якщо Литвин - Спікер, то ясно.
Мустафа Найєм, хронікер: Но вы тоже ему предлагали пост Спикера, и ничего.
Савік Шустер, ведучий: А кто ему, а кто из двух? Либо Партия Регионов ему предлагает это, либо вы ему предлагаете это.
Іванна Коберник, хронікер: Але без «ЄЦ» вони все одно не мають голосів.
Савік Шустер, ведучий: Он же сам не скажет - я буду Спикером, давайте голосовать за меня.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Я хочу сказати про одну позитивну річ, яка все-таки насьогоднішній день є. Це сьогодін все-таки була, сьогодні була погоджувальна рада.
Мустафа Найєм, хронікер: Появился «ЕЦ», да.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: І як не парадоксально, немає Спікера, але на вівторок у нас є порядок денний. Весь цей місяць...
Мустафа Найєм, хронікер: Посмотрим, кто за не голосовать будет и будет ли он включен.
Іванна Коберник, хронікер: Який не буде розглядатися, якщо не оберуть Спікера.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Чекайте, це інше питання. Да.
Іванна Коберник, хронікер: Це не інше питання, це - головне.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Правильно. Але у нас два місяці, місяць...
Мустафа Найєм, хронікер: А можно Вам вопрос?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Місяць, відколи два місяці не було жодного разу порядкуденного на тиждень. Жодного, ви пам'ятаєте, ви приходили у вівторок, ми приходили у вівторок...
Іванна Коберник, хронікер: Знаєте, Савік, от ми всі ці місяці слухаю наших гостей, і не можу зрозуміти одну річ.
Савік Шустер, ведучий: Одну річ.
Іванна Коберник, хронікер: Чому до нас постійно приходять люди, народні депутати, і постійно розписуються в своїй безсилості. Тобто, ніхто не говорить про свою відповідальність.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Правильно.
Іванна Коберник, хронікер: Кажуть - ми не можемо. Чому ви не складаєте мандати справді? Чому ви не звільняєте тоді свої місця для тих, хто не буде розписуватися у своїй безсилості?
ВСЕ (Аплодисменти).
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Я... Да. Але для цього є один-єдиний легітимний шлях. Це Парламент вимушений розпуститися і піти на вибори. Іншого шляху немає. Але він сьогодні неприємливий ні для них громадян...
Мустафа Найєм, хронікер: А можно один вопрос? Скажите, а где будет вот...
Савік Шустер, ведучий: Но судя по всему это и есть смысл этой статьи, что мы можем пойти, пишет Президент, на досрочные выборы, и у нас не будет никакого кризиса. Потому что мы не являемся слабым звеном глобальной экономики, да. В принципе, он готовит общественное мнение в Европе к тому, что будут досрочные выборы и нет никакой экономической опасности.
Мустафа Найєм, хронікер: Но он его готовит очень давно, поэтому, знаете, это еще ничего пока не значит.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: І я ще хочу сказати, правильно, і якби ми виконали рішення Президента і пішли на виборчу кампанію. От 7 число через два тижні. Ми би мали новий Парламент, ми би сформували все, що у Конституції виписано.
Мустафа Найєм, хронікер: У меня вопрос вот лично к Вам. Скажите, где будет «ЕЦ»... Нет, подождите.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Це, що Вас хвилює...
Мустафа Найєм, хронікер: Нет, подождите, ну, подождите. Это очень важно.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: На виборчій кампанії разом зі всіма політичними партіями.
Мустафа Найєм, хронікер: Вы политик, который должен сказать своему избирателю. Подождите, вот смотрите. Вы должны сказать своему избирателю, с чем вы идете и куда вы идете.
Савік Шустер, ведучий: Где будет «ЕЦ» и когда будет «ЕЦ».
Мустафа Найєм, хронікер: В какой коалиции?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: «Єдиний центр», «Єдиний центр». Ну, будьте коректними.
ВСЕ (Аплодисменти).
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ні, якщо ми, якщо...
Мустафа Найєм, хронікер: «Единый центр» будет...
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Якщо ми, Савік, переводимо на фарс, но тоді давайте...
Мустафа Найєм, хронікер: Нет, смотрите. Вот «Единый центр».
Савік Шустер, ведучий: Нет, так я говорю, нет, потому что он, это не фарс.
Іванна Коберник, хронікер: Ні. Почекайте, на фарс переводимо не ми, а ваша політична сила, яка ніяк не скаже, з ким вона, чого і для чого.
Мустафа Найєм, хронікер: Дайте мне сказать. Иванна, можно я задам вопрос до конца?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ми самостійна політична сила. Зараз ми абсолютно...
Мустафа Найєм, хронікер: Вы не можете быть сейчас самостоятельными со своими депутатами, ну, поймите.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Я говорю про виборчу кампанію.
Мустафа Найєм, хронікер: Вы окажетесь в ситуации Литвина, которому придется просить посты, ну правда.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Я говорю про виборчу, Мустафа, я говорю про виборчу кампанію. Про виборчу кампанію.
ВСЕ (Аплодисменти).
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Зараз «Єдиний центр» є у форматі «Нашої України». І все.
Мустафа Найєм, хронікер: Нет, подождите. Вы как партия, скажите мне, у вас есть идеология, есть ценности, есть лидер.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Так, в нас все є. Є. Да.
Мустафа Найєм, хронікер: В какой коалиции, которую будут формировать либо БЮТ, либо Партия Регионов, вы это сами сказали, с кем вы будете в коалиции, вот можете это сказать?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Мустафа, а ти хоч від одної політичної сили чув про їхню ідеологію, про їхні політичні гасла?
Мустафа Найєм, хронікер: Да, слышал. БЮТ говорил и «Наша Украина», что мы будем в этой коалиции.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ні, про їхні політичні гасла на виборчу кампанію?
Іванна Коберник, хронікер: Ви такі самі?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Всі політичні сили одночасно...
Мустафа Найєм, хронікер: Убедите меня за вас голосовать, убедите, куда вы пойдете. Я не знаю, куда вы пойдете. Вот мне интересно.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Хай почнеться, Мустафа, да, почнеться кампанія виборча.
Савік Шустер, ведучий: Мустафа воскрес.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ти почуєш наші гасла.
ВСЕ (Аплодисменти).
Савік Шустер, ведучий: Мустафа, я еще раз зачитаю. Я там одну, я там одну фразу опустил из-за корректности. Там есть такая, вот такая, рабоче-пролетарская вот такая.
Петро Мага: Боже, можна сказати слово? Сьогодні написали в іншій статті, що я сиджу тут наверху, і весь час кричу, що донецькі у мене з'їли сало.
Савік Шустер, ведучий: Написали, что ты упитанный сельский спиноза.
Петро Мага: Да, да. І написали, що я весь аж кричу, що донецькі в мене з'їли сало. Люба Україно, хочу зробити офіційне, офіційну заяву. Ні один донецький у мене у цьому житті не з'їв жодного шматочка сала, у мене там купа друзів, якщо така буде можливість, я завжди поділюся. Тепер на рахунок того, що відбувається. Я хочу поставити крапку з тим, що говорила пані Інна з приводу Майдану. Ви знаєте, завжди можна говорити, перебуваючи у опозиції, про те, що не так, так або не так робиться. Про який кошмар Ви говорите? Ну, от, поляки сьогодні ввважають, що у них кошмар, от я хочу зараз дати невелику картиночку, от, буквально десять секунд, да (показує сюжет). У них звільняють в одному місті 7 тисяч чоловік, у другому місті - 3 тисячі чоловік. І от всі задаються одним питанням: чим займається пан Звенський, який має відстоювати інтереси робочих людей перед державою. Знаєте, як вони кажуть?
Савік Шустер, ведучий: А пан Звенский - це хто?
Петро Мага: Це Звенський, який очолює їхні профспілки. Він каже, що він дбає про свою, далі кажу по-польськи - про свою дупу. Це так сказано з польського. Я думаю, що так само половина народу сказало би про всіх вас. Вибачте, будь ласка.
ВСЕ (Аплодисменти).
Савік Шустер, ведучий: Нет, ну, смотрите, ну, правда. Ну, Оксана, ну, интересно, вот кого вы поддерживаете на пост Спикера, да. Это же важная публичная позиция, да, мы поддерживаем...
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Я думаю, що ми будемо підтримувати Івана Плюща. Я думаю.
Савік Шустер, ведучий: О-о, уже интересно.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Тому що це має бути політична фігура, яка не маєполітичних амбіцій, яка зможе, скажім, не пред'являючи якихось претензій чи вимог...
Савік Шустер, ведучий: То есть, у которого нет президентских амбиций.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ну, не тільки, а взагалі, скажем, політичних амбіцій, там...
ВСЕ (Аплодисменти).
Мустафа Найєм, хронікер: Я хочу напомнить к тому, что Вы говорите.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Робити свою партію, і так далі.
Савік Шустер, ведучий: Ну, тогда...
Мустафа Найєм, хронікер: Плющ был единственным политиком в этой коалиции, который говорил про широкую коалицию «Нашей Украины» и Партии Регионов. Вы это помните.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Можливо, саме такий Спікер нам...
Мустафа Найєм, хронікер: Нет, я правильно понимаю, что Вы поддерживаете его позицию по широкой коалиции? Или нет?
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ми підтримуємо сьогодні... Ми підтримуємо сьогодні на сьогодні, не те, що було вчора і позавчора. А те, що сьогодні. От на завтра ми його підтримаємо.
Валерій Писаренко, БЮТ: Але і на завтра.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Да. Сьогодні ми підтримуємо Плюща для того, щоб це була єдина фігура, яка може сконсолідувати український парламент.
Мустафа Найєм, хронікер: А завтра? То есть, если завтра он будет...
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Якщо йому це вдасться.
Інна Богословська, Партія Регіонів: А можно задать вопрос?
Савік Шустер, ведучий: Да, конечно.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Якщо не вдасться. Тоді ми підемо на вибори.
Інна Богословська, Партія Регіонів: А можно задать вопрос вам, уважаемые друзья? Вот два вопроса очень коротких. Я просила бы проголосовать первое - верите ли вы в то, что в этом составе парламента можно создать дееспособную власть?
Валерій Писаренко, БЮТ: И следующий тогда сразу.
Савік Шустер, ведучий: Так. Сейчас у нас будет этап голосования. Представьте себе, что вы - Верховная Рада, я бы хотел, чтобы кто-нибудь заблокировал трибуну. Так. Ну, давайте. Значит, как, можно ли в этом... Как Вы сказали?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да, верите ли вы в том, что в этом Парламенте можно создать дееспособную власть?
Савік Шустер, ведучий: Власть имеется в виду.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да - это беленькое, я так понимаю, а черненькое - это нет.
Мустафа Найєм, хронікер: Да, да.
Савік Шустер, ведучий: Да. Значит, у нас получается, 80% не верят.
Інна Богословська, Партія Регіонів: И второй вопрос: считаете ли вы, что в этой ситуации нужно проводить досрочные выборы?
Савік Шустер, ведучий: Считаете ли вы, что в таком, вот это тупик, да, реально, ну, из этого тупика надо выходить. Смотрим.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да или нет?
Мустафа Найєм, хронікер: Нет.
Іванна Коберник, хронікер: Нет.
Інна Богословська, Партія Регіонів: А ну-ка, сейчас, подождите. Вот это же очень интересно. Считает ли вы, что в этой ситуации выход - это досрочные выборы.
Мустафа Найєм, хронікер: Они предлагают вам решить как-то между собой это все.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ні, це означає, що...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Сейчас-сейчас, подождите.
Савік Шустер, ведучий: 70%. Вы понимаете, это правда, вот сами люди, они в растерянности.
Валерій Писаренко, БЮТ: Ну, просто, Савік, просто вони, люди не пов'язують кризу в парламенті з дочасними виборами.
Інна Богословська, Партія Регіонів: А вот это свидетельство, да. Вы знаете, о чем говорит украинская социология, только без обид, да. Потому что это для меня также больно, как и для вас всех. Украинская социология, даже термин такой они придумали, за последние 17 лет - социальная шизофрения.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Когда люди одновременно настаивают на вещах, друг другу противоречащих, когда с одной стороны в любом, в трамвае, в троллейбусе, в метро сейчас, в такси...
Іванна Коберник, хронікер: В Парламенті.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Хватит врать - говорят все. Невозможно это слушать, лапшу на уши слушают. И так далее, да. После этого идут на выборы и верят тем, кто врет слаще всех.
ВСЕ (Аплодисменти).
Мустафа Найєм, хронікер: Знаете, подождите, одну секунду. Одну секунду.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Сейчас, смотрите. Вот в зале, да...
Мустафа Найєм, хронікер: Но Вы же сейчас, смотрите, Инна, что Вы сейчас делаете. Вы же сейчас называете людей, которые за вас голосовали, шизофрениками. А в вашей партии происходит то же самое.
Савік Шустер, ведучий: Мустафа, Мустафа, я должен защитить Инну.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Нет-нет, подождите. Это не так. Мустафа, Мустафа, тихо.
Мустафа Найєм, хронікер: Послушайте, ну, дайте...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Мустафа, Вы сейчас неправы.
Мустафа Найєм, хронікер: У вас партия точно также делает. У вас одна часть ведет переговоры с БЮТ, и говорит, что надо голосовать за этот закон, другая часть ведет переговоры с «Нашей Украиной», и вы не считаете это шизофренией?
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Все, я сейчас вам объясню. Значит, во-первых, а) Вы должны извиниться за то, что Вы передернули в начале.
Мустафа Найєм, хронікер: Я не передернул. Вы сказали, социальная шизофрения. Что Вы имели в виду?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Я сказал, что мне также больно, как, это раздвоение сознания, это когда люди понимают, что в этом парламенте сделать ничего нельзя, и в то же время говорят - нет, вы там продолжайте сидеть и чего-то делайте. Такого не бывает.
Іванна Коберник, хронікер: Нет, подождите. Правильно. Но люди просто понимают, что других выборов на досрочных выборах не придет к власти.
ВСЕ (Аплодисменти).
Іванна Коберник, хронікер: Просто те, що зараз відбувається в Парламенті, воно нагадує казку про рибака і рибку. Всі кажуть, що вони вже більше не хочуть бути столбовыми дворянками, и все хотят царицами морскими быть. Постоянно. І ніхто не шукає компроміс.
Савік Шустер, ведучий: Мустафа, нет, Мустафа. Я тут поддерживаю, да, я просто...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Можно я отвечу все-таки?
Савік Шустер, ведучий: Нет, я просто, да, хочу, вот. Социальная шизофрения - это не говорит, что они шизофреники, также как ты скажешь - политическая шизофрения.
Мустафа Найєм, хронікер: Да. Неосознанно, бессознательно, которые к этому приходят.
Савік Шустер, ведучий: Ты же не скажешь, что политики - шизофреники, да.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Раздвоение понимания, то есть, растерянность, непонимание.
Мустафа Найєм, хронікер: Да. Но к этому привел? Но это не они виноваты. Это вы их к этому привели.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Искусственная четырехлетняя революция, искусственная.
Мустафа Найєм, хронікер: Ну, перестаньте.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да.
Мустафа Найєм, хронікер: Ну, неправда.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да. Манипуляция общественным сознанием людей, которые поверили, пошли, их обманули. Им дали то же самое.
Мустафа Найєм, хронікер: А вы не манипулировали? Вы за четыре года обещали провести русский язык, антинатовские законы. Вы ни разу не поставили русский...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Мустафа, Вы же умный человек.
Мустафа Найєм, хронікер: Ну, подождите, Инна.
Інна Богословська, Партія Регіонів: У нас никогда не было большинства в парламенте. У нас все время был Президент...
Мустафа Найєм, хронікер: Неправда. В 2006-м году у вас было большинство с Морозом, с...
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: И у нас было 300 голосов, чтобы провести русский язык?
Мустафа Найєм, хронікер: Вы даже не пытались провести. Вы знаете, что не нужно сразу 300.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Да перестаньте Вы.
Мустафа Найєм, хронікер: Хотя бы закон поставьте.
Валерій Писаренко, БЮТ: Жодного закону.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Какой закон?
Мустафа Найєм, хронікер: Его не было даже, закона про русский язык.
Інна Богословська, Партія Регіонів: У нас хартия подписана, нам не нужен на самом деле...
Мустафа Найєм, хронікер: Так а зачем вы тогда на выборах говорите - мы придем, сделаем государственный язык?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Потому что в Конституцию нужно...
Мустафа Найєм, хронікер: Вы обманывали точно также, ну, поймите. Причем на самых главных позициях.
ВСЕ (Аплодисменти).
Інна Богословська, Партія Регіонів: Мустафа, но Вы передергиваете.
Валерій Писаренко, БЮТ: Давате дещо...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Нет, стоп. Я это оставить последним словом не могу. Вы сейчас передернули, к сожалению...
Мустафа Найєм, хронікер: Нет, это признают все ваши депутаты, что вы не подали ни одного закона по русскому языку. Его нет.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Мустафа, Вы, Вы, так.
Мустафа Найєм, хронікер: Нет закона и проголосованного.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Так, Савик, завтра я принесу сюда 40 законов по русскому языку.
Мустафа Найєм, хронікер: Проголосованный закон, проголосованных.
Інна Богословська, Партія Регіонів: У нас не было голосов.
Мустафа Найєм, хронікер: Ну, как это не было?
Савік Шустер, ведучий: Я завтра не приду.
Валерій Писаренко, БЮТ: Савік, давайте...
Мустафа Найєм, хронікер: В 2006-м году.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Мустафа, в 2006-м году, если помните, после того, как господин Янукович поехал в Брюссель и сказал, что мы не готовы вступать в НАТО, после этого началась отмена и ветирование всех законов...
Мустафа Найєм, хронікер: Голоса у вас были в Парламенте?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Принятых Парламентом, Президентом.
Мустафа Найєм, хронікер: Голоса у вас были?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Нет.
Мустафа Найєм, хронікер: Вы приняли хоть один закон?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Нет, потому что Президент ветировал законы.
Савік Шустер, ведучий: Валерий, ну, прервите это.
Валерій Писаренко, БЮТ: Я не можу, ви просто, ми сиділи на кухні.
Мустафа Найєм, хронікер: Перестаньте.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ну, как это перестаньте.
Валерій Писаренко, БЮТ: А перейшли на ринок десь.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ну, как перестаньте? А вы знаете, как на кухне сейчас люди...
Валерій Писаренко, БЮТ: У нас є інша, у нас є інша проблема. В тому, що немає ніякої шизофренії, просто ті ліки, які зараз пропонують від економічної кризи, а саме дострокові вибори, то це теж саме, що від головної болі пропонувати гільотину. От ви таке пропонуєте, а люди...
Інна Богословська, Партія Регіонів: В условиях, когда правительство вообще до сих пор не подало антикризисных законов, так чем еще лечить.
Валерій Писаренко, БЮТ: А люди розуміють, що це не так. Що від головної болі ліками треба лікуватися. Ліками, не гільотиною.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Сонечко, у вас недееспособное правительство. Вы ничего не выдали.
Валерій Писаренко, БЮТ: А тепер послухайте, послухайте сюди. Якщо ви побачили 70% іпісля цього ви знову ідете на вибори.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Вы страну развалили.
Валерій Писаренко, БЮТ: То це означає, що ви не поважаєте ці 70% населення.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Так 70% - за.
Валерій Писаренко, БЮТ: Ні.
Інна Богословська, Партія Регіонів: 70% - черненьким.
Савік Шустер, ведучий: А как вы решите этот кризис, Валерий, как вы решите это?
Валерій Писаренко, БЮТ: Я бачу єдиний вихід. Те, що в наступному парламенті не буде нікого іншого, крім ось цих пані, які тут сидять, і всіх інших політиків, які там присутні. Це зрозуміло.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Але ви вже не будете при владі, це абсолютно зрозуміло.
Валерій Писаренко, БЮТ: Більш того, більш того ми сьогодні запропонували - якщо ви хочете, дуже рветесь у владу, приходьте, створюйте коаліцію в цьому парламенті і ідіть до влади.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ви знаєте, що в цьому це неможливо.
Валерій Писаренко, БЮТ: Єдине, єдине, що ми просимо, - не розвалюйте країну заради одного, заради однієї посади.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Та ви вже розвалили так, що нам тільки збирати залишилося.
ВСЕ (Аплодисменти).
Валерій Писаренко, БЮТ: Ми не розвалювали. Тепер послухайте мене ще. На сьогоднішній день єдина проблема вашої політичної сили, через те, що...
Інна Богословська, Партія Регіонів: А ви можете про себе поговорити?
Валерій Писаренко, БЮТ: Можемо. Зараз я дойду, дійду до себе.
Інна Богословська, Партія Регіонів: А в вас тільки плюси, ви такі гарні, ви не посварилися з вашими друзями, ви не розгадили весь той скарб, який дала вам нація на Майдані. Ви не споплюжили країну у всьому світові.
ВСЕ (Аплодисменти).
Валерій Писаренко, БЮТ: Громче. Громче. Тому що там може бути не чутно.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Ви такі гарні. Скажіть, будь ласка, вам сьогодні вже слова доброго сказати не можливо. 78% людей кажуть, що ви країну розвалили вщент.
Валерій Писаренко, БЮТ: Дивіться, пані Інно...
Інна Богословська, Партія Регіонів: Що з цим робити?
ВСЕ (Аплодисменти).
Валерій Писаренко, БЮТ: А вам, я не буду навіть нічого говорити.
Савік Шустер, ведучий: Подождите, а вы аплодируете, аплодируете, аплодируете, да.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Потому что это правда.
Савік Шустер, ведучий: Стране надо, чтобы они договорились все, вот все, да
Інна Богословська, Партія Регіонів: Это невозможно.
Іванна Коберник, хронікер: Насправді країна не в соціальній шизофренії, країна у відчаї.
Савік Шустер, ведучий: А как? Как?
Валерій Писаренко, БЮТ: В крику політиків.
Іванна Коберник, хронікер: І коли постійні ці дискусії, які ми тут щовечора чуємо, вони цей відчай посилюють. Коли хто-небудь хоч чим-небудь поступиться?
ВСЕ (Аплодисменти),
Інна Богословська, Партія Регіонів: Иванна, назовите, чем.
Валерій Писаренко, БЮТ: Іванна, я хочу Вам сказати, що, хоча просто я не можу вести дискусію з пані Богословською, тому що вона не веде дискусію, вона дуже веде бесіди, як на ринку.
Савік Шустер, ведучий: Скажите, вы серьезно завтра придете?
Інна Богословська, Партія Регіонів: Вы можете просто не можете ответить ни на один вопрос.
Валерій Писаренко, БЮТ: Як на ринку. На ринку.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Вы не можете ответить.
Савік Шустер, ведучий: Господа, у нас 15 секунд осталось. 15 секунд.
Валерій Писаренко, БЮТ: Що завтра буде?
Савік Шустер, ведучий: Да.
Валерій Писаренко, БЮТ: Завтра буде спроба, спроба зробити пана Плюща, як я зрозумів, Спікером Парламенту.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Ви знаєте, я в контексті того, що ми бачили, які ми бачили дані, так.
Іванна Коберник, хронікер: От ви не проголосуєте.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Голосування Парламенту. Це є для нас, для депутатів, є сигнал.
Валерій Писаренко, БЮТ: «Наша Україна» буде підтримувати.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Що суспільство від нас вимагає неординарних дій. Суспільство від нас вимагає сформувати парламент і починати працювати. І в першу чергу ми повинні відмовитися від всіх своїх політичних амбіцій, ми повинні бачити країну.
ВСЕ (Аплодисменти).
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: Бачити людину, і дати шанс країні вийти з цієї кризи. Апотім, якщо ми не зможемо працювати ефективно, ми увійдемо у своє конституційне русло і підемо на вибори.
Савік Шустер, ведучий: 5 секунд, правда.
Інна Богословська, Партія Регіонів: Давайте, да, одра фраза. Начните с того, что Президент отзовет заявку в НАТО и госпожа Тимошенко. Нет вопросов.
Оксана Білозір, «Єдиний центр»: От бачите, відразу це те, що ми повинні...
Савік Шустер, ведучий: Все. Если НАТО прозвучало, то это программа не закончится никогда. Поэтому мы ее закончим просто так. Спасибо. Завтра в 19.30.
 
Стенограма надана компанією Sourcer.
 
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Sourcer
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
22254
Читайте також
03.11.2010 09:44
Віктор Каспрук
, для «Детектор медіа»
40 937
22.09.2010 12:20
Віктор Каспрук
, для «Детектор медіа»
23 080
06.09.2010 18:51
Віктор Каспрук
, для «Детектор медіа»
32 575
02.04.2010 14:02
Віктор Каспрук
, для «Детектор медіа»
35 344
23.03.2010 09:30
Віктор Каспрук
, для «Детектор медіа»
49 258
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду